Als ,t de Mcdonalds is ofzo, wil ik ,t best geloven ja.quote:
CAO nuquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
20 jaar ben ik nu.
onderhandelingen zijn gaande over mijn uurloon
Het zijn .pdf files.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
mijn browser pakt hem niet
Heb jij mij zien werken dan ??quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Het zijn .pdf files.
Moet je Adobe Reader voor geinstalleerd hebben.
Kan je van internet plukken.
Oh en je wordt wel beoordeeld op de omgang met klanten... Daarvoor scoor jij een dikke onvoldoende. Ik zou er maar eens aan werken als ik jou was.
Iedereen verdient dienstverlening, daar ben jij voor aangenomen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:23 schreef Meki het volgende:
tokkies die a-sociaal verdienen geen dienstverlening
Niet waar, de OP staat er nogquote:
Echt waar, dat doen zequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:13 schreef Meki het volgende:
sinds wanneer verkoopt Mc appeltaart ??
Ben jij ook maar een klein beetje met veeleisende tokkieklanten? Het zijn de grootste aso's, maar ze eisen altijd het meeste in de supermarkt. Alsof ze de elite zijn. Mevrouw had geen gelijk en blijkbaar heeft TS het haar uitgelegd. Mevrouw had het moeten accepteren of anders inderdaad maar de politie erbij moeten halen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Iedereen verdient dienstverlening, daar ben jij voor aangenomen.
Als jij denkt onder je arbeidsvoorwaarden te kunnen komen, veel plezier op de straat.
Kortom, zeiktopic. Kijk eerst naar jezelf.
Ben benieuwd of er politie morgen bij de deur staatquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef Karrs het volgende:
Ik had daar wel naast willen staan, had me waarschijnlijk helemaal doodgelachen om 't pauperwijf
en 't op dumpert gezet
Jah maar ik vul geen vakkenquote:
De baas over een stel 15 jarigen, een stel huismoeders, en schoolverlaters. Hoera.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah maar ik vul geen vakken
ik ben grote baas
Jij timmer man ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef Timmai het volgende:
[..]
De baas over een stel 15 jarigen, een stel huismoeders, en schoolverlaters. Hoera.
Ik geloof er geen klap van.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah maar ik vul geen vakken
ik ben grote baas
oow jahquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:45 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van.
Volgens mij ben je een A'tje.
Jah , goed gezienquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ben jij Rachid uit die reclame, Meki?
Verder is het bier en tieten wat betreft je sig.
forza mugabe
dat kan niet, je wil niet zeggen waar je werkt loser.quote:
GAST EERST WAS JE HOOFDAGENT NU BEN JE WEER VAKKEN VULLERquote:
hoofdagent was niet goede baanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:52 schreef Slappy het volgende:
[..]
GAST EERST WAS JE HOOFDAGENT NU BEN JE WEER VAKKEN VULLER
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
hoofdagent was niet goede baan
kende teveel mensen,
stel je voor dat ik ze moet arresteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dude, serieus?quote:omdat zij werd misleidt
quote:
nooit, ik zal nooit bij ALDI werkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |