En traditiegetrouw valt het elke keer weer tegen...quote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Traditiegetrouw even kicken voor "The Old Firm" straks om 13:30
Denk je echt dat dat de sfeer gaat bepalen? Sinds de coalitieregering tussen katholieken en protestanten zijn de scherpste kantjes er toch wel vanaf? Misschien dat ik het verkeerd zie, maar ik heb het idee dat deze aanslagen eerder tragische incidenten zijn en dat ze over de hele linie (van katholiek tot protestant) worden afgekeurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor het eerst sinds zes jaar weer een Old Firm final op Hampden. Met in het achterhoofd de gebeurtenissen in N-Ierland, kan dit best erg beladen gaan worden.
0-0 na 90 minutenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:13 schreef borisz het volgende:
Morgen weer een old Firm. Ditmaal voor de league cup.
1-0 net wanneer ik de stream aan zetquote:
Ik zag het ook. Toch wel een heel mooie wedstrijd, die Edinburgh derby. Komend seizoen ga ik proberen de versie op Tynecastle te bezoeken. Hopelijk kan ik dat dan combineren met een wedstrijd van Celtic, want dan is het helemaal goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:35 schreef Cruoninga het volgende:
Nog even aanstippen dat Hibernian het matige seizoen heeft opgeleukt met een 0-1 overwinning bij Hearts. Na de beslissende penalty van Riordan (ex-Celtic) tien minuten voor tijd kwamen enkele Hearts-fans het veld op om de speler aan te vliegen, waarop de scheidsrechter zich tussen de fan en Riordan wierpZie je Bossen dat al doen?
quote:1212: TEAM LINE-UPS:
Rangers: Alexander, Dailly, Bougherra, Weir, Whittaker, Davis, Mendes, Edu, Steven Smith, Boyd, Miller. Subs: McGregor, Novo, McCulloch, Lafferty, Velicka, Fleck, Wilson.
Celtic: Boruc, Hinkel, Loovens, Caldwell, O'Dea, Nakamura, Hartley, Crosas, Maloney, Vennegoor of Hesselink, McDonald. Subs: Mark Brown, Naylor, Samaras, Misun, Flood, Robson, McGeady.
Jammer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |