On-Nederlands goed blad, all together.quote:
Die stond synoniem voor alle skits ... vandaar en en en en en.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:09 schreef One_conundrum het volgende:
De Musical is wel grappig, maar om daar een album beter om te vinden...
Die waren op het eerste album ook grappiger en absurder. Maar ze misstaan ook niet op dit albumquote:Op maandag 28 juli 2008 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die stond synoniem voor alle skits ... vandaar en en en en en.
Ik heb ze.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:48 schreef kciR het volgende:
Heeft trouwens iemand deze? Hippe sneakerts van DJVT (van Globe)
Ik zag ze een maand geleden ofzo in de Supervet (Utrecht) staan, ze zijn echt tof, met vette groenteprint. Heb ze alleen niet gekocht..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
IK IK IK IK WILZE GRATIS. *pruillipje*![]()
Ds als de JVT meeleest.
Stuur even een paar op, ik heb grote borsten die ik voor jullie zal schudden.
ALSJEBLIEEFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat kan ik ooooook!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:01 schreef Copycat het volgende:
Schudden met je kut dan!
Zou niet goed zijn als ik dat kanquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij niemand met je borsten kan verleiden.
het ging over die schoenen man, ga pikant andersquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wat kom je dan posten![]()
je dacht oh kijk een topic over een groep die ik niet tof vind, ff lekker melden.
Ik ga toch ook niet in OUDers posten dat ik een schijthekel heb aan kleine kinderen?
Geesh
Heersch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
whoops foutje, nouja punt is wel gemaakt
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
whoops foutje, nouja punt is wel gemaakt
Had je dat nog niet ontdekt dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Check wat ik ontdekt heb.
Ik keek Hollereer en dacht 'zie ik niet wat bekends voorbij komen?"
[ afbeelding ]
Ahaha.quote:
Ik kom ermee weg, maar ik ben 100% hetero hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha.
Ze zijn wel een beetje pasteltinten, je moet wel skillz hebben daarmee weg te komen als jongen.
Kom je ermee weg?
Ze hebben wel 'iets'.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh ik bedoel niet dat je dan homo bent ofzo,maar je moet wel een kekke stijl erbij hebben denkk. Denk niet dat je alles er even goed bij kan dragen. Maar ach! Dat is met meer schoenen zo.
Mooi shot btw in de clip.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Groente is sowieso vet. 14.gif
Wtf nu al?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Eigenlijk moeten ze weer met een nieuwe single komen.
Ben je bekend met het eerste album?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef bondgirl007 het volgende:
Het nummer 'niet als jou' vind ik echt een afknapper.
Voor de rest is het een toffe CD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |