Joh die heb ik ook allemaal wel gezien.quote:Op zondag 13 juli 2008 06:53 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn lijstje nog even aangevuld met series die inmiddels zijn gestopt:
- Justice
- Reunion
- Six Degrees
- Smith
- Surface
- The Nine
- Traveler
- Threshold
Handig overzicht van series die zijn gecancelled per seizoen: epguides discontinued past (vanaf 1998)
Het grappige is dat er nog zoveel series zijn waar je destijds op TV tientallen uren naar hebt gekeken, maar niet in dit lijstje staan omdat je betwijfelt of je wel alle afleveringen hebt gezien.
Series als:
Knight Rider
A-Team
Macgyver
New York Undercover
Married with Children
The Nanny
The Sentinel
Millennium
Nikita
Xena
Friends
Hercules
Baywatch
Golden Girls![]()
Full House
Ik kan me niet herinneren dat ik deze serie ooit op de Nederlandse tv voorbij heb zien komen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:33 schreef Jnk18 het volgende:
Heb jij ooit vengeance unlimited gezien? is een show uit 1999 met micheal madsen als hoofdster, 16 episodes helaas maar, maar wat een fucking goede show is dat zeg, als je ooit de tijd hebt moet je die eens checken.![]()
Oja, dat ook. En je moet het leuk vinden om TV te kijken, als een hobby zien. Ons hele huishouden bestaat uit een hobby. Ik heb vele TV series en gewone films op dvd, mijn zus en moeder hebben duizenden boeken ( 4000 to be exact ( nog wel iets meer maar ok, ik rond af ) ) en mijn vader heeft honderden CD'squote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En dit soort topics in de gaten houden natuurlijk
Ja maar als je er nooit van gehoord hebt kun je t ook moeilijk downloadenquote:
Beetje actief op onderzoek uitgaan he queenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar als je er nooit van gehoord hebt kun je t ook moeilijk downloaden
Nog niet, maar ik viel me wel op dat de eerste aflevering bij torrent sites vaak wordt gedownload.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:41 schreef Kw4Kje het volgende:
Iemand Flashpoint al gezien? Lijk me zeer vet.
Ik vond het wel een leuke pilot, helaas zijn er al zoveel van dit soort shows dus een goede audience verwacht ik niet voor deze show.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:41 schreef Kw4Kje het volgende:
Iemand Flashpoint al gezien? Lijk me zeer vet.
Wanneer komt seizoen 3quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Blijf vooral kijken joh, Dexter wordt alleen maar beter, vooral s2 is super tof. En ja Lost
ik gok dat je een vrouw bent, op lost na heb je geeneen actie serie die je goed vind, raar dat je dan die andere series overhyped vind. die series zijn ook allemaal niet bij net5 te vinden. dus ga jij maar lekker naar net5 kijken, dan kijken wij wel andere kwaliteits series (die net5 ook wel heeft btw)quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik vind HBO shows niet echt de beste shows maar dat is omdat ik meer van de drama ben en meer van net5 drama zeg maar. Gilmore Girls, Greys Anatomy, One Tree Hill , The OC , Dawsons Creek, Lost, Desperate Housewives..allemaal ontdekt bij Net5. Ik kijk alleen House dat niet via Net5 word uitgezonden. Overigens vind ik ook dat Oz, The Wire, The Shield , Prison Break , 24 en alles zwaar overrated/ overhyped word. Maar dat is puur persoonlijk
Nah, somehow hebben mijn ouders ervoor gezorgt dat ik een piemeltje kreeg bij mijn geboortequote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik gok dat je een vrouw bent, op lost na heb je geeneen actie serie die je goed vind, raar dat je dan die andere series overhyped vind. die series zijn ook allemaal niet bij net5 te vinden. dus ga jij maar lekker naar net5 kijken, dan kijken wij wel andere kwaliteits series (die net5 ook wel heeft btw)
ik volg
the shield
heroes
south park
volgde-gestopt of afgehaakt
desperate housewives (nadat iswerd waarom er zelfmoord was gepleegd gaat het nergens meer om)
lost (duurt veels te lang, gasten blijven er veels te goed uit zien)
friends - blijf ik wel kijken\
sopranos
ER - geen leuke dokters meer
oz
Oz is nog wel te doen inderdaad, maar ik ben gewoon niet zo'n type die van zulke actie series houd, mensen denken gauw dat jongens actieseries leuk horen te vinden, maar mijn motto is, kijk wat je leuk vind om te kijken en niet wat normaal is om te kijken..het is namelijk net zo normaal om SATC te kijken ( doe ik niet , maart toch )quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Wiiperdiipii heeft toch voor een deel gelijk hoor.. PB is geen ruk meer aan na het 1e seizoen dus is daarna zwaar overhyped.. en The Shield heb ik eigenlijk nooit wat aan gevonden!! Maar dat zijn series van FOX, niet van HBO
OZ vind ik dan weer pure klasse
Rome was bagger, ben erg benieuwd naar die nieuwe serie op HBO 'Generation Kill', straks us ff de pilot downloaden!
Daarnaast kijk ik ook ontzettend veel dramaseries al jongen zijde.. vaak veel beter dan die crappy actieseries!!!
Dat je de rest niet leuk vind, kan ik nog enigszins begrijpen. Ieder zijn ding. Maar dat je the Wire niet goed vind, daar kan ik echt met mijn bed niet bij. Die serie heeft in één aflevering meer inhoud dan de gemiddelde serie in een heel seizoen. Dan heb ik het dus niet alleen over de actie, maar over de diepere lagen en thema's die de serie behandelt. The Wire is imo veel meer een drama serie dan een actie serie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Nah, somehow hebben mijn ouders ervoor gezorgt dat ik een piemeltje kreeg bij mijn geboorteIk vind die series gewoon zwaar overhyped..Lost,Heroes en 24 zijn wel leuk, maar al die andere HBO series.. maare ik snap dat je ervan uitgaat dat ik een meisje aangezien net5 over t algemeen een vrouwen zender is, maar dat vind ik dan weer een vooroordeel, want ook genoeg jongens kijken naar de Net5 series..maar dat is Offtopic..wou dus even opklaren dat ik niet van het vrouwelijk geslacht was..maar ik zei toch : Dit is natuurlijk persoonlijk..iedereen mag zijn eigen series leuk vinden, zijn eigen recht, ik vind mijn series weer kwalitatief sterk, en The Wire, etc etc, zwaar slecht gemaakt..jij gaat ervan uit dat alle jongens naar actie kijken en meisjes naar series alla sex and the city..dat wil ik heel even uit je mond praten
Want dat is echt niet zo
En Kimberly van Power Rangers!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke pilot, helaas zijn er al zoveel van dit soort shows dus een goede audience verwacht ik niet voor deze show.
Wel zit de pa van veronica mars in deze show, leuke acteur. Flashpoint heeft potentie dat wel.
Whehe mjah dat is geen kleine lijst neequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
* Lucky_Strike wacht op onder andere Tazmaniac, Sc0tty, CrazyDutchPunk en Wiiperdiipii, die hebben vast ook lange lijsten
Mijn lijst is alleen van series die ik op dit moment volg. Inmiddels is daar 30 Rock en Jericho ook nog bijgekomen omdat Sleeper Cell is afgekeken. Als ik een lijst hier ga zetten waar alles op staat wat ik heb gekeken kan ik wel een uurtje aan het typen zijn. Wij hebben een lijst van 210 series die we kijken, gekeken hebben en nog moeten kijken... Hoe bedoel je verslaafd.... Ik moet binnenkort maar weer eens een brandweekendje gaan houden, ik heb weer 350 GB vol met afleveringen. t Is hier een beetje een uit de hand gelopen hobby.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:13 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe mjah dat is geen kleine lijst nee
In de lijst van series die je kijkt, vallen daar ook cancelled/ended shows onder die je gewoon helemaal hebt gezien ? Want dan word de lijst errrug lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |