Of je spelling steelt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef DroogDok het volgende:
Vind het wel grappig.
Alleen jammer voor het kindje als Tom Cruise onder de invled van Scientoligy zijn hele familie uitmoort.
Best wel jammer dat fok geen spellingschecker aan users geeft.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef DroogDok het volgende:
Vind het wel grappig.
Alleen jammer voor het kindje als Tom Cruise onder de invled van Scientoligy zijn hele familie uitmoort.
Nee hoor, dat zijn toch zomaar weer 2 posts ik de spelling politzei heb opgeleverd. Dat doe ik graag.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel jammer dat fok geen spellingschecker aan users geeft.
Ben voor een Nederlands examen voor men mag posten op Fok! Kan best wel wat hebben qua spelling, maar zelfs van zijn reactie is geen chocola te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel jammer dat fok geen spellingschecker aan users geeft.
je vergeet het woord die te gebruiken , 2 posts die ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn toch zomaar weer 2 posts ik de spelling politzei heb opgeleverd. Dat doe ik graag.
jei iz goei besig , iz noch well besd lastich ohm so the doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:13 schreef Acinonyx het volgende:
spelings-tjekkers sijn foor paupers mann
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn toch zomaar weer 2 3 posts ik de spelling politzei heb opgeleverd. Dat doe ik graag.
Whahahahaahahahah slappe lach hieroquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef nietzman het volgende:
Dat is nog niets, m'n neefje heet Tom Maat.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:28 schreef Lyzio het volgende:
Tom Maat is toch niks mis mee. Of maken jullie het kekke grapje om dan zo tegen hem TOMAAT te zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |