quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef CyberTijn het volgende:
Ja hallo, wat zit je je nou aan te stellen.
Als ik telefoon krijg en iemand vraagt rond een uur of 12 naar m'n collega, dan zeg ik ook "die is even lunchen".
Hoe denk je dat ik over kom als ik zeg "die is even schaften!"?
Ben geen kut boer bouwvakker
Zoiets moet je nooit zeggen, want dat is heel slecht voor het imago van je afdeling/bedrijf. Altijd net doen alsof iedereen het veel te druk heeft om te lunchen zodat het lijkt alsof de zaken heel goed gaan, zo druk is het. Je kunt beter zeggen "die is even naar een meeting", "die is even 500 sollicitanten interviewen" of mijn persoonlijke favoriet: "die is even op audientie bij Hare Majesteit de Koningin" (waarbij je de g in koningin uiteraard als harde g uitspreekt zoals in 'goed' of 'geluk'). En dan vragen of je een boodschap aan kunt nemen en dat ze met een beetje geluk binnen 5 werkdagen worden teruggebeld, mits de agenda dat toestaat. Betreffende beller hangt vervolgens zeer voldaan en vol ontzag voor de imponerende planning en werkdruk binnen jullie afdeling/bedrijf op, 2 vliegen in 1 klap dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef CyberTijn het volgende:
Ja hallo, wat zit je je nou aan te stellen.
Als ik telefoon krijg en iemand vraagt rond een uur of 12 naar m'n collega, dan zeg ik ook "die is even lunchen".
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoiets moet je nooit zeggen, want dat is heel slecht voor het imago van je afdeling/bedrijf. Altijd net doen alsof iedereen het veel te druk heeft om te lunchen zodat het lijkt alsof de zaken heel goed gaan, zo druk is het. Je kunt beter zeggen "die is even naar een meeting", "die is even 500 sollicitanten interviewen" of mijn persoonlijke favoriet: "die is even op audientie bij Hare Majesteit de Koningin" (waarbij je de g in koningin uiteraard als harde g uitspreekt zoals in 'goed' of 'geluk'). En dan vragen of je een boodschap aan kunt nemen en dat ze met een beetje geluk binnen 5 werkdagen worden teruggebeld, mits de agenda dat toestaat. Betreffende beller hangt vervolgens zeer voldaan en vol ontzag voor de imponerende planning en werkdruk binnen jullie afdeling/bedrijf op, 2 vliegen in 1 klap dus.
Jij werkt bij Datzo he.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoiets moet je nooit zeggen, want dat is heel slecht voor het imago van je afdeling/bedrijf. Altijd net doen alsof iedereen het veel te druk heeft om te lunchen zodat het lijkt alsof de zaken heel goed gaan, zo druk is het. Je kunt beter zeggen "die is even naar een meeting", "die is even 500 sollicitanten interviewen" of mijn persoonlijke favoriet: "die is even op audientie bij Hare Majesteit de Koningin" (waarbij je de g in koningin uiteraard als harde g uitspreekt zoals in 'goed' of 'geluk'). En dan vragen of je een boodschap aan kunt nemen en dat ze met een beetje geluk binnen 5 werkdagen worden teruggebeld, mits de agenda dat toestaat. Betreffende beller hangt vervolgens zeer voldaan en vol ontzag voor de imponerende planning en werkdruk binnen jullie afdeling/bedrijf op, 2 vliegen in 1 klap dus.
Miss Marblequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij dus ook nooit meer woorden als computer of internet gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:17 schreef MLF het volgende:
hardstikke stoer om engels te praten
stel je voor: Nederlands!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ga wandellunchen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |