ik ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaar dat je aanmelde op hyves ha ha
truste beller!
goed opgeruimt danquote:
ik heb zo vaak dat ik de was opgevouwen heb op bed maar dan geen ruimte in de kast en dan wel willen slapen dus stapel op de grondquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:33 schreef lynda het volgende:
Hey ik ben nog bezig ja!
Had alle kleren op me bed gegooid.. Nu de helft opgevouwen, een kwart in de was en andere kwart in de vuilniszakVier hele mooie stapels kleren op de grond
Rest me alleen nog me klerenkast leeghalen en uitzoeken.. Alle opgevouwen was er maar eens in doen.. Morgen even snel opbergboxen halen wat wel onder me bed past en dan puinruimen maar
whehe komt me idd wel bekend voorquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:33 schreef lynda het volgende:
Hey ik ben nog bezig ja!
Had alle kleren op me bed gegooid.. Nu de helft opgevouwen, een kwart in de was en andere kwart in de vuilniszakVier hele mooie stapels kleren op de grond
Rest me alleen nog me klerenkast leeghalen en uitzoeken.. Alle opgevouwen was er maar eens in doen.. Morgen even snel opbergboxen halen wat wel onder me bed past en dan puinruimen maar
dat vind ik een voordeel van verhuizen, de boel weg mieteren, helaas stond het hier alweer snel volquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe komt me idd wel bekend voordalijk met verhuizen heul veul oude kleding wegpleure
wehehehe jaah dat heb je ook snelquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik een voordeel van verhuizen, de boel weg mieteren, helaas stond het hier alweer snel vol
twee keer zoveel ruimte om rotzooi te maken!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef lynda het volgende:
Ik verhuis dan binnenkort wel naar zolder.. Twee keer zo grote kamer
Alsof ik nu een kleine kamer heb met me 4 bij 5 meter
Maakt bij mij alleen niet zoveel uit hoe groot of klein me kamer is.. Na zoveel tijd word het vanzelf een troepquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
twee keer zoveel ruimte om rotzooi te maken!
daarom is mn hele huis een troep ha haquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Maakt bij mij alleen niet zoveel uit hoe groot of klein me kamer is.. Na zoveel tijd word het vanzelf een troep
Wat had je dan verwacht om 04.30?quote:
Goedemorguuuh WLquote:
Hoi en doeg en have fun!quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen en doeg ben vandaag en morgen de hort op!
Haai meneerquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
Haai DraakjeHave fun
Helleuw mevrouw DVHow's life?
Hooiquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een pokkeweer zeg! wat is dit toch lekker weer om te slapen zeg!
mogguh dracu en DV
quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai meneer![]()
Kut, heb nauwelijks geslapen vannacht
Serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai meneer![]()
Kut, heb nauwelijks geslapen vannacht
Meestal lig ik in bedquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]je loopt toch niet te piekeren hoop ik
Nee, ik liegquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus?
Por que?
Ik heb juist heerlijk geslapen. Is altijd lekker, slapen met regen
Je weet het maar nooit met jouquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, ik lieg![]()
Geen idee waarom.. Was een mug die me de hele tijd om m'n hoofd bleef zoemen, deken lag niet lekker...
Gewoon blergh
Ik ben zo veranderlijk johquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jou
Vervelend dat je dan wakker hebt gelegen
Moet zo weg.. dus nee, helaas nietquote:
Inderdaad jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben zo veranderlijk joh![]()
Ach ja.. Leuke met slapen is dat je het de volgende nacht gewoon weer kunt proberen
idd, en het is bijna weekend! dat scheelt weer een irritante wekkerquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben zo veranderlijk joh![]()
Ach ja.. Leuke met slapen is dat je het de volgende nacht gewoon weer kunt proberen
Zo ben ik. Positiefquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja
En daarom, gewoon positief bekijken he
Maar ik heb een leuke radio wekkerquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, en het is bijna weekend! dat scheelt weer een irritante wekker
Als dit je positieve kant is...quote:
en wat voor liedje speelt er zich af als hij afgaat ? moet je ook net geen reclame hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Maar ik heb een leuke radio wekker
Sorry, blame it on the slaapgebrekquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als dit je positieve kant is...
MehWat ben je weer aardig voor me
M'n wekker gaat vaak rond 10 over 8.. Geen reclame dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat voor liedje speelt er zich af als hij afgaat ? moet je ook net geen reclame hebben
Smoesjes!! Je hebt gewoon zin om te bitchenquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Sorry, blame it on the slaapgebrek
10 over 8, ongekend! Wat zijn dat voor een tijdenquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
M'n wekker gaat vaak rond 10 over 8.. Geen reclame dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |