Lees anders even goed de OP, er was geen sprake van ongewenste intimiteiten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:38 schreef Killer_Mom het volgende:
heel dat kleffe geplak in sauna's en zwembaden is ergerlijk. ga dat ergens anders doen.
op veel plaatsen plakken anty Kiss stikkers. en daar ben ik het mee eens.
dat die nodig zijn .........
Geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stelletje viespeuken, doe dat thuis..
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees anders even goed de OP, er was geen sprake van ongewenste intimiteiten.
Ja, diegene die er bij was. Maar jij kan dat vanaf je bureaustoeltje natuurlijk veel beter beoordelen dan iemand die er zelf bij was hè.quote:
Nope, niet meer geweest.quote:
Gelukkig maar.quote:
->ONZquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, diegene die er bij was. Maar jij kan dat vanaf je bureaustoeltje natuurlijk veel beter beoordelen dan iemand die er zelf bij was hè.
Ga ergens anders blaten.quote:
Uhuh.quote:
als alle echtparen daar gewenst kef gaan zitten doen { met elkaar } Gezellig, stuur ze dan naar een andere gelegenheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees anders even goed de OP, er was geen sprake van ongewenste intimiteiten.
Zodra er is geen sprake is van ongewenste intimiteiten heeft niemand te zeiken, als alleenstaanden jaloers worden omdat mensen het gezellig hebben moeten ze zelf maar ergens anders naartoe oprotten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:47 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als alle echtparen daar gewenst kef gaan zitten doen { met elkaar } Gezellig, stuur ze dan naar een andere gelegenheid.
Stel je voor dat jullie er nog wel heen zouden gaan. Kleffe gedoe, net alsof je dat thuis niet kan doen.. bahquote:
Je vertelt maar de helft. Er kwam niet voor niks commentaar van het personeel he.quote:
Ik heb helemaal niet de helft verteld, doe vooral of je een idee hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vertelt maar de helft. Er kwam niet voor niks commentaar van het personeel he.
Uhuh.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Stel je voor dat jullie er nog wel heen zouden gaan. Kleffe gedoe, net alsof je dat thuis niet kan doen.. bah
je snapt er geen zak van. maakt ook niet uit, in de sauna waar ik kom wordt je er meteen uitgegooid. dus ik zal je mooit tegenkomen . ooit begrijp je de regels wel ......quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zodra er is geen sprake is van ongewenste intimiteiten heeft niemand te zeiken, als alleenstaanden jaloers worden omdat mensen het gezellig hebben moeten ze zelf maar ergens anders naartoe oprotten.
Je snapt er zelf geen zak van en ik ben nog nooit ergens uitgegooid, omdat ik me gewoon aan de regels hou. Leer lezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:53 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je snapt er geen zak van. maakt ook niet uit, in de sauna waar ik kom wordt je er meteen uitgegooid. dus ik zal je mooit tegenkomen . ooit begrijp je de regels wel ......
quote:
Segquote:
Sure.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je snapt er zelf geen zak van en ik ben nog nooit ergens uitgegooid, omdat ik me gewoon aan de regels hou. Leer lezen.
Donder dan op als je het niet gelooft, wat voor zin heeft het dan überhaupt om te discussiëren.quote:
Dat weet je niet, waarschijnlijk sta je op de zwarte lijst en kom je er zowiezo niet meer binnen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je snapt er zelf geen zak van en ik ben nog nooit ergens uitgegooid, omdat ik me gewoon aan de regels hou. Leer lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |