Joh die heb ik ook allemaal wel gezien.quote:Op zondag 13 juli 2008 06:53 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn lijstje nog even aangevuld met series die inmiddels zijn gestopt:
- Justice
- Reunion
- Six Degrees
- Smith
- Surface
- The Nine
- Traveler
- Threshold
Handig overzicht van series die zijn gecancelled per seizoen: epguides discontinued past (vanaf 1998)
Het grappige is dat er nog zoveel series zijn waar je destijds op TV tientallen uren naar hebt gekeken, maar niet in dit lijstje staan omdat je betwijfelt of je wel alle afleveringen hebt gezien.
Series als:
Knight Rider
A-Team
Macgyver
New York Undercover
Married with Children
The Nanny
The Sentinel
Millennium
Nikita
Xena
Friends
Hercules
Baywatch
Golden Girls![]()
Full House
Ik kan me niet herinneren dat ik deze serie ooit op de Nederlandse tv voorbij heb zien komen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:33 schreef Jnk18 het volgende:
Heb jij ooit vengeance unlimited gezien? is een show uit 1999 met micheal madsen als hoofdster, 16 episodes helaas maar, maar wat een fucking goede show is dat zeg, als je ooit de tijd hebt moet je die eens checken.![]()
Oja, dat ook. En je moet het leuk vinden om TV te kijken, als een hobby zien. Ons hele huishouden bestaat uit een hobby. Ik heb vele TV series en gewone films op dvd, mijn zus en moeder hebben duizenden boeken ( 4000 to be exact ( nog wel iets meer maar ok, ik rond af ) ) en mijn vader heeft honderden CD'squote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En dit soort topics in de gaten houden natuurlijk
Ja maar als je er nooit van gehoord hebt kun je t ook moeilijk downloadenquote:
Beetje actief op onderzoek uitgaan he queenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar als je er nooit van gehoord hebt kun je t ook moeilijk downloaden
Nog niet, maar ik viel me wel op dat de eerste aflevering bij torrent sites vaak wordt gedownload.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:41 schreef Kw4Kje het volgende:
Iemand Flashpoint al gezien? Lijk me zeer vet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |