Hey, mijn leven! Wil je hem overkopen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:09 schreef Zelfspotter het volgende:
Mijn droom.
"WoW spelen, in een Black Sabbath t-shirt (te groot), met lange haren (3weken ongewassen), oksels zoals die van de Axe reclame, ColaZero zuipen en Pizza's van de Lidl snoeren. En dan af en toe een keer mastrubare op de seksreclames van na 00uur.
Gewoon mijn droom, weg van de MooiBoy gedachte into the Darkness of Hell
Dit wil ik eigenlijk later posten maar ik ken niet wachten, testosteronbom jeweettoch, later brothers!
quote:
je staat niet alleen, vriend..quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef Zelfspotter het volgende:
Beminde gelovigen,
Ik walg van mezelf, ik wil een MooiBoy zijn. Ik wil op Cristiano Ronaldo lijken, want ik adoreer hem. Hij is zo goed en alle chickies willen met hem ballen, hahi. Ik gebruik Creme de La Mer, draag burberry en een diamant in mijn oor. Tevens draag ik een Jacob. Voor de NOOBS, een Jacob is een horloge van de befaamde Jacob the Jeweler uit Amerika. Het orloge is best lelijk maar kost zo best duur, veel centjes en veel diamantjes erin. Ik draag een namaakhorloge uit turkije want ik kan geen echte betalen van mijn werk als palletsorteerder.
Verder heb ik wat plaatjes toegevoegd om de sfeer een beetje te romantischer en jullie een deel uit mijn oppervlakkige leven te laten zien waarin uiterlijk vertoon centraal staat. Owja ik ben geen Gay, maar gewoon een MooiBoy, ook geen Guido, want ik krijg mijn haren niet in zo'n haaievinnen gedoe en ik draag geen bruine praxis verf op mijn mooie gelaat.
Dag mijn broeders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als klap op de vuurpijl
[ afbeelding ]
Eerste wat ik zag ook.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:56 schreef gelly het volgende:
Lol, creme de lamer. Treffend.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:46 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
je staat niet alleen, vriend..![]()
![]()
Wat zijn de voordelen van lelijk zijn?
Dit zal waarschijnlijk wel een goed topic wordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:03 schreef santax het volgende:
Plotseling vind ik dit toch een goed topic worden
Doutzen is topquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:13 schreef Nr.G het volgende:
Ach voor de seks gaat ze nog wel, maar verder is het ook niets.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Zelfspotter het volgende:
NicoNigger houdt van Korpsballen en Hockeyheren (iets anders mag ook) met ABN en een WO diploma (hoeft niet per se), of VWO diploma (hoeft ook niet per se)
Of bij Ivo Niehe, toen vond ik haar zo liefquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:54 schreef Zelfspotter het volgende:
NR G. In het echt is ze ook best leuk. Check reportage van omrop fryslan, effe googlen. Best de moeite waard, rekent ze een ontbijt af van 130 Euries ofzo, voor een Roerei dat Maikuuul nog wel gratis had willen maken
brother je hoeft alleen maar het lichaam te hebben om de chickies te krijgen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef Zelfspotter het volgende:
Beminde gelovigen,
Ik walg van mezelf, ik wil een MooiBoy zijn. Ik wil op Cristiano Ronaldo lijken, want ik adoreer hem. Hij is zo goed en alle chickies willen met hem ballen, hahi. Ik gebruik Creme de La Mer, draag burberry en een diamant in mijn oor. Tevens draag ik een Jacob. Voor de NOOBS, een Jacob is een horloge van de befaamde Jacob the Jeweler uit Amerika. Het orloge is best lelijk maar kost zo best duur, veel centjes en veel diamantjes erin. Ik draag een namaakhorloge uit turkije want ik kan geen echte betalen van mijn werk als palletsorteerder.
Verder heb ik wat plaatjes toegevoegd om de sfeer een beetje te romantischer en jullie een deel uit mijn oppervlakkige leven te laten zien waarin uiterlijk vertoon centraal staat. Owja ik ben geen Gay, maar gewoon een MooiBoy, ook geen Guido, want ik krijg mijn haren niet in zo'n haaievinnen gedoe en ik draag geen bruine praxis verf op mijn mooie gelaat.
Dag mijn broeders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als klap op de vuurpijl
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |