abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:47:08 #1
141482 Q.
JurassiQ
pi_59997786
For great justice!
pi_59997869
Ik mis een 'ch', Q.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:50:07 #3
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59997871
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef kastanova het volgende:
Die mensen heb ik gisteren dus ook maar naar huis gestuurd. Ze komen gestresster over dan ik, dus heb ik maar aangeboden om hun werk er bij te nemen zodat zij zich weer met eventuele sollicitaties voor collega's bezig kunnen houden.

Naja, weet je wat het is... Zoals algemeen bekend vind ik mezelf graag heel goed en kan ik er vrij ver in gaan om dat als norm neer te zetten voor m'n omgeving waarbij ik dan ook nog eens graag mijn eigen grenzen aftast.
Als ik dus in een kansloze situatie met chronische onderbezetting aanzienlijk betere resultaten neerzet dan collega's in een "normale" situatie/bezetting kan ik mezelf weer even op de borst kloppen.
En dat is voor mij eigenlijk weer even voldoende motivatie.

Sad but true, I'm one sick little puppy .
Laten we voor jou hopen dat je binnen niet al te lange tijd jouw norm mag inpassen bij een normale bezetting. Voor je het weet staat er straks iemand anders op jouw borst te kloppen om te zorgen dat je hart weer op gang komt...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:51:14 #4
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59997898
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef Litpho het volgende:
Ik mis een 'ch', Q.
Dat is zo moeilijk uitspreken voor zijn Poolse bruid...
pi_59997936
Blegh ik ben geen single
Weg met de singles chat
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_59997949
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef AirwiN het volgende:

Dat is zo moeilijk uitspreken voor zijn Poolse bruid...
Ik dacht dat hij een Russische in bestelling had
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:53:46 #7
141482 Q.
JurassiQ
pi_59997960
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef liefie_ het volgende:
Blegh ik ben geen single
Weg met de singles chat
Diep van binnen wil iedereen single zijn!
For great justice!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:53:50 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59997961
Q ophouden met die TTs
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59997969
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik ken Kasta niet, dus ik kan niet beoordelen hoe hoog het mafketelgehalte is, in die zin of hij echt doorgaat tot hij dood neervalt, ongeacht wat er tegen hem wordt gezegd.

Ook ken ik zijn leidinggevende niet, alhoewel het verhaal dat zijn vakantie is teruggedraaid niet echt in het voordeel werkt. Tegelijk denk ik dan, als Kasta in het echt maar half zo goed gebekt is als hij hier laat blijken, dan had hij dat nooit geaccepteerd. Dus zo erg zal hij het allemaal niet vinden...
Ik heb mezelf eens met sigaren en bier in een sauna op de hoogste stand opgesloten om te kijken in hoeverre mijn lichaam het zou trekken, dus het mafketel-gehalte qua grenzen aftesten is vrij hoog.

En mijn leidinggevende is vrij tof .
Hij draait hiernaast als DJ, nodigt me uit voor de feestjes waar hij draait en ik kan uitstekend met hem zuipen .
Het is ook niet alsof hij de gehele dag uit zijn neus zit te vreten, hij is ook verdomd druk maar dan met een een naar mijn idee ietwat lagere stressgrens.
Als ik dus het idee heb dat hij het niet meer trekt, dan stuur ik hem naar huis en pak zijn werk over aangezien ik er persoonlijk wat minder moeite mee heb.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:54:26 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_59997983
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Die waren uitverkocht.
For great justice!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:55:01 #11
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59997997
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef nectarientje het volgende:
Misschien wel allebei. De sloerie!
pi_59998031
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef Q. het volgende:

Die waren uitverkocht.
Praat me dan ook eens bij!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_59998034
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef nectarientje het volgende:
Moet nog even weten of trap op of af pijnlijk is. Passief buigen is voornamelijk dat iemand anders het doet zodat er volledig spier ontspanning is. En dan niet alleen het passief buigen, maar doorgaan tot maximaal rek van de qua (normaal vanuit buiklig tot zo een 130 graden) zodat we daar ook meteen info over hebben. Zonder aanleiding pijn, op eens een pijnscheut en het was klaar of kwam het langzaam opzetten? S nachts en in rust pijn? Pijn alleen echt links boven op patella of ook thv het onderbeen onder de patella?

tataaaa, een nieuw lijstje voor Heksehiel
Heb mijn collega even gevraagd te helpen en de vloerbedekking van dicht bij mogen aanschouwen
- Trap af is nauwelijks te doen qua pijn, trap op gaat wel.
- Passief buigen gaat redelijk tot 130 graden. Pijn valt mee, voel het wel licht.
- Zonder aanleiding opeens opkomende zeurpijn. Daarvoor veel spring en rek oefeningen gedaan, nergens last van. Pijn kwam plotseling opzetten tijdens het lopen en werd steeds erger, tot onhoudbaar. Ben toen gaan lopen.
- In rust geen pijn en 's nachts alleen als ik in mijn bed me wil omdraaien ofwel, m dus moet bewegen. Pijn is alleen echt links boven op patella (knieschijf?)
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:56:27 #14
141482 Q.
JurassiQ
pi_59998038
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef Re het volgende:
Q ophouden met die TTs
Echt heel tolerant ben je ook niet hè? . Ik probeer alleen maar onze nieuwe vriendjes zich thuis te laten voelen.
For great justice!
pi_59998040
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Laten we voor jou hopen dat je binnen niet al te lange tijd jouw norm mag inpassen bij een normale bezetting. Voor je het weet staat er straks iemand anders op jouw borst te kloppen om te zorgen dat je hart weer op gang komt...
Die normale bezetting wordt me al sinds de 1e week dat ik er werk beloofd dus ik zet in op September.
Als ik tegen die tijd nog niet overspannen ben, kan ik mezelf weer ouderwets op de borst blijven kloppen.
En als ik wel overspannen ben, sta ik weer met beide beentjes op de grond en acht ik mezelf niet meer zo "onaantastbaar" .
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:57:07 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59998059
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Echt heel tolerant ben je ook niet hè? .
nee ik heb nauwelijks geslapen vannacht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59998068
Hallo!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:57:36 #18
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998074
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:54 schreef kastanova het volgende:
Ik heb mezelf eens met sigaren en bier in een sauna op de hoogste stand opgesloten om te kijken in hoeverre mijn lichaam het zou trekken, dus het mafketel-gehalte qua grenzen aftesten is vrij hoog.

En mijn leidinggevende is vrij tof .
Hij draait hiernaast als DJ, nodigt me uit voor de feestjes waar hij draait en ik kan uitstekend met hem zuipen .
Het is ook niet alsof hij de gehele dag uit zijn neus zit te vreten, hij is ook verdomd druk maar dan met een een naar mijn idee ietwat lagere stressgrens.
Als ik dus het idee heb dat hij het niet meer trekt, dan stuur ik hem naar huis en pak zijn werk over aangezien ik er persoonlijk wat minder moeite mee heb.
Ik verwacht bij een goede leidinggevende toch andere competenties dan: goed kunnen zuipen, goed kunnen DJ'en...
pi_59998086
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef Re het volgende:
Q ophouden met die TTs
Doe toch eens niet altijd zo boos
pi_59998117
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef heksehiel het volgende:

Heb mijn collega even gevraagd te helpen en de vloerbedekking van dicht bij mogen aanschouwen
- Trap af is nauwelijks te doen qua pijn, trap op gaat wel.
- Passief buigen gaat redelijk tot 130 graden. Pijn valt mee, voel het wel licht.
- Zonder aanleiding opeens opkomende zeurpijn. Daarvoor veel spring en rek oefeningen gedaan, nergens last van. Pijn kwam plotseling opzetten tijdens het lopen en werd steeds erger, tot onhoudbaar. Ben toen gaan lopen.
- In rust geen pijn en 's nachts alleen als ik in mijn bed me wil omdraaien ofwel, m dus moet bewegen. Pijn is alleen echt links boven op patella (knieschijf?)
LOL, ik vind dit soort online consultjes best leuk! En je collega waarschijnlijk nu ook
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_59998118
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Re het volgende:

[..]

nee ik heb nauwelijks geslapen vannacht
Dat doe ik al maanden niet. En zie je mij stom doen? Dus geen excuus!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:59:16 #22
141482 Q.
JurassiQ
pi_59998125
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:58 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Doe toch eens niet altijd zo boos
In het echt is ie best lief hoor. .
For great justice!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:59:52 #23
141482 Q.
JurassiQ
pi_59998139
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:59 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Dat doe ik al maanden niet. En zie je mij stom doen? Dus geen excuus!
Kan je niet in slaap komen of slaap je heel licht waardoor je vaak wakker wordt?
For great justice!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:59:59 #24
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59998143
En wie zegt dat SC voor single chat staat, is gewoon R&P SlowChat Re...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:00:06 #25
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998148
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:56 schreef kastanova het volgende:
Die normale bezetting wordt me al sinds de 1e week dat ik er werk beloofd dus ik zet in op September.
Als ik tegen die tijd nog niet overspannen ben, kan ik mezelf weer ouderwets op de borst blijven kloppen.
En als ik wel overspannen ben, sta ik weer met beide beentjes op de grond en acht ik mezelf niet meer zo "onaantastbaar" .
Waar zit volgens jou nou echt het probleem bij die toko? Niet kunnen plannen, gestresst personeel, hoog verloop, vacatures die niet kunnen / worden opgevolgd zijn vooralsnog allemaal symptomen van iets anders...
pi_59998164
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Uh, behalve mensen met een relatie.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_59998172
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik verwacht bij een goede leidinggevende toch andere competenties dan: goed kunnen zuipen, goed kunnen DJ'en...
Mwah, dit zijn voor mij persoonlijk belangrijkere eigenschappen. Serieus.
Iemand die qua managementskills misschien ietwat beter zou zijn maar waarmee ik iedere keer duffe kutmeetings in zou moeten, daar werk ik heel wat minder graag onder.
pi_59998190
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Ow nee ik wil vriendje echt nooit nooit nooit meer kwijt!
pi_59998193
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:59 schreef nectarientje het volgende:

[..]

LOL, ik vind dit soort online consultjes best leuk! En je collega waarschijnlijk nu ook
Mijn collega (vrouw uiteraard) is minder blij met me vandaag. Ze vindt dat ik maar naar een echte dokter moet Maar ze kan nooit iets weigeren als ik het vraag
Ik vind dit ook leuk:) Maar wil nu toch wel eens weten hoe rampzalig het met me gesteld is
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:01:41 #30
141482 Q.
JurassiQ
pi_59998195
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mijn chef is geheelonthouder, valt geen biertje mee te zuipen, ik zou er dus heel blij mee zijn. . Het is wel een hele toffe vent, dat dan wel. Kan erg met hem lachen.
For great justice!
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:01:51 #31
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998196
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:59 schreef Belsezar het volgende:
En wie zegt dat SC voor single chat staat, is gewoon R&P SlowChat Re...
Psssst, Re had de TT al aangepast...
pi_59998205
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:59 schreef Q. het volgende:

[..]

In het echt is ie best lief hoor. .
En wat koop ik daar voor?
pi_59998209
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:00 schreef Pheno het volgende:
Juistem.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:02:54 #34
141482 Q.
JurassiQ
pi_59998224
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je zit nog gewoon in de ontkenningsfase, dat komt ooit nog wel een keertje hoor. . .
For great justice!
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:03:24 #35
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998236
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:01 schreef kastanova het volgende:
Mwah, dit zijn voor mij persoonlijk belangrijkere eigenschappen. Serieus.
Iemand die qua managementskills misschien ietwat beter zou zijn maar waarmee ik iedere keer duffe kutmeetings in zou moeten, daar werk ik heel wat minder graag onder.
Zuip + DJ skills zijn volgens mij geen uitsluitende voorwaarden voor het hebben van managementskills...
pi_59998246
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Kan je niet in slaap komen of slaap je heel licht waardoor je vaak wakker wordt?
Consult 2:

Ik kan niet in slaap komen vanwege het vele piekeren en malen en ik word gedurende de nacht vaker wakker, kom dan wel redelijk weer in slaap, maar ben 's ochtends te vroeg wakker, m.u.v de werkdagen.
pi_59998261
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Je zit nog gewoon in de ontkenningsfase, dat komt ooit nog wel een keertje hoor. . .
Nah, zou niet meer willen ruilen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:04:19 #38
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998270
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef heksehiel het volgende:
En wat koop ik daar voor?
Ah, een material girl!
pi_59998278
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!!
Kuuksje .
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:05:15 #40
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998292
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef heksehiel het volgende:
Consult 2:

Ik kan niet in slaap komen vanwege het vele piekeren en malen en ik word gedurende de nacht vaker wakker, kom dan wel redelijk weer in slaap, maar ben 's ochtends te vroeg wakker, m.u.v de werkdagen.
Waarover pieker je en maal je?
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:05:45 #41
141482 Q.
JurassiQ
pi_59998302
quote:

[..]

Consult 2:

Ik ben geen slaaptherapeut maar slechts ook slachtoffer van hetzelfde euvel. Ik heb nu eindelijk weer twee nachten goed geslapen. Heb jij dat ook, dat je op een gegeven moment wel goed MOET slapen omdat je de volgende dag iets belangrijks hebt waardoor je in bed ligt met een houding van "ik MOET slapen, ik MOET slapen" en dat het dan natuurlijk helemaal niet meer wil? .
For great justice!
pi_59998305
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ah, een material girl!
Die zijn traditioneel blond, dat wel.
pi_59998330
quote:

Consult 2:

Wat bij mij vroeger hielp: boekje naast mijn bed en precies opschrijven wat het probleem was en mezelf beloven dat ik er volgende dag goed over na zou denken. Klinkt idioot en op dit moment helpt het mij ook niet (ik verzamel teveel ) maar het heeft zeker wel geholpen!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_59998333
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit het singlebestaan verkozen boven een relatie! Ik neem nu slechts genoegen met mijn status omdat ik niet uit wanhoop een relatie wil aangaan. Voor minder dan ware liefde ga ik niet.
pi_59998343
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Waar zit volgens jou nou echt het probleem bij die toko? Niet kunnen plannen, gestresst personeel, hoog verloop, vacatures die niet kunnen / worden opgevolgd zijn vooralsnog allemaal symptomen van iets anders...
Mijn personeel krijgt ongelooflijk veel vrijheden, maar ze respecteren me, mogen me behoorlijk en weten dat ze niet met me moeten kutten. Die kan ik dus ook met een gerust hart alleen laten als ik bijvoorbeeld een gehele dag training moet geven.
Op de andere projecten zitten echter mensen die nog uitgaat van het goede in de mens en dat iedereen het leuk en lief met elkaar moet hebben en dat resultaten op een tweede plaats komen.
Dat personeel zit dan ook meer te kutten dan te werken en heeft geen enkel respect voor hun management.
Als ik die projecten erbij draai, dan kom ik binnen, dreig ik ze er 1 voor 1 uit te schoppen als ze gaan kutten die dag en dan behaal ik ook hogere resultaten dan m'n collega's de rest van de week.

Daarnaast is men nu al 3 weken bezig met het aantrekken van nieuwe managers, maar de enige die overbleef die vond een maandje vakantie belangrijker dan beginnen met zijn nieuwe baan.

Dan zou mijn conclusie dus zijn dat het aannamebeleid wat betreft managementfuncties nogal tekortschiet.
Maar ja, ze hebben mij ook aangenomen, dus zo slecht kan het nu ook weer niet zijn .
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:08:01 #46
101353 mrbox
Miep miep
pi_59998356
quote:

[..]

Consult 2:

Piekeren helpt niet he zeker niet in bed daar lijkt alles ook 10x erger....
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:08:29 #47
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998373
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Litpho het volgende:
Die zijn traditioneel blond, dat wel.
De Suicide Blonde van INXS of de Love Blonde van Kim Wilde?
pi_59998386
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Waarover pieker je en maal je?
Over het verleden, het nu, de toekomst, de liefde, het leven en mensen die het niet waard zijn.
pi_59998394
Bah nu mis ik vriendje helemaal door dat single versus relatie geklets
pi_59998411
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

De Suicide Blonde van INXS of de Love Blonde van Kim Wilde?
Lastig, lastig. Alhoewel ik Kim natuurlijk live heb gezien .
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:10:03 #51
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998421
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:07 schreef kastanova het volgende:
*knip*

Dan zou mijn conclusie dus zijn dat het aannamebeleid wat betreft managementfuncties nogal tekortschiet.
Maar ja, ze hebben mij ook aangenomen, dus zo slecht kan het nu ook weer niet zijn .
Oftewel, dan heb je het echte probleem nog niet geïdentificeerd.
pi_59998434
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben geen slaaptherapeut maar slechts ook slachtoffer van hetzelfde euvel. Ik heb nu eindelijk weer twee nachten goed geslapen. Heb jij dat ook, dat je op een gegeven moment wel goed MOET slapen omdat je de volgende dag iets belangrijks hebt waardoor je in bed ligt met een houding van "ik MOET slapen, ik MOET slapen" en dat het dan natuurlijk helemaal niet meer wil? .
Heb momenteel geen belangrijke dingen. Wil gewoon graag slapen om niet te hoeven denken. Die maalmolen staat namelijk dag en nacht aan. Hardlopen helpt ook... maar niet met een pijnlijke knie
pi_59998442
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zuip + DJ skills zijn volgens mij geen uitsluitende voorwaarden voor het hebben van managementskills...
Hij levert goed werk, werkt zich de tering en hebben we dat er allebei weer opzitten voor een dag, worden we samen stomdronken en hebben hilarische avonden.
Wat wil een mens nog meer? .
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:11:22 #54
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998463
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef heksehiel het volgende:
Over het verleden, het nu, de toekomst, de liefde, het leven en mensen die het niet waard zijn.
Ah, je twijfelt over jezelf bedoel je?
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:11:48 #55
141482 Q.
JurassiQ
pi_59998484
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef liefie_ het volgende:
Och gut wat zielig. .
For great justice!
pi_59998495
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef liefie_ het volgende:
Dit zijn niet de meest tactische opmerkingen rondom wanhopige singles
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:12:28 #57
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998500
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:09 schreef Litpho het volgende:
Lastig, lastig. Alhoewel ik Kim natuurlijk live heb gezien .
Kim is ook gewoon een Love Blonde. Derhalve kies ik voor haar...
pi_59998516
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Oftewel, dan heb je het echte probleem nog niet geïdentificeerd.
Jawel. Ik ben geen mede-directeur, dat is het probleem.
pi_59998535
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ah, je twijfelt over jezelf bedoel je?
Nee, dat voor de verandering nu eens niet. Ik ben leuk, daar ben ik al over uitgedacht
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:13:55 #60
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59998549
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:10 schreef kastanova het volgende:
Hij levert goed werk, werkt zich de tering en hebben we dat er allebei weer opzitten voor een dag, worden we samen stomdronken en hebben hilarische avonden.
Wat wil een mens nog meer? .
Meer tijd om te zuipen in jouw geval?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')