Als jouw partner aan je zit kan je je niet meer beheersen en ga je meteen neuken in een openbare gelegenheid?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zo begint het altijd.. Jij doet gelijk je broek omlaag wanneer je iemand tegenkomt ?
Een arm om iemand heen leggen vind je niet kunnen? Om de schouder he...En dan ga je vervolgens zeggen dat je niet gelooft dat dat het alleen was, waar baseer je dat op dan? Is dat gewoon een 'voorgevoel'?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lees het topic nogeens door, ik ben niet de enige die zulke dingen in het openbaar niet vind kunnen.
Whut?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat je het over Loretta Schrijver had, joh..
Grote denkers denken etzelfde ofzoietsquote:
Bij mn fitnesclub zit een sauna in de kleedkamerquote:
Sorry, heb je OP ook niet gelezen. Maar bij Jaloerse Preutse Zeug heb krijg ik altijd het mental image van Loretta Schrijver voor me en dan krijg ik een licht schokkend spasme gevoel in m'n slokdarm met een enigszins zure substantie wat onderhevig is aan opwaartse drukquote:
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, heb je OP ook niet gelezen. Maar bij Jaloerse Preutse Zeug heb krijg ik altijd het mental image van Loretta Schrijver voor me en dan krijg ik een licht schokkend spasme gevoel in m'n slokdarm met een enigszins zure substantie wat onderhevig is aan opwaartse druk
gmtaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Grote denkers denken etzelfde ofzoiets
[..]
Bij mn fitnesclub zit een sauna in de kleedkamer(ik zit op fitnes
)
Maaruh, partner kunnen we ondertussen door Maîtresse vervangen toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
OhEn bespaar je de moeite het is een topic van twee jaar terug, één of andere kloothommel besloot het te bumpen.
Ik zit ook op fitness(wel pauperfitness zonder sauna, zonder mooie meiden en met tokkiesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Grote denkers denken etzelfde ofzoiets
[..]
Bij mn fitnesclub zit een sauna in de kleedkamer(ik zit op fitnes
)
Ik laat me helemaal niet uit over zulke persoonlijke zaken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maaruh, partner kunnen we ondertussen door Maîtresse vervangen toch?
Triggershot wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik laat me helemaal niet uit over zulke persoonlijke zaken.
Vooral niet in een sauna nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Als jouw partner aan je zit kan je je niet meer beheersen en ga je meteen neuken in een openbare gelegenheid?
Same here.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zit ook op fitness(wel pauperfitness zonder sauna, zonder mooie meiden en met tokkies)
Die heeft daar helemaal niets mee te maken.quote:
Ik fitness bij de universiteit, alleen maar studentes daarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zit ook op fitness(wel pauperfitness zonder sauna, zonder mooie meiden en met tokkies)
Ze zorgen gelukkig wel voor leedvermaakquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Same here.Nouja er lopen wel normale mensen rond, maar ook een hoop tokkie volk.
Jij nu anders ook..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ze zorgen gelukkig wel voor leedvermaak
Als vrouw zijnde Bi zijn is helemaal hot in 2010!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik laat me helemaal niet uit over zulke persoonlijke zaken.
Ik fitness bij de uni en bij een normale sportschool, alleen is de uni best ver, dus als ik me lui voel ga ik naar de tokkie sportschoolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik fitness bij de universiteit, alleen maar studentes daar
Ja, vind jequote:
De trends boeien me eerlijk gezegd weinig, je bent het of je bent het niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde Bi zijn is helemaal hot in 2010!!
Ah je bent een turk dat verklaard ook meteen die domme reacties van daarnet, je moest zeker opkomen voor de turk uit de op of je bent ook zo preuts opgevoed.quote:
Is hij dat ja, waar zag je dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Ah je bent een turk dat verklaard ook meteen die domme reacties van daarnet, je moest zeker opkomen voor de turk uit de op of je bent ook zo preuts opgevoed.
Zou een hoop verklarenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Ah je bent een turk dat verklaard ook meteen die domme reacties van daarnet, je moest zeker opkomen voor de turk uit de op of je bent ook zo preuts opgevoed.
Maar inderdaad het verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:38 schreef mirved het volgende:
[..]
Die assumptie doe ik aan de hand van:
http://forum.fok.nl/user/history/60113
Ja ik ben Turk dus elke Turk op de wereld ben ik verplicht te beschermen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
Zo'n discussie nog over een twee jaar oud topic.
Alsof dat er iets toe doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
Het is twéé jaar geleden gebeurd. Ik zei: Twééééé.quote:
Anderhalf.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is twéé jaar geleden gebeurd. Ik zei: Twééééé.
Nee, maar als je iets zegt zeg het dan goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
O okay. Dat verandert de zaak. Drástisch.
Ik heb wel je eerste topic nieuw leven ingeblazenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Stalker, wtf is dit voor kutkick.
Duly noted.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee, maar als je iets zegt zeg het dan goed.
Ik zie nou pas dat ie zo oud isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, ik vind dat griekje hiervoor gebanned moet worden voor een tijdje ook al is het alweer 1.5 jaar geleden dat ze haar pokke handen niet thuis kon houden..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef VeX- het volgende:
Ik haat mensen die en plein public klef gaan zitten doen. Terechte reactie van de medewerkster.
Jalozie heet datquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef VeX- het volgende:
Ik haat mensen die en plein public klef gaan zitten doen. Terechte reactie van de medewerkster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |