Ik heb ook weekenddiensten.. gaat niet op die vlieger :pquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:26 schreef Gluckskafer het volgende:
Alsof je niet nog even 3 dagen kunt werken, daarna heb je een heel weekend om ziek te zijn.
das mijn gedachte ja.. blijkbaar werkt het in de praktijk anders.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:
je afdelingshoofd mag geen vergelijk maken waarom jij niet en de ander wel komt werken als hij/ zij ziek is en hij mag daar al zeker geen opmerkingen of insinuaties over maken. Enige wat hij als afdelingshoofd mag doen is informeren wat je hebt en je beterschap wensen.
true true, maar je zou ook juist in de zorg moeten kunnen verwachten dat mensen een beetje begrip hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
is overal zo in de zorg, te groot te kort aan mensen, dan wordt de werkdruk nog groter dan normaal.
Ah, is dat zo'n werkgever die ervoor zorgt dat op een gegeven moment hele afdelingen afwezig zijn omdat men elkaar aansteekt? Volgende keer moet je maar tegen hem zeggen dat slavernij al een tijd geleden is afgeschaft en dat ie anders maar naar Afrika moet gaan om een bedrijf te starten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:29 schreef MarMar het volgende:
terwijl andere mensen wel komen werken als ze half ziek zijn.
Ik zou er wat van zeggen en er werk van maken, aankaarten bij zijn leidingevende.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
das mijn gedachte ja.. blijkbaar werkt het in de praktijk anders.
Ik wil eerst dat papiertje van de dokter zien alvorens ik je ziek verklaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
NEE goddamn!
Mag hier maar 1 persoon tegelijk ziek zijn dan?
Ambities als afdelingshoofd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat papiertje van de dokter zien alvorens ik je ziek verklaar.
Nee als moderator. Als je niet echt ziek bent word je topic gesloten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |