het begint inderdaad wat triest te worden op dat gebied. Maar ik had liever bradley gehad voor 8 miljoen dan Sulejmani voor het dubbele ....quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed AFC HHV gaan heten
You are crazy.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
het begint inderdaad wat triest te worden op dat gebied. Maar ik had liever bradley gehad voor 8 miljoen dan Sulejmani voor het dubbele ....
het is een fantastische voetballer. De vraag is echter waar een kapitaalinjectie van 16 miljoen het beste tot zijn recht komt. Zoals ik redelijk vaak verkondig zou Ajax zijn prioriteit eens moeten leggen bij de verdediging.quote:
Ik hoop hetquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan best een leuk spelmakertje worden.
Ben benieuwd wat er in de tijd gaat gebeuren dat ik onder de zon lig in het zuiden van Europa. Morgen alweer effe weg.
Klopt, ik zie het ook wel goedkomen. Ligt er alleen aan hoeveel PSV wilt hebben / Ajax wilt uitgeven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:27 schreef kevin6188 het volgende:
Als er geen sprake zou zijn van een (eventuele) transfer had Danny Blind denk ik wel iets anders gezegd. Dat er wordt gesproken zegt natuurlijk al genoeg.
Denk dat je met een miljoentje of vijf een heel eind moet komen. Dat is Aissati waard, Ajax heeft dat geld en PSV is er blij mee. Kunnen zij er Ooijer van kopen. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het ook wel goedkomen. Ligt er alleen aan hoeveel PSV wilt hebben / Ajax wilt uitgeven.
5 miljoen voor een 1 jarig contract?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat je met een miljoentje of vijf een heel eind moet komen. Dat is Aissati waard, Ajax heeft dat geld en PSV is er blij mee. Kunnen zij er Ooijer van kopen. Ik zie alleen maar voordelen.
Loop me tekst niet te jatten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:
Ai Ai Assatiiiiiiiiii
wil jij iets voor ons doeeen
als jij scoort tegen die boeren
wordt Ajax kampioen
Goede tekst hoor vriendquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef Oente het volgende:
[..]
Loop me tekst niet te jatten.Afijn, heb nog steeds het gevoel dat Johnny bij Ajax speelt, maar helaas is de werkelijkheid anders.
Zie Aissati trouwens graag komen, maar het wordt nu toch echt tijd voor verdedigers, anders wordt het, wat hier al redelijk vaak is gezegd, elke wedstrijd 5-4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |