de capita travis parker had het in 2002 of 2003 alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
Vroeger had je bijna alleen maar Swallowtail. tegenwoordig heb je nog een aantal boards met swallowtail. Maar een Swallowtail zoals in het concept van Volkl was vrij uniek. Burton heeft dat gewoon gekopieerd.
Misschien omdat het niet spannend genoeg was om met de Fish grote bochten te rijden met veel spray. Met zo'n kleine tail krijg je niet echt boeiende sprays. Een swallowtail lost in dat opzicht een hoop op.
De DH is wel wat meer dan een railplankje hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
de capita travis parker had het in 2002 of 2003 al. precies dat concept.... met de inkeping en het schuin aflopende stukje
en idd, mensen staren zich idd blind op de topboards..
en als we t over hoge prijzen hebben; kijk naar Ride snowboards.. die vragen voor railplankjes zoals de DH ook gewoon 500 euro...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
De DH is wel wat meer dan een railplankje hoor.
Maar duur is Ride net zo goed ja...
En toch is de Fish nu een aftreksel van de Selecta
De hele hout look van de Selecta is gewoon vetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
true, maar als je kijkt: de burton twin is 480, en de ride DH is 499 , en ze zijn zeer zeker aan elkaar gewaagd...
om maar een voorbeeld te noemendus dat burton per se duur is valt wel mee...
en ik heb ook 100x liever een selecta dan een fish hoor ... die houten sidewalls zijn GEIL
ff kijken... ik heb nog drivers liggen van 07/08 die ongeveer 2 weken gebruikt zijn dus op zich zit ik nog wel goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
De hele hout look van de Selecta is gewoon vet
Hoewel een Fish erbij ook wel leuk is. Voor de extreem diepe poeder
Misschien dat als ik hem kan kiezen bij me proform dat ik dat doe. Ik moet nog maar ff kijken of ik uberhaupt wat bestel. Hoewel... ik moet een paar nieuwe Driver X'jes hebben. Heb je die nieuwe witte al gezien? Die zijn eigenlijk echt wel vet
Die van mij heb ik alweer een seizoen geleden gekocht. Ergens halverwege en nu afgelopen seizoen mee gedaan. Dat was natuurlijk ook alweer een week of 5 in totaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
ff kijken... ik heb nog drivers liggen van 07/08 die ongeveer 2 weken gebruikt zijn dus op zich zit ik nog wel goed
zijn wel nice idd
Hij is in Nederland nog wel wat duurder dan 380 euro...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:35 schreef wees het volgende:
yeah actie ...
d8t dat die corrupte agenten verdwenen waren in tirol maar blijkt niet zo te zijn... zelf denk 10 jaar geleden voor het laatst mee gemaakt (u reed te hard.. -maar waar heby Sie dat dan gezien .. - u reed te hard en tja voor 25 euro doen we idd niet moeilijk maar toch)
balen dat het zulk kut weer was...
vind zelf de burton boardjes ook niet al te duur, heb nog bij duivenstijn naar de custom X van 2008 met 30% korting staan te kijken.. gelukkig was die er niet in m'n maat want eigenlijk vind ik .. niet kopen voor je het gereden hebt.
en nu we het toch over geld hebben... volgens mij zag ik 300 euro langskomen voor de libtech trs (/of travis) .. 300 euro is toch al snel 380 euro als je de btw + invoer tax+valuta risico moet betalen en rekening houden met verzend kosten vallen de prijzen in NL nog best mee.. toch?
mag zelf over 2 weken naar de US, ben benieuwd of ik me laat verleiden tot een aankoop...
Gewoon Bent Metal kopen. super bindingenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:21 schreef BrakkeAap het volgende:
Nou zit ik al een tijdje niet meer bovenop de nieuwe gear enzo, maar ik zag dat bij de nieuwe Burton bindingen de Hi-back's een beetje naar binnen staan gebogen. Is dat nieuw?
Iemand al ervaring mee?
Ziet er wel interessant uit, en toeval wil dat ik nieuwe bindingen wil/moet
aha nu snap ik hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef BrakkeAap het volgende:
Ik bedoel dat Canted Hi-Back Design, zoals:
[ afbeelding ]
Dus dat de hi-back naar het midden van je bord gebogen staat.
Lijkt me toch weer wat meer controle opleveren...
O'Neill is voor pussiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog een nieuwe zwembroek ja, alleen moet je dan wel concurreren met de o'neill shops hier in rotterdam en scheveningen. Daar hebben ze echt gruwelijke broeken
dan moet ik dus een o'neill nemenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:32 schreef Komakie het volgende:
Waaorm downloaden als je gewoon op de site kan kijken
Alle nieuwe Burton shit staat er al op
[..]
O'Neill is voor pussies
Omdat die catalogus er ook vet uitziet:). Maar op de site kan je de info een stuk makkelijker te zien krijgen en kleren etc kijken gaat 10000 keer beter.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:32 schreef Komakie het volgende:
Waaorm downloaden als je gewoon op de site kan kijken
Alle nieuwe Burton shit staat er al op
[..]
O'Neill is voor pussies
Wat me zo tegenvalt bij al die merken tegenwoordig is dat ze er een heel lulverhaal naast zetten, maar de helft van de tijd staat er niets zinnigs.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:59 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Omdat die catalogus er ook vet uitziet:). Maar op de site kan je de info een stuk makkelijker te zien krijgen en kleren etc kijken gaat 10000 keer beter.
De Vapor:quote:The board of lore and your new best friend.
De Fish LTD:quote:The dream machine.
Om maar ff een paar voorbeelden te noemen....quote:The dream machine.
Tuurlijk zal ik wel stukjes zetten bij de verschillende boards.quote:
als jij het goed doet dan komen mensen dus naar jou site voor die info, dan boeit de burton site niet meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tuurlijk zal ik wel stukjes zetten bij de verschillende boards.
Maar het is natuurlijk wel zo dat mensen eerst gaan zoeken naar een geschikt board. Bijvoorbeeld door op sites te kijken van fabrikanten.
Daarna gaan ze kijken (ev. bij webshops) waar hun plank te koop is.
Dan kan ik er wel een stukje bij zetten naar het is niet de volgorde waarin het meestal gaat.
Ons testweekendje is trouwens verzet naar het weekend van 5 oktober.
ik heb wel al met de importeur van Bataleon geregeld dat ik een Violenza, een Undisputed, een Jam en een Evil Twin mee krijg
Dan ga ik wel bij elk board wat we getest hebben een stukje erbij zetten wat wij van het board vinden. Hoe hij rijdt en wat de voordelen zijn aan het board
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |