abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59999892
komend collegejaar (begin 1 sept 2008) ga ik de premaster organisation studies doen. recht op stufi heb ik niet meer, maar toch wil ik graag een ov-studentenkaart gebruiken. heeft iemand enig idee of je voorafgaand aan een premaster een nullening kunt afsluiten bij ib-groep om zo alsnog een ov-studentenkaart te krijgen?

alvast heel hartelijk dank!

ps. had nogal een incompetente medewerker van ib aan de lijn, die mij helaas geen antwoord op deze vraag kon geven, vandaar.
pi_60000384
Volgens mij kan dat wel ja.
7 jaar lang geloof ik.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:17:51 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60000414
---SES
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:31:32 #4
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60000686
Ja, ik heb het ook gedaan.
quote:
Als je je prestatiebeurs hebt verbruikt kun je nog maximaal drie jaar lenen. Je kunt in Mijn IB-Groep een lening van nul euro aanvragen. Je krijgt dan geen lening uitbetaald, maar je kunt dan wel je OV-studentenkaart houden. Je moet dan natuurlijk nog wel ingeschreven staan bij een opleiding die recht geeft op studiefinanciering. De maanden waarin je nul euro leent, tellen mee als verbruikte studiefinancieringsmaanden. Omdat je met die zogenaamde 'nullening' gebruik maakt van je recht op studiefinanciering, heb je ook recht op de OV-studentenkaart.

Als een nullening hebt met een OV-kaart, zorg dan dat je niet teveel bijverdient. Anders moet je de OV-kaart terugbetalen
Volgens mij is het zelfs zo dat je nog langer je OV kaart mag hebben als je hebt voldaan aan de prestatieplicht (dwz je diploma hebt gehaald)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_60001196
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:31 schreef Public_NME het volgende:
Ja, ik heb het ook gedaan.
[..]

Volgens mij is het zelfs zo dat je nog langer je OV kaart mag hebben als je hebt voldaan aan de prestatieplicht (dwz je diploma hebt gehaald)
ah ok. ik heb nu 4,5 jaar gestudeerd (hbo). deze (voltijd-)opleiding heb ik met een diploma afgesloten en in deze periode heb ik stufi én ov ontvangen. dus ik heb totaal nog 2,5 (7-4,5) jaar recht op ov. nu maar hopen dat de PREmaster daar geen uitzondering op is..
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:01:49 #6
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_60001267
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:
---SES
En in SES hebben we een centraal IBG topic
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: