Ja, die zie ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:28 schreef right_turn het volgende:
[..]
Haha, niet echt heh! Yvonne heeft ze weggegooid!
Al is de loser nog zo snel, het hangslot achterhaalt hem wel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Open hier een klacht over. Ow... dat heb ik net gedaan!![]()
Niet weten wat een PI is
Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn leven gebeterd en ik wil me nu zelfs op een positieve manier inzetten!quote:
Er ís een verschil tussen willen en doen hè?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn leven gebeterd en ik wil me nu zelfs op een positieve manier inzetten!
Hoe later (of vroeger, het is maar hoe je het bekijkt) in de nacht, hoe grappiger remlof wordtquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ís een verschil tussen willen en doen hè?
Alle begin is moeilijk! But trust me, I know whut I'm doing!quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ís een verschil tussen willen en doen hè?
Mooi, zal ik dit account van je maar shredderen dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk! But trust me, I know whut I'm doing!
Yeah, de cirkel is rond!
Ik heb 'm teruggekregen van Yvonne. Hij was geshredderdquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, zal ik dit account van je maar shredderen dan?
Snelquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:52 schreef Nikmans het volgende:
Remlof wil je hier even gastmodden
Will & Grace zuigt paardenpiemels
Zo'n aap zit mijn mooie topic te verontreinigen met shemales op beide pagina's
Good things can happen twicequote:Op donderdag 10 juli 2008 01:53 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb 'm teruggekregen van Yvonne. Hij was geshredderd
Mjah, was ook niet slim van hem om dat te doen in een topic waar een donkerblauwe postquote:
Binnenkort ben ik ook een donkerblauwe!quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Good things can happen twice![]()
[..]
Mjah, was ook niet slim van hem om dat te doen in een topic waar een donkerblauwe post
Je bent er eentje vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Good things can happen twice![]()
[..]
Mjah, was ook niet slim van hem om dat te doen in een topic waar een donkerblauwe post
Ow ja, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent er eentje vergeten(pagina 1)
OT: Ik stem op Remlof als nieuwe KLB modquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, goed dat je het zegt
Nu weer ontopic, zowel hier als daar.
Niet, nooit, neverquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
OT: Ik stem op Remlof als nieuwe KLB mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Je mag niet stemmen op je opvolger.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:09 schreef ondeugend het volgende:
Wie was nou ook alweer de lijsttrekker van die patatpartij?
En mag ik ook stemmen?
Wie houd je tegen, anders openen ze toch wel weer een klaagtopic eroverquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:09 schreef ondeugend het volgende:
Wie was nou ook alweer de lijsttrekker van die patatpartij?
En mag ik ook stemmen?
Heldquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Open hier een klacht over. Ow... dat heb ik net gedaan!![]()
Niet weten wat een PI is
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Chriz2k, zou je jouw KLB MOD ideeën eens willen verkondigen ?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind de houding van Chris in deze behoorlijk arrogant en zou dan ook graag zijn standpunten eens willen horen. Anders is het enkel veel geblaat en weinig wol. Voor de draad ermee!
Oh, niet gaan huilen hoor, maar ik voel een teleurstelling aankomen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Je mag niet stemmen op je opvolger.
Zelfbewustzijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Toch blijf ik 't pretentieus en arrogant vinden. Daarnaast ben ik het ook niet eens met het lemming-punt. Voor de rest is het weer als vanouds open deuren intrappen.
Ik stem op Chriz2kquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
Vertel...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh, niet gaan huilen hoor, maar ik voel een teleurstelling aankomen.
Klopt. Point taken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zelfbewustzijn.
En het gaat om het modereren van een forum, niet om het regeren van een land, zoveel baanbrekende vernieuwingen hoeven er niet te worden doorgevoerd.
Ik stem ook op hem, gewoon omdat ie in alkmaar woontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Beschuldigingen. Moddergooien om te kunnen modden..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
En heeft Chriz2k wat groupies uit andere subfora overgeheveld ?
ja Arcee en stomme_eend ofzo reageren nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nog ah wachten op de userlijst van Agiath.
Zou jij gewoon weg kunnen blijven uit dit topic met je achterlijke italic gedoe ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Chriz2k brengt in vergelijking met de rest ook niets vernieuwends met zich meeIk denk dat we gewoon allemaal maar moeten wachten tot de verkiezing, want het zal toch wel anders lopen
![]()
+1, Amen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zou jij gewoon weg kunnen blijven uit dit topic met je achterlijke italic gedoe ?
Mocht jij het door je uitmuntende orale vaardighedenonverhoopt schoppen tot MOD dan beloof ik hierbij plechtig dat ik je het leven onnoemelijk zuur zal maken.
Lieve schat, als jij daar al je levensenergie in wilt steken dan ga ik je écht niet tegenhoudenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zou jij gewoon weg kunnen blijven uit dit topic met je achterlijke italic gedoe ?
Mocht jij het door je uitmuntende orale vaardighedenonverhoopt schoppen tot MOD dan beloof ik hierbij plechtig dat ik je het leven onnoemelijk zuur zal maken.
Wat een gevatte replyquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lieve schat, als jij daar al je levensenergie in wilt steken dan ga ik je écht niet tegenhoudenHeldje van me
![]()
Dat ziet er een struk beter uit dan je sollicitatiemailquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
Ik hoef me tegenover jullie niet meer te bewijzen, jeweettochquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ziet er een struk beter uit dan je sollicitatiemail
De users stemmen, niet wijquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoef me tegenover jullie niet meer te bewijzen, jeweettoch!
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solliquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, daarom, die sollicitatiemail is niet relevant.
Serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solli
quote:
Oh, damnquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solli
quote:Chriz2k:
- Ik hou van hobby's en FOK! is de gekste. Spang, jeweetzelluf dus maak me mod bitches.
Iets in mij zegt dat dat niet fictief isquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef Biogarde het volgende:
Dus de opzet is als volgt (voorbeeld, slechts fictief):
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerdquote:
Ga je eens inlezen in mijn sollicitatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerd
*eventuele manboobs buiten beschouwing gelaten
Mission Impossiblequote:
Dus sunchaser heeft gesolliciteerd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerd
*eventuele manboobs buiten beschouwing gelaten
revena_gamze@hotmail.comquote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Xith het volgende:
Waar stuur ik mijn mail naartoe?!?!
Vandaag zijn de verkiezingen, stuk fruit....quote:Op zondag 13 juli 2008 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Maar komt er vandaag een uitslag of wat ? Of alleen genomineerden.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Willen jullie een moderator met een SOA: Stem de_boswachter
Ik ben heul goed in het frauderen met pollsquote:Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef Xith het volgende:
Waarom komt er geen poll?! Had net zin om lekker te frauderen!
Idd zeker wel mod en absoluut geen modquote:
Mijn moderatorschap, wat doe je?!?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:27 schreef Biogarde het volgende:
En er komt geen poll. Waarom niet? Omdat die te manipuleren zijn
Hoelang heeft het volk om te stemmenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Rond 20.00, 20.30 komt er een topic met in de OP alle lui die een solli stuurden. Dit zal waarschijnlijk een sticky worden.
Daarnaast nog een topic waar je je mening kwijt kan. Je stem dus. Wel een beetje onderbouwen bitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |