Dat mag ook, als je me maar op komt halen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met bomen, gras en water. Dat is ook minder ver rijden.
Is goed. Nog ff snel een zonnedak in de Volvo schroeven...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag ook, als je me maar op komt halen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is goed. Nog ff snel een zonnedak in de Volvo schroeven...
Hé, niet zo over mijn stoere sportlimo met hagelschadekorting!quote:
Jij hebt zeker nog nooit foto's gezien van Papiers pimp bak?quote:
Ik zeur heul niet over hittequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:47 schreef MarMar het volgende:
Zeikerds!
Een paar dagen regen en meteen weer miepen.
Straks weer lekker samen zeuren over de warmte...
Ja wat heb ik daar nou aan..quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:56 schreef PDOA het volgende:
Ik las vandaag dat het zo rond de eeuwwisseling wel 40 graden kan worden in Nederland!
Niet zo bijdehand jijquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:09 schreef DreamEvil het volgende:
nu nog weinig, maar als je straks 130 bent..
*hoi Fha;)*
Gewoon erbovenop gaan liggenquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:21 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin ligt te slapen en nu heeft ze het hele bed bedekt en kan ik er niet meer bij
Ik niet, niet te warm, onweerquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:34 schreef Sander170 het volgende:
Bah ik word hier een beetje depressief van, dit weer.
Nou ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik nergens last van heb tijdens dat warme of hete weer!quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik niet, niet te warm, onweerBeter als dat je geen lichaamsdeel kan bewegen zonder dat het zweet uit al je porien spuit. Als ik warm wil ga ik wel verhuizen naar Afrika, Nederland zonder hittegolven is prima te doen
Jij hebt waarschijnlijk vakantie of iets in die richting, niks mis mee natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 04:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik nergens last van heb tijden dat warme of hete weer!
Beter dan al die regen / kou en harde wind, laat het dan maar tropisch warm zijn lekker hoor.
Nee, ik moet ook gewoon elke dag full-time werken, geen tijd om te chillen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk vakantie of iets in die richting, niks mis mee natuurlijkMaar ik moet vanalles en nog wat overdags en als het dan zo ontzettend warm is (30+). No thanx.
Was vroeger bij mij ook anders hoor,lekker aan het zwembad hangen enzo,heerlijk![]()
Geniet ervan
Wacht daar heb ik een plaatje voor.........Sorry, Yvonne, het is sterker dan mijquote:Op donderdag 10 juli 2008 04:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, ik moet ook gewoon elke dag full-time werken, geen tijd om te chillen.![]()
Maar van mij mag het zelfs nog warmer / heter worden, dat vind ik heerlijk joh.![]()
Eh nee daar heb ik geen zwembad voor nodig 30 á 35 graden oooh heerlijk hoor da's pas chilluuuh.
Ja en? Dat ben jijzelf in dat ding?quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wacht daar heb ik een plaatje voor.........Sorry, Yvonne, het is sterker dan mij![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |