Dat dusquote:Op maandag 7 juli 2008 21:42 schreef Biogarde het volgende:
Verschillende users ergeren zich aan de huidige mods en denken te weten hoe het allemaal werkt. Grijp je kans! De KLODOL, KLB opzoek naar een nieuwe mod-verkiezing.
[..]
De lui die in: KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen #2 denken/dachten de geschikte kandidaat te zijn mogen zich opnieuw melden en eventueel een motivatie posten.
Waarom? Zo lezen we gelijk de voors en tegens en lezen we ook gelijk hoe de mede-users over je denken.
Alles mag en kan, maar hou het ontopic. Bagger wordt verwijderd.
De genomineerden tot nu toe naar aanleiding van: KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen #2 en KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen :
[..]
Reageren en solliciteren kan tot uiterlijk 13 Juli 2008 20.00!
Vergeet in je mail je username niet te vermelden.
Er zal wel niet gestemd worden, FOK! is geen democratiequote:Op woensdag 9 juli 2008 16:21 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje aan de mods, hoe gaat er eigenlijk voorkomen worden dat niet-KLB'ers de verkiezing komen verstoren door bijvoorbeeld massaal te komen stemmen op een bepaalde kandidaat?
Ik ben niet bekend met hoe de procedure gaat lopen, lijkt me verstandig dat er één blok gevormd gaat worden willen jullie een van de topnotch als mod krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:21 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje aan de mods, hoe gaat er eigenlijk voorkomen worden dat niet-KLB'ers de verkiezing komen verstoren door bijvoorbeeld massaal te komen stemmen op een bepaalde kandidaat?
Jaloers dat jij geen topnotch bent?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met hoe de procedure gaat lopen, lijkt me verstandig dat er één blok gevormd gaat worden willen jullie een van de topnotch als mod krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Heeft je voorhuidje vannacht dubbel gelegen? Frusti.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaloers dat jij geen topnotch bent?
Leer PI's lezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft je voorhuidje vannacht dubbel gelegen? Frusti.
Boswachter wordt KLBwachterquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben voor de boswachter!
Zo grappig, boswachter werd altijd uitgelachen en uitgezeken op FP, terwijl ie hiero een held isquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:25 schreef Agiath het volgende:
Ideeen voor de nieuwe modjes:
- _één_ KLB SC topic voor de vaste garde, deze gaat centraal
- Kutlemming met een TT waarvan 1 woord veranderd is direct in prullenbak
- Patat/friet topics hebben we nu ook wel gezien ondertussen
- Serieuze klachten ( ziekte's, familie, ernstige verwondingen, geld) zo serieus mogelijk houden, hier en daar een grapje mag best werd aangegeven, maar teveel is niet leuk meer.netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en ik wil het de_boswachter wel eens zien doen... ben benieuwd hoe lang hij het dan uithoudt.
put
your
clothes
on!
Ja, maar de FP is dan ook gewoon om te janken. Daar kan geen KLB2 en ONZ6 tegenop.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Zo grappig, boswachter werd altijd uitgelachen en uitgezeken op FP, terwijl ie hiero een held is
En de heer Wilders als Ava. Dadelijk gaat ie nog een film over ons KLBers maken en zo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Een mod die mij ziektes als Aids toewenst kan mij niet bekoren. Sorry.
Zei ik aids? Ahh sorry ik bedoelde natuurlijk herpes.. Sorryquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Een mod die mij ziektes als Aids toewenst kan mij niet bekoren. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |