abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60028478
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Kunnen we net zo goed AFC HHV gaan heten
het begint inderdaad wat triest te worden op dat gebied. Maar ik had liever bradley gehad voor 8 miljoen dan Sulejmani voor het dubbele ....
pi_60028507
Het laatste gedeelte van de tweede seizoenshelft heeft hij vrij matig gespeeld. Dan verdwijn je al snel uit de picture.
pi_60028523
Plus Bradley heeft altijd aangegeven dat zijn volgende club buiten Nederland ligt.
pi_60028586
Dan zijn dan maar enkele wedstrijden. En dat zie je vaker bij spelers die eerst belangrijk zijn, maar later in het seizoen het niveau niet alsmaar vast kunnen houden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60028626
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

het begint inderdaad wat triest te worden op dat gebied. Maar ik had liever bradley gehad voor 8 miljoen dan Sulejmani voor het dubbele ....
You are crazy.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60028841
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

You are crazy.
het is een fantastische voetballer. De vraag is echter waar een kapitaalinjectie van 16 miljoen het beste tot zijn recht komt. Zoals ik redelijk vaak verkondig zou Ajax zijn prioriteit eens moeten leggen bij de verdediging.
We hebben twee uitstekende, CL waardige, aanvallers, terwijl in de achterste linie de beste speler is vertrokken. Wil je het elftal als geheel beter maken doe je dat het makkelijkst door twee klasbakken van verdedigers te halen. Een aanvaller moet nu naar verhouding meer brengen om Ajax als geheel naar een hoger niveau te brengen.

(bovendien heb ik het idee dat verdedigers doorgaans goedkoper zijn, en je voor 16 miljoen heel wat kan halen.)
pi_60029660
maar met mikkey hebben we een top aanval en we hebben ook nog geld over voor een verdediger of evt aissati. zou mooi zijn als oleguer (maidana) en aissati og komen. dan is ajax compleet
pi_60029799
Ajax heeft nog verdedigers nodig. Wat we in huis hebben volstaat absoluut niet als je kampioen wil worden.

Hoe zit het trouwens met het voetbal geld uit TV rechten? Als een club meer aanhangers heeft krijgt het dan meer?
pi_60029903
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zie hem best komen.
Ik hoop het . Kan best een leuk spelmakertje worden.

Ben benieuwd wat er in de tijd gaat gebeuren dat ik onder de zon lig in het zuiden van Europa . Morgen lekker effe weg.
pi_60029971
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik hoop het . Kan best een leuk spelmakertje worden.

Ben benieuwd wat er in de tijd gaat gebeuren dat ik onder de zon lig in het zuiden van Europa . Morgen alweer effe weg.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60030028
Als er geen sprake zou zijn van een (eventuele) transfer had Danny Blind denk ik wel iets anders gezegd. Dat er wordt gesproken zegt natuurlijk al genoeg.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60030114
Maandag maar even kijken hoe goed Cvitanich is
pi_60030121
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:27 schreef kevin6188 het volgende:
Als er geen sprake zou zijn van een (eventuele) transfer had Danny Blind denk ik wel iets anders gezegd. Dat er wordt gesproken zegt natuurlijk al genoeg.
Klopt, ik zie het ook wel goedkomen. Ligt er alleen aan hoeveel PSV wilt hebben / Ajax wilt uitgeven.
pi_60030154
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Klopt, ik zie het ook wel goedkomen. Ligt er alleen aan hoeveel PSV wilt hebben / Ajax wilt uitgeven.
Denk dat je met een miljoentje of vijf een heel eind moet komen. Dat is Aissati waard, Ajax heeft dat geld en PSV is er blij mee. Kunnen zij er Ooijer van kopen. Ik zie alleen maar voordelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60030421
godver 90 euro voor het shirt
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:49:48 #191
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60030591
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef Fiskus het volgende:
godver 90 euro voor het shirt
wtf
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60030658
90
pi_60030781
Ai Ai Assatiiiiiiiiii
wil jij iets voor ons doeeen
als jij scoort tegen die boeren
wordt Ajax kampioen

pi_60030872
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Denk dat je met een miljoentje of vijf een heel eind moet komen. Dat is Aissati waard, Ajax heeft dat geld en PSV is er blij mee. Kunnen zij er Ooijer van kopen. Ik zie alleen maar voordelen.
5 miljoen voor een 1 jarig contract? !!!
pi_60030949
Ze laten hem heus niet voor een appel en koe gaan.
pi_60030980
Ik denk rond de 2-3 Miljoen max. Zij verliezen een speler als het zo doorgaat en staan met lege handen als ze te hoog ingooien. Ajax hoeft nu niet nodig Aissati aan te trekken en de rollen zijn nu dus omgekeerd aan vorige keer.
pi_60031005
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:49 schreef fathank het volgende:

[..]

wtf
het zal inflasie!111 wel zijn
pi_60031107
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:
Ai Ai Assatiiiiiiiiii
wil jij iets voor ons doeeen
als jij scoort tegen die boeren
wordt Ajax kampioen

Loop me tekst niet te jatten. Afijn, heb nog steeds het gevoel dat Johnny bij Ajax speelt, maar helaas is de werkelijkheid anders. Zie Aissati trouwens graag komen, maar het wordt nu toch echt tijd voor verdedigers, anders wordt het, wat hier al redelijk vaak is gezegd, elke wedstrijd 5-4.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_60031667
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60031722
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef Oente het volgende:

[..]

Loop me tekst niet te jatten. Afijn, heb nog steeds het gevoel dat Johnny bij Ajax speelt, maar helaas is de werkelijkheid anders. Zie Aissati trouwens graag komen, maar het wordt nu toch echt tijd voor verdedigers, anders wordt het, wat hier al redelijk vaak is gezegd, elke wedstrijd 5-4.
Goede tekst hoor vriend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')