Ik heb ook weekenddiensten.. gaat niet op die vlieger :pquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:26 schreef Gluckskafer het volgende:
Alsof je niet nog even 3 dagen kunt werken, daarna heb je een heel weekend om ziek te zijn.
das mijn gedachte ja.. blijkbaar werkt het in de praktijk anders.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:
je afdelingshoofd mag geen vergelijk maken waarom jij niet en de ander wel komt werken als hij/ zij ziek is en hij mag daar al zeker geen opmerkingen of insinuaties over maken. Enige wat hij als afdelingshoofd mag doen is informeren wat je hebt en je beterschap wensen.
true true, maar je zou ook juist in de zorg moeten kunnen verwachten dat mensen een beetje begrip hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
is overal zo in de zorg, te groot te kort aan mensen, dan wordt de werkdruk nog groter dan normaal.
Ah, is dat zo'n werkgever die ervoor zorgt dat op een gegeven moment hele afdelingen afwezig zijn omdat men elkaar aansteekt? Volgende keer moet je maar tegen hem zeggen dat slavernij al een tijd geleden is afgeschaft en dat ie anders maar naar Afrika moet gaan om een bedrijf te starten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:29 schreef MarMar het volgende:
terwijl andere mensen wel komen werken als ze half ziek zijn.
Ik zou er wat van zeggen en er werk van maken, aankaarten bij zijn leidingevende.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
das mijn gedachte ja.. blijkbaar werkt het in de praktijk anders.
Ik wil eerst dat papiertje van de dokter zien alvorens ik je ziek verklaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
NEE goddamn!
Mag hier maar 1 persoon tegelijk ziek zijn dan?
Ambities als afdelingshoofd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat papiertje van de dokter zien alvorens ik je ziek verklaar.
Nee als moderator. Als je niet echt ziek bent word je topic gesloten.quote:
Laptopje op de bank, kindjes zijn wakker dus ik noodgedwongen ook. Daarbij leidt het bitchen tegen eikelbijtertjes als jij wat af van de pijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef Lyzio het volgende:
Als je ziek bent hoor je daarnaast gewoon in bed te liggen en geen topics te openen om te bitchen over hoe ziek je wel niet bent en hoe slecht je behandeld wordt in dat gesticht van je.
Dan ben ik toch blij dat ik van enige hulp ben geweest. Goed uitzieken dan maar. Succes verder.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Laptopje op de bank, kindjes zijn wakker dus ik noodgedwongen ook. Daarbij leidt het bitchen tegen eikelbijtertjes als jij wat af van de pijn.
dank jequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij dat ik van enige hulp ben geweest. Goed uitzieken dan maar. Succes verder.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
NIET!
Ik zag die topic pas net toen ik deze gepost had.
En het natuurlijk een beetje aandikken voor 't vrouwtje he. Maar dat hoef ik je vast niet te vertellen.quote:
Toch moest ik er om lachenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:15 schreef TeenWolf het volgende:
ook een beetje misleidende topictitel, ik had zoiets verwacht;
TS: tring tring
werkgever: hallo?
TS: ik wilde me ziek melden
werkgever: wacht even, snel naar het toilet ik kom zo bij je.
neh, dies al bezorg genoeg, das zielig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En het natuurlijk een beetje aandikken voor 't vrouwtje he. Maar dat hoef ik je vast niet te vertellen.
Fobo gecheckt: mannetje
ze lijkt een beetje op rita verdonk...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:11 schreef Koewam het volgende:
Zeker een manager zonder affeniteit met de zorg?
waarom???? ziek is ziek, als je beter bent meld je je ook weer beter, waarom dat continu verantwoordenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef MarMar het volgende:
Kon het niet laten om mijn oude afdelingshoofd toch nog even te mailen hoe de stand van zaken nu is...
Op zich heb je gelijk, maar ze mag best even weten dat er meer aan de hand is dan een simpel verkoudheidje.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waarom???? ziek is ziek, als je beter bent meld je je ook weer beter, waarom dat continu verantwoorden
Ik ook niet... maar je kan dus allerlei symptomen krijgen of gewoon nog een griep eroverheen omdat je een miserabele weerstand van pietsnot hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Whehehe pfeiffer, je hebt teveel met verschillende jongens gekust!!!
Maar ik wist niet dat diarree en braken symptomen zijn van pfeiffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |