Right.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat weet je niet, waarschijnlijk sta je op de zwarte lijst en kom je er zowiezo niet meer binnen..![]()
![]()
Inderdaad een goede keuze.. Het zou niet zo fijn zijn als je door de politie eruit zou gegooid worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bovendien heb ik toen zelf de keuze gemaakt te vertrekken.
Wat ben jij grappig. Echt. Hilarisch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Inderdaad een goede keuze.. Het zou niet zo fijn zijn als je door de politie eruit zou gegooid worden.
Ja jij ook. Eerlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat ben jij grappig. Echt. Hilarisch.
I know.quote:
Het probleem begon toen je op het idee kwam een topic te maken over ranzige praktijken in de sauna.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Donder dan op als je het niet gelooft, wat voor zin heeft het dan überhaupt om te discussiëren.
Seriously, lees voor de gein eens de OP. Dan is een reply van mij misschien nog de moeite waard. Al betwijfel ik het ten zeerste.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het probleem begon toen je op het idee kwam een topic te maken over ranzige praktijken in de sauna.
Niet te vaak natuurlijkquote:
Wat?quote:
Alsof daar de waarheid in staat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Seriously, lees voor de gein eens de OP. Dan is een reply van mij misschien nog de moeite waard. Al betwijfel ik het ten zeerste.
Stoomcabine thuis is handigerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb vandaag ook in de sauna gezeten
Zoals ik al eerder zei, donder op als je het niet gelooft. Een discussie is nutteloos dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof daar de waarheid in staat.
Niks.quote:
Uiteraard, jij begrijpt 'm.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet te vaak natuurlijk
Je moet mensen scherp houden
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, donder op als je het niet gelooft. Een discussie is nutteloos dan.
Dat denk je maar. Over het algemeen wordt het niet gewaardeerd als je een beetje doelloos loopt te kloten. Baseer je ergens op of donder op.quote:
Zoveel ophef over niksquote:
Ik had daar gewoon zin in.quote:
Zo begint het altijd.. Jij doet gelijk je broek omlaag wanneer je iemand tegenkomt ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:11 schreef mirved het volgende:
Eerst dacht ik dat ze je gewoon allemaal zaten te trollen. Maar het lijkt erop dat sommige mensen een arm op iemand anders leggen ook nog echt als hinderlijk ervaren
Lees het topic nogeens door, ik ben niet de enige die zulke dingen in het openbaar niet vind kunnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Over het algemeen wordt het niet gewaardeerd als je een beetje doelloos loopt te kloten. Baseer je ergens op of donder op.
Ach, je hebt bekrompen mensen hè? Ik heb er verder nooit problemen mee gehad meer dus het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:11 schreef mirved het volgende:
Eerst dacht ik dat ze je gewoon allemaal zaten te trollen. Maar het lijkt erop dat sommige mensen een arm op iemand anders leggen ook nog echt als hinderlijk ervaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |