Hoi en doeg en have fun!quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen en doeg ben vandaag en morgen de hort op!
Haai meneerquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
Haai DraakjeHave fun
Helleuw mevrouw DVHow's life?
Hooiquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een pokkeweer zeg! wat is dit toch lekker weer om te slapen zeg!
mogguh dracu en DV
quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai meneer![]()
Kut, heb nauwelijks geslapen vannacht
Serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai meneer![]()
Kut, heb nauwelijks geslapen vannacht
Meestal lig ik in bedquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]je loopt toch niet te piekeren hoop ik
Nee, ik liegquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus?
Por que?
Ik heb juist heerlijk geslapen. Is altijd lekker, slapen met regen
Je weet het maar nooit met jouquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, ik lieg![]()
Geen idee waarom.. Was een mug die me de hele tijd om m'n hoofd bleef zoemen, deken lag niet lekker...
Gewoon blergh
Ik ben zo veranderlijk johquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jou
Vervelend dat je dan wakker hebt gelegen
Moet zo weg.. dus nee, helaas nietquote:
Inderdaad jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben zo veranderlijk joh![]()
Ach ja.. Leuke met slapen is dat je het de volgende nacht gewoon weer kunt proberen
idd, en het is bijna weekend! dat scheelt weer een irritante wekkerquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben zo veranderlijk joh![]()
Ach ja.. Leuke met slapen is dat je het de volgende nacht gewoon weer kunt proberen
Zo ben ik. Positiefquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja
En daarom, gewoon positief bekijken he
Maar ik heb een leuke radio wekkerquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, en het is bijna weekend! dat scheelt weer een irritante wekker
Als dit je positieve kant is...quote:
en wat voor liedje speelt er zich af als hij afgaat ? moet je ook net geen reclame hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Maar ik heb een leuke radio wekker
Sorry, blame it on the slaapgebrekquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als dit je positieve kant is...
MehWat ben je weer aardig voor me
M'n wekker gaat vaak rond 10 over 8.. Geen reclame dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat voor liedje speelt er zich af als hij afgaat ? moet je ook net geen reclame hebben
Smoesjes!! Je hebt gewoon zin om te bitchenquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Sorry, blame it on the slaapgebrek
10 over 8, ongekend! Wat zijn dat voor een tijdenquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
M'n wekker gaat vaak rond 10 over 8.. Geen reclame dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |