abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:25:59 #101
71115 Rnej
I walk the line
pi_60756999
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.
Vroeger had je bijna alleen maar Swallowtail. tegenwoordig heb je nog een aantal boards met swallowtail. Maar een Swallowtail zoals in het concept van Volkl was vrij uniek. Burton heeft dat gewoon gekopieerd.
Misschien omdat het niet spannend genoeg was om met de Fish grote bochten te rijden met veel spray. Met zo'n kleine tail krijg je niet echt boeiende sprays. Een swallowtail lost in dat opzicht een hoop op.
de capita travis parker had het in 2002 of 2003 al . precies dat concept.... met de inkeping en het schuin aflopende stukje

en idd, mensen staren zich idd blind op de topboards..

en als we t over hoge prijzen hebben; kijk naar Ride snowboards.. die vragen voor railplankjes zoals de DH ook gewoon 500 euro...
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:59:46 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60759903
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:25 schreef Rnej het volgende:

[..]

de capita travis parker had het in 2002 of 2003 al . precies dat concept.... met de inkeping en het schuin aflopende stukje

en idd, mensen staren zich idd blind op de topboards..

en als we t over hoge prijzen hebben; kijk naar Ride snowboards.. die vragen voor railplankjes zoals de DH ook gewoon 500 euro...
De DH is wel wat meer dan een railplankje hoor.
Maar duur is Ride net zo goed ja...

En toch is de Fish nu een aftreksel van de Selecta
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:17:57 #103
71115 Rnej
I walk the line
pi_60760400
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

De DH is wel wat meer dan een railplankje hoor.
Maar duur is Ride net zo goed ja...

En toch is de Fish nu een aftreksel van de Selecta

true, maar als je kijkt: de burton twin is 480, en de ride DH is 499 , en ze zijn zeer zeker aan elkaar gewaagd...

om maar een voorbeeld te noemen dus dat burton per se duur is valt wel mee...

en ik heb ook 100x liever een selecta dan een fish hoor ... die houten sidewalls zijn GEIL
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:58:42 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60761751
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Rnej het volgende:

[..]

true, maar als je kijkt: de burton twin is 480, en de ride DH is 499 , en ze zijn zeer zeker aan elkaar gewaagd...

om maar een voorbeeld te noemen dus dat burton per se duur is valt wel mee...

en ik heb ook 100x liever een selecta dan een fish hoor ... die houten sidewalls zijn GEIL
De hele hout look van de Selecta is gewoon vet

Hoewel een Fish erbij ook wel leuk is. Voor de extreem diepe poeder
Misschien dat als ik hem kan kiezen bij me proform dat ik dat doe. Ik moet nog maar ff kijken of ik uberhaupt wat bestel. Hoewel... ik moet een paar nieuwe Driver X'jes hebben. Heb je die nieuwe witte al gezien? Die zijn eigenlijk echt wel vet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:15:35 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_60762231
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

De hele hout look van de Selecta is gewoon vet

Hoewel een Fish erbij ook wel leuk is. Voor de extreem diepe poeder
Misschien dat als ik hem kan kiezen bij me proform dat ik dat doe. Ik moet nog maar ff kijken of ik uberhaupt wat bestel. Hoewel... ik moet een paar nieuwe Driver X'jes hebben. Heb je die nieuwe witte al gezien? Die zijn eigenlijk echt wel vet
ff kijken... ik heb nog drivers liggen van 07/08 die ongeveer 2 weken gebruikt zijn dus op zich zit ik nog wel goed

zijn wel nice idd
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:21:37 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60778892
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

ff kijken... ik heb nog drivers liggen van 07/08 die ongeveer 2 weken gebruikt zijn dus op zich zit ik nog wel goed

zijn wel nice idd
Die van mij heb ik alweer een seizoen geleden gekocht. Ergens halverwege en nu afgelopen seizoen mee gedaan. Dat was natuurlijk ook alweer een week of 5 in totaal.
Kortom, die dingen zijn wel weer aan vervanging toe

Misschien nog een Fishje kopen voor me vriendin als ik die kan kiezen. Ze wil zelf nog een jibplankje (ze heeft een Feelgood) maar ik vind dat ze een echte freerideplank moet nemen. Vooral omdat ze ook een beetje wil gaan leren poeder rijden
pi_60782153
yeah actie ...

d8t dat die corrupte agenten verdwenen waren in tirol maar blijkt niet zo te zijn... zelf denk 10 jaar geleden voor het laatst mee gemaakt (u reed te hard.. -maar waar heby Sie dat dan gezien .. - u reed te hard en tja voor 25 euro doen we idd niet moeilijk maar toch)

balen dat het zulk kut weer was...

vind zelf de burton boardjes ook niet al te duur, heb nog bij duivenstijn naar de custom X van 2008 met 30% korting staan te kijken.. gelukkig was die er niet in m'n maat want eigenlijk vind ik .. niet kopen voor je het gereden hebt.

en nu we het toch over geld hebben... volgens mij zag ik 300 euro langskomen voor de libtech trs (/of travis) .. 300 euro is toch al snel 380 euro als je de btw + invoer tax+valuta risico moet betalen en rekening houden met verzend kosten vallen de prijzen in NL nog best mee.. toch?

mag zelf over 2 weken naar de US, ben benieuwd of ik me laat verleiden tot een aankoop...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:21:03 #108
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_60786776
Nou zit ik al een tijdje niet meer bovenop de nieuwe gear enzo, maar ik zag dat bij de nieuwe Burton bindingen de Hi-back's een beetje naar binnen staan gebogen. Is dat nieuw?
Iemand al ervaring mee?

Ziet er wel interessant uit, en toeval wil dat ik nieuwe bindingen wil/moet
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:55:47 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60789497
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:35 schreef wees het volgende:
yeah actie ...

d8t dat die corrupte agenten verdwenen waren in tirol maar blijkt niet zo te zijn... zelf denk 10 jaar geleden voor het laatst mee gemaakt (u reed te hard.. -maar waar heby Sie dat dan gezien .. - u reed te hard en tja voor 25 euro doen we idd niet moeilijk maar toch)

balen dat het zulk kut weer was...

vind zelf de burton boardjes ook niet al te duur, heb nog bij duivenstijn naar de custom X van 2008 met 30% korting staan te kijken.. gelukkig was die er niet in m'n maat want eigenlijk vind ik .. niet kopen voor je het gereden hebt.

en nu we het toch over geld hebben... volgens mij zag ik 300 euro langskomen voor de libtech trs (/of travis) .. 300 euro is toch al snel 380 euro als je de btw + invoer tax+valuta risico moet betalen en rekening houden met verzend kosten vallen de prijzen in NL nog best mee.. toch?

mag zelf over 2 weken naar de US, ben benieuwd of ik me laat verleiden tot een aankoop...
Hij is in Nederland nog wel wat duurder dan 380 euro...
Aan de US is gewoon niet te concurreren. Dat wil je niet en dat mag ook niet. Ik mag niet eens een TRS voor 350 euro aanbieden.

Je hebt natuurlijk wanneer je in Nederland koopt wel het voordeel dat je garantiespullen allemaal in orde zijn enzo.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:21 schreef BrakkeAap het volgende:
Nou zit ik al een tijdje niet meer bovenop de nieuwe gear enzo, maar ik zag dat bij de nieuwe Burton bindingen de Hi-back's een beetje naar binnen staan gebogen. Is dat nieuw?
Iemand al ervaring mee?

Ziet er wel interessant uit, en toeval wil dat ik nieuwe bindingen wil/moet
Gewoon Bent Metal kopen. super bindingen

ik snap ff niet wat je bedoelt met dat "naar binnen gebogen".
Maar de binding zoals hij nu is, was er vorig jaar ook al (of iig bijna hetzelfde)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:15:48 #110
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_60792493
Ik bedoel dat Canted Hi-Back Design, zoals:

Dus dat de hi-back naar het midden van je bord gebogen staat.
Lijkt me toch weer wat meer controle opleveren...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:29:55 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60792942
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef BrakkeAap het volgende:
Ik bedoel dat Canted Hi-Back Design, zoals:
[ afbeelding ]

Dus dat de hi-back naar het midden van je bord gebogen staat.
Lijkt me toch weer wat meer controle opleveren...
aha nu snap ik het
Ja die hebben ze als het goed is bijna allemaal wel.
vorig jaar ook al. Mijn Triads van vorig jaar hebben ze bijvoorbeeld ook al.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:11:38 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60876771
zo gister ff inkopen gedaan voor komend zomerseizoen.
Echt niet normaal dat de zomer nog niet eens klaar is en dat je al met volgende zomer bezig moet zijn...

Iemand die nog vette zwem/surf shorts nodig heeft? We hebben een paar hele vette van Analog komend seizoen.
Er zitten weer heerlijke felle kleuren tussen enzo.
Een paar jaar geleden was het even een tijd wat degelijker wat kleding betreft maar op het moment is het allemaal 89ties stijl zeg maar
Ik vind het wel lachen
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:04:00 #113
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60879581
ik moet nog een nieuwe zwembroek ja, alleen moet je dan wel concurreren met de o'neill shops hier in rotterdam en scheveningen. Daar hebben ze echt gruwelijke broeken
pi_60899702
Iemand de nieuwe Burton gids al? Was in de winkel in NYC, vette shit daar...
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_60899827
Je kan die catalogus downloaden, er staat wel zieke shit in. Ben heel benieuwd naar wat de andere merken allemaal in petto hebben.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:32:15 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60905458
Waaorm downloaden als je gewoon op de site kan kijken
Alle nieuwe Burton shit staat er al op
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog een nieuwe zwembroek ja, alleen moet je dan wel concurreren met de o'neill shops hier in rotterdam en scheveningen. Daar hebben ze echt gruwelijke broeken
O'Neill is voor pussies
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:42:09 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60905677
Lib Tech heeft trouwens ook de nieuwe site online
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:50:49 #118
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60905894
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:32 schreef Komakie het volgende:
[..]

O'Neill is voor pussies
dan moet ik dus een o'neill nemen
pi_60907460
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:32 schreef Komakie het volgende:
[..]

O'Neill is voor pussies
Omdat die catalogus er ook vet uitziet:). Maar op de site kan je de info een stuk makkelijker te zien krijgen en kleren etc kijken gaat 10000 keer beter.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:38:00 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60919166
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:59 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Omdat die catalogus er ook vet uitziet:). Maar op de site kan je de info een stuk makkelijker te zien krijgen en kleren etc kijken gaat 10000 keer beter.
Wat me zo tegenvalt bij al die merken tegenwoordig is dat ze er een heel lulverhaal naast zetten, maar de helft van de tijd staat er niets zinnigs.

Bij de Custom bijvoorbeeld:
quote:
The board of lore and your new best friend.
De Vapor:
quote:
The dream machine.
De Fish LTD:
quote:
The dream machine.
Om maar ff een paar voorbeelden te noemen....
WTF moet ik met dit soort zinloze "info"
Ik wil gewoon weten wat een board kan en wat niet. Nou weet ik van Burton zo langzamerhand wel hoe alles in elkaar zit, maar het gaat even om het idee.

Niet alleen Burton heeft dat probleem hoor.
De Danny Kas van Gnu kletst alleen maar over zijn zilveren medalle en wat er allemaal voor tech in zijn board zit. Er staat niet eens bij in welke discipline hij die medalle gehaald heeft

Lib Tech is er nog wel redelijk in. Daar kan ik enigzins nog wel uit opmaken wat er nou precies bedoelt wordt. Maar regelmatig (De Cygnus X bijvoorbeeld) is het ook veel tech talk en weinig serieuze info.

Met internet bestellen van tegenwoordig is het toch super handig om te weten wat een board precies kan. Niet iedereen is in de mogelijkheid om te testen en als ik onwetend zou zijn en het stukje bij de Fish LTD zou lezen zou ik helemaal stoked zijn, dat ding bestellen en er uiteindelijk achter komen dat het om een pure freerideplank gaat

Misschien een wat extreem voorbeeld, maar het gaat om het idee.

Bataleon is trouwens wel erg duidelijk in de uitleg van de Triple Base Technology. Geven ook aan waarom het een verbetering is voor jouw snowboarden. Ook de stukjes bij de boards zijn vrij duidelijk. In de nieuwe catalogus tenminste...

Hoewel ze soms ook overdrijven.
Ze zeggen dat je met de TBT harder gaat. De redenatie blijkt te zijn: Met TBT heb je minder snel last van "happertjes" (ok das waar) en dus kun je beter rechtuit (ook nog waar) je krijgt meer vertrouwen omdat je zekerder bent dat je geen happertjes krijgt en dus ga je harder.
Ok dat vind ik wel wat ver gezocht...
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:39:40 #121
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60919215
daar is jou webshop toch voor
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:34:49 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60922290
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:39 schreef Fugie het volgende:
daar is jou webshop toch voor
Tuurlijk zal ik wel stukjes zetten bij de verschillende boards.
Maar het is natuurlijk wel zo dat mensen eerst gaan zoeken naar een geschikt board. Bijvoorbeeld door op sites te kijken van fabrikanten.
Daarna gaan ze kijken (ev. bij webshops) waar hun plank te koop is.

Dan kan ik er wel een stukje bij zetten naar het is niet de volgorde waarin het meestal gaat.

Ons testweekendje is trouwens verzet naar het weekend van 5 oktober.
ik heb wel al met de importeur van Bataleon geregeld dat ik een Violenza, een Undisputed, een Jam en een Evil Twin mee krijg

Dan ga ik wel bij elk board wat we getest hebben een stukje erbij zetten wat wij van het board vinden. Hoe hij rijdt en wat de voordelen zijn aan het board
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:54:41 #123
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60922835
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tuurlijk zal ik wel stukjes zetten bij de verschillende boards.
Maar het is natuurlijk wel zo dat mensen eerst gaan zoeken naar een geschikt board. Bijvoorbeeld door op sites te kijken van fabrikanten.
Daarna gaan ze kijken (ev. bij webshops) waar hun plank te koop is.

Dan kan ik er wel een stukje bij zetten naar het is niet de volgorde waarin het meestal gaat.

Ons testweekendje is trouwens verzet naar het weekend van 5 oktober.
ik heb wel al met de importeur van Bataleon geregeld dat ik een Violenza, een Undisputed, een Jam en een Evil Twin mee krijg

Dan ga ik wel bij elk board wat we getest hebben een stukje erbij zetten wat wij van het board vinden. Hoe hij rijdt en wat de voordelen zijn aan het board
als jij het goed doet dan komen mensen dus naar jou site voor die info, dan boeit de burton site niet meer
pi_60923910

t.v.p.
beter laat dan nooit
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_60924331
met al die goedkope USD prijzen online is er niet een site die ze in NL levert?
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:58:30 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60926408
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:54 schreef Fugie het volgende:

[..]

als jij het goed doet dan komen mensen dus naar jou site voor die info, dan boeit de burton site niet meer
Daar zit uiteraard wat in.
Het is alleen voor ons technisch gezien niet goed mogelijk om een hele review sectie te maken. Heeft te maken met de opzet van de website. Ik kan niet helemaal alles aanpassen en/of toevoegen. Dan zou ik het bij de artikelen zelf moeten doen.
Op zich wel mogelijk natuurlijk, maar wel ff zoeken.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:59:58 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60926442
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:43 schreef shilizous_88 het volgende:
met al die goedkope USD prijzen online is er niet een site die ze in NL levert?
Ik ken ze niet.
Wel een goede nederlandse site met goede service
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:57:37 #128
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60929359
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daar zit uiteraard wat in.
Het is alleen voor ons technisch gezien niet goed mogelijk om een hele review sectie te maken. Heeft te maken met de opzet van de website. Ik kan niet helemaal alles aanpassen en/of toevoegen. Dan zou ik het bij de artikelen zelf moeten doen.
Op zich wel mogelijk natuurlijk, maar wel ff zoeken.
is wel handig om een webshop te hebben die alle board met elkaar kan vergelijken

Dat is toch waar het om gaat, of het nu in het artikel staat of op een forum wat aan je shop hangt
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:14:44 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60945290
We gaan trouwens waarschijnlijk adverteren in de shopguide van de Snowboarder Mag
Is de enige soort reclame (dat soort reclame) die nog enigzins te betalen is
pi_60959559
Waarom niet eerst een wat betere site? Ik vind hem er nogal amateuristisch uitzien..
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:39:06 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60959837
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:26 schreef WarPuppy het volgende:
Waarom niet eerst een wat betere site? Ik vind hem er nogal amateuristisch uitzien..
Wat ziet er dan amateuristisch uit?
we zijn net met deze site begonnen en persoonlijk vind ik hem er prima uit zien. Het kan altijd beter maar het begin is er dacht ik zo...
pi_60962285
De layout, header, kleur gebruik, tabelgebruik. Persoonlijk (maar dat blijft mijn mening) zou ik hem wat gelikter maken, bedoel doe even de vergelijking met Blue-tomato, jullie zijn immers wel sort-off concurrenten.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:29:32 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60962798
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:09 schreef WarPuppy het volgende:
De layout, header, kleur gebruik, tabelgebruik. Persoonlijk (maar dat blijft mijn mening) zou ik hem wat gelikter maken, bedoel doe even de vergelijking met Blue-tomato, jullie zijn immers wel sort-off concurrenten.
Aan de layout en het tabelgebruik zitten we redelijk vast.
Ik heb niet alles helemaal zelf ontworpen. Het is zeg maar een raam waar je zelf alles uiteindelijk bij kan invullen. Daar kan ik niet zo heel veel aan veranderen denk ik.

Ik neem aan dat je met de header de afbeelding boven aan de website? Persoonlijk vind ik hem wel aardig, maar hij moet eigenlijk nog wat aangepast worden. Probleem is een beetje dat ik het niet goed zelf kan en de persoon die me er altijd mee geholpen heeft even te druk is voor prive dingetjes ( )
Ik hoop wel dat die nog aangepast kan worden.

Kleur gebruik moet een beetje je ding zijn. Ik zelf vind de kleuren op zich niet slecht en in ieder geval overzichtelijk. Maar ideeën (zijn altijd welkom)

Blue Tomato is idd soort van een concurrent. Maar je moet ook wel in je achterhoofd houden dat Blue Tomato veel verder is dan wij en ook een iets groter budget heeft om te spenderen.
Dit hebben we helemaal zelf in elkaar gezet. Ik denk dat BT er wel een bedrijfje voor heeft ingehuurd....
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:01:47 #134
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60963664
In het kort wat ik wellicht anders zou doen:

klik voor de zip met screens + commentaren
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:45:45 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60973087
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef Fugie het volgende:
In het kort wat ik wellicht anders zou doen:

klik voor de zip met screens + commentaren
Ok thnx
Ik ga er eens ff rustig naar kijken.
Na een hele snelle blik kan ik niet alles veranderen, maar ik denk dat er nog wel wat nuttige tips tussen zitten
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:48:51 #136
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60973118
het is maar wat ik vlug en op het eerste gezicht opmerk, maar dat is ook wat je klanten direct opmerken. Voor een goede doorlichting moet ik echt even de tijd nemen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:55:40 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60973208
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:48 schreef Fugie het volgende:
het is maar wat ik vlug en op het eerste gezicht opmerk, maar dat is ook wat je klanten direct opmerken. Voor een goede doorlichting moet ik echt even de tijd nemen
Ik hoop niet dat je te veel opmerkingen hebt.
Ik was in de hoop dat ik het al redelijk opgezet had
Maar er zijn wel een paar dingen waar ik nog wat mee kan.
Sommige dingen niet, maar dat zit voor een gedeelte ook in het pakket zelf. Bijvoorbeeld dat het winkelmandje een witte achtergrond heeft en het afrekenen een grijze.
De produkten op de startpagina met die balk krijg ik bijv ook niet weg. Erg vreemd... Ik kan er ook 4 produkten van maken, dan is hij wel weg, maar het blijft raar.

Anyway, sommige dingen zijn idd voor verbetering vatbaar. Ik ben geen website specialist dus ik doe vast nog wel eens wat fout
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:14:59 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60979198
Hebben jullie al de nieuwe site van Rome gezien?
Ze hebben nu ook 2 boards met een soort Rocker (banana) constructie.

Dan heeft Never Summer iets wat helemaal apart is.
In het midden hebben ze rocker. Aan de uiteinden van het board hebben ze gewoon camber. Ziet er te vaag uit. Het ziet er heel apart uit.
Volgens die gast van Bataleon werkt het waarschijnlijk niet ( maar dat zei hij ook van Lib Tech en daar komt hij nu ook op terug... )

Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje overdreven. Ik geloof daar ook niet zo in, maar zeg nooit nooit want het wil niet zeggen dat het echt niet werkt.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:26:22 #139
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60986429
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je te veel opmerkingen hebt.
Ik was in de hoop dat ik het al redelijk opgezet had
Maar er zijn wel een paar dingen waar ik nog wat mee kan.
Sommige dingen niet, maar dat zit voor een gedeelte ook in het pakket zelf. Bijvoorbeeld dat het winkelmandje een witte achtergrond heeft en het afrekenen een grijze.
De produkten op de startpagina met die balk krijg ik bijv ook niet weg. Erg vreemd... Ik kan er ook 4 produkten van maken, dan is hij wel weg, maar het blijft raar.

Anyway, sommige dingen zijn idd voor verbetering vatbaar. Ik ben geen website specialist dus ik doe vast nog wel eens wat fout
ik mag dagelijks 1 grote website om me op uit te leven. als ik wil zal no wel wat vinden. maar het is alleen maar positief bedoeld
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:59:12 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60987135
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:

[..]

ik mag dagelijks 1 grote website om me op uit te leven. als ik wil zal no wel wat vinden. maar het is alleen maar positief bedoeld
weet ik
Ik heb ook graag dat er gezegd wordt dat er iets niet goed/mooi/werkt of/en dat het beter kan.
Het is alleen wel fijn als het ook een beetje onderbouwt wordt enzo (alleen "het is niet goed") heb je weinig aan. Niet dat jij dat doet...

btw, sommige dingen zijn echt vreemd in dat pakket. Als de login aan de rechterkant is dan is hij grijs als achtergrond. Dus anders dan de eigenlijke achtergrond van die kolom.
Op het moment dat je hem naar de linkerkant verhuist, is hij wel de juiste kleur....
Beats me waarom
pi_60998601
Moet zeggen dat ik hier en daar (op het www) toch al wat enthousiaste verhalen heb opgepikt over die nieuwe never summer boards. ze hebben blijkbaar ook een soort magne traction alleen dan met 5 contact punten ipv de 7 van libtech.

En over dat website verhaal, hoe het er uitziet boeit mijzelf niet zo.. zolang maar duidelijk is waar je moet klikken om ergens te komen. Reviews vind ik wel belangrijk. Ook om de al eerder genoemde reden dat je op de website van de fabrikant soms moeilijk kunt vinden waar een board nu voor bedoeld is of wat je ermee kunt.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:23:26 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61005684
Gisteren de eerste herenschoenen (sneakers) binnen gekregen
We hebben voor de winter maar 1 herenschoenen, maar wel een coole vind ik zelf.

De Gravis Cortex Expedition Mid

Het is een schoen speciaal voor na het snowboarden. Bijvoorbeeld de lip van de schoen is vastgemaakt aan de schoen zelf waardoor er moeilijker water in kan komen. Er zit een soort zool in die voor een betere doorluchting zorgt zodat je stinkpoten een beetje kunnen uitwaaien
Daarnaast nog ringetjes bij de gaatjes waar de veters doorheen gaan zoals je bij bergschoenen ook hebt voor extra kracht.

Toch een leuk ding dacht ik
Ze zitten trouwens best lekker. Ik heb al een paar gekocht
pi_61039685
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Komakie het volgende:

Toch een leuk ding dacht ik
Ze zitten trouwens best lekker. Ik heb al een paar gekocht
tip: never get high on your own supply
pi_61045752
damn, vette schoen... als het kouder wordt mn slippers maar eens omruilen voor zoiets
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:58:56 #145
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61049879
ik koop alleen adidas

ik heb alleen geen sneakers meer, ik doe ze toch nooit aan
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:44:49 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61056035
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:44 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

tip: never get high on your own supply
Nou ja, ik was van plan om een paar apart te leggen eigenlijk.
Heb al wel een paar verkocht trouwens. Me pa was gelijk verliefd op die schoenen, net als het broertje van me vriendin

Ik betaal trouwens over het algemeen gewoon de volledige prijs voor mijn eigen spullen die ik bij mijn eigen shop koop. Als je dat bedoelt met je tip
Als ik iets in een catalogus zie dan koop ik er gewoon 1 extra in
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:45:11 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61056044
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:58 schreef Fugie het volgende:
ik koop alleen adidas

ik heb alleen geen sneakers meer, ik doe ze toch nooit aan
Ik loop eigenlijk alleen maar op DC's
pi_61083511
Wie helpt me van mijn geldproblemen/spullen af?

Vorig jaar gekocht met het plan om deze winter te gaan boarden, maar financieel ga ik dat niet redden.
Zowel de boots als de broek zijn zo goed als nieuw, slecht 2 keer indoor gebruikt. Geen beschadigingen of whatever.

Burton Boxer black/gold, maat 11.5/45.5. Met doos, stuffing en extra veters.Retail 200 euro, gaan weg voor 80.

Burton Phantom Insulated Pants, brown, maat XL. Retail 160 (uit mn hoofd), gaat weg voor 50.

(vlekjes op de foto's komen door mn camera)

Alles in 1 koop voor 115 euro. Versturen op kosten koper, meet-ups in de Randstad ook mogelijk.
pi_61104337
Hoi hoi

kijk ik zie hier mensen met verstand van snowboarden
dus ik hoop dat jullie mij met men probleempje kunnen helpen

ik ben nu een jaar aan het boarden en afgelopen maar ook heerlijk een week in Oosterijk doorgebracht
helaas ben ik als meisje gekweld met maat 44 van schoenen
ik heb het afgelopenjaar in een paar herenschoenen geboard
het nadeel van die schoen is dat ze veel te breed zijn
in de winkel ben ik nog geen echte smallere tegengekomen
weet iemand of je of grote maten damesof hele smale herensnowboardschoenen kunt krijgen
en welk merk ofzo
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:29:01 #150
71115 Rnej
I walk the line
pi_61108999
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:14 schreef hypertje het volgende:
Hoi hoi

ik ben nu een jaar aan het boarden en afgelopen maar ook heerlijk een week in Oosterijk doorgebracht
weet iemand of je of grote maten damesof hele smale herensnowboardschoenen kunt krijgen
en welk merk ofzo
geen idee of damesschoenen tot maat 44 gaan, maar probeer salomon herenschoenen eens, die zijn vrij smal :-)

als je naar de betere speciaalzaak gaat (duivesteijn!!!) dan kunnen ze je zo een aantal merken opnoemen die wat smaller uitvallen
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:39:11 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61109265
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:14 schreef hypertje het volgende:
Hoi hoi

en welk merk ofzo
Hmmm moeilijke vraag.
Northwave schoenen schijnen vrij smal te vallen. Salomon is ook wat smaller (heb ik begrepen)
Verder moet ik je bekennen dat ik het niet zou weten. Het is niet iets wat je dagelijks tegen komt.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:40:32 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61109312
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:29 schreef Rnej het volgende:

[..]

geen idee of damesschoenen tot maat 44 gaan, maar probeer salomon herenschoenen eens, die zijn vrij smal :-)

als je naar de betere speciaalzaak gaat (duivesteijn!!!) dan kunnen ze je zo een aantal merken opnoemen die wat smaller uitvallen
Duivesteijn fanboy

maandag 25 augustus 2008 @ 13:56:08 #153
71115 Rnej
I walk the line
pi_61109663
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Duivesteijn fanboy

als ze het bij Gnarly niet hebben ga ik pas naar de duif, dat weet je toch?
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:46:38 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61112527
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:56 schreef Rnej het volgende:

[..]

als ze het bij Gnarly niet hebben ga ik pas naar de duif, dat weet je toch?
Dan is het goed
pi_61173919
Dag lieve mensen van het Snowboardtopic. Ik weet het, het is een veelgestelde vraag waar misschien niet altijd een pasklaar antwoord op is, maar ik ga hem toch stellen.

Situatie:

Wij zijn de wintersport voor komend seizoen aan het plannen, kunnen jullie wat feedback geven wbt. gebieden, sneeuwzekerheid etc.

• Het moet (ivm. werk) in de kerstvakantie
  • Waarschijnlijk 4 tot 6 personen
  • We hebben eigen vervoer
  • Ervaring: nieuwelingen en goede boarders/skiërs

Goedkoop:
    Superdévoluy
    Zell am See
    La Joue du Loup
    Kaprun
    Valmeinier

Is één van deze gebieden de moeite waard, of loont het om iets meer uit te geven en bijv. naar La Plagne o.i.d. te gaan?
    We komen om te wintersporten, niet om te zuipen.
  •   donderdag 28 augustus 2008 @ 09:46:04 #156
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_61185564
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef Technoviking het volgende:
    Dag lieve mensen van het Snowboardtopic. Ik weet het, het is een veelgestelde vraag waar misschien niet altijd een pasklaar antwoord op is, maar ik ga hem toch stellen.

Situatie:

Wij zijn de wintersport voor komend seizoen aan het plannen, kunnen jullie wat feedback geven wbt. gebieden, sneeuwzekerheid etc.

• Het moet (ivm. werk) in de kerstvakantie
  • Waarschijnlijk 4 tot 6 personen
  • We hebben eigen vervoer
  • Ervaring: nieuwelingen en goede boarders/skiërs

Goedkoop:
    Superdévoluy
    Zell am See
    La Joue du Loup
    Kaprun
    Valmeinier

Is één van deze gebieden de moeite waard, of loont het om iets meer uit te geven en bijv. naar La Plagne o.i.d. te gaan?
    We komen om te wintersporten, niet om te zuipen.

• wel wintersport: niet zuipen; zell am see, de skipas is ook geldig in kaprun (GLETSJER! = SNEEEEUWZEKER TO THE MAX!) ....

zell am see is mn favoriet, maar ken alleen joue de loup van alle andere gebieden....

maarreh, als je t over goedkoop hebt: kijk naar het zillertal .... kost ook geen reet als je een cheapo appartementje neemt en dan krijg je een skipas voor 600 km aan gebied + gratis OV in het hele dal

donderdag 28 augustus 2008 @ 11:18:00 #157
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61187470
    Sneeuwzekerheid heb je nooit.
    Zelfs een gletsjer kan klote zijn met de kerst. Puur omdat het niet gesneeuwd heeft en je bezig bent op ijs.
    Aan de andere kant heb je tegenwoordig overal sneeuwkanonnen wat de sneeuwzekerheid natuurlijk zwaar bevorderd.

Zillertal is idd leuk. Heel veel mogelijkheden.
    Als je daar een pas voor het dal neemt kun je naar Mayrhofen, Kaltenbach, Fugen, Hoch Zillertal, Zillertal Arena (Zell am Ziller, Gerlos, Konigsleiten) en nog wat kleine gebiedjes. Alleen redelijk sneeuwzeker.

Een auto is handig om te hebben, maar als je er niet 1 hebt is het niet onmogelijk aangezien er een treintje door het dal rijdt waar je met skipas gratis mee mag. Daarnaast nog de nodige bussen.

Anyway,
    Voor sneeuwzekerheid is Arlberg (oa St. Anton) ook erg goed. Ligt altijd veel sneeuw, maar is wel een stukje duurder.
    In zwitserland zijn ook een aantal mooie gebieden, maar zwitserland is over het algemeen ook wat duurder.

Tip: Kijk eens een keer bij een reisbureau naar een paar folders. Bij voorkeur een paar waar wat uitgebreidere info in staat over het gebied. Kun je gewoon rustig even doorkijken of er wat leuks tussen zit en ga gewoon kijken of je particulier iets kunt vinden. Of via het reisbureau natuurlijk, maar dat vind ik ook niet altijd even geweldig, omdat je dan aan het gezeur van een reisorganisatie vast zit
      donderdag 28 augustus 2008 @ 11:19:50 #158
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61187516
    btw, kent iemand Union bindingen?
    http://www.unionbindingcompany.com/

(eerste bladzijde is irritant, daarna gaat het beter met de site )

EDIT: Site is gaar. Ik krijg het commentaar bij de bindingen niet goed in beeld...
    pi_61189145
    Seauw... nog een mooi weekend aankomend weekend... beetje motorrijden op m'n nieuwe Triumph Daytona 675 (me = adrenalinejunkie) in deze nazomer en dan weer verheugen op het snowboarden voor de komende winter!

@Komakie, heb je een PM gestuurd.
    Age of fruity enlightenment!
      donderdag 28 augustus 2008 @ 12:58:09 #160
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61190163
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef FlowDesign het volgende:
    Seauw... nog een mooi weekend aankomend weekend... beetje motorrijden op m'n nieuwe Triumph Daytona 675 (me = adrenalinejunkie) in deze nazomer en dan weer verheugen op het snowboarden voor de komende winter!

@Komakie, heb je een PM gestuurd.
    jij hebt er nu ook 1
      donderdag 28 augustus 2008 @ 13:28:55 #161
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61190877
    ik moet ook nog een wintersport of 2 boeken, ik wil eigenlijk al in 13 december. Is lekker goedkoop
    Daarna nog een keer of 2 begin 2009.

Kaprun is me opzich wel goed bevallen, maar voor begin december zit ik toch meer richting solden ed te kijken.
    pi_61191164
    Ik ben afgelopen jaar naar Gerlos geweest
    is me erg goed bevallen

OV is geweldig
    de appartementjes niet te duur
    je kan er gezellig uit eten
    en ookal kom je niet voor de apres-ski als je toch een avondje wil is de mogelijkheid er ook
      donderdag 28 augustus 2008 @ 14:13:05 #163
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61192022
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef hypertje het volgende:
    Ik ben afgelopen jaar naar Gerlos geweest
    is me erg goed bevallen

OV is geweldig
    de appartementjes niet te duur
    je kan er gezellig uit eten
    en ookal kom je niet voor de apres-ski als je toch een avondje wil is de mogelijkheid er ook
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:06:14 #164
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61243185
    Net vette spullen van Neff binnen gekregen.
    Ze hebben echt een vette jas. Een beetje softshell achtig, maar dan met de hand erop geschilderd. Ziet er echt gaaf uit
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:18:55 #165
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61243391
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef Komakie het volgende:
    Net vette spullen van Neff binnen gekregen.
    Ze hebben echt een vette jas. Een beetje softshell achtig, maar dan met de hand erop geschilderd. Ziet er echt gaaf uit
    picssssss !!!1!11!1
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:42:31 #166
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61249402
    Je kunt ook gewoon op de site kijken

Maar goed hier ff plaatjes:
    Vette jas:

T-shirt: (heb ik ook voor mezelf besteld )

Beanies heren:

Voor dames:

zondag 31 augustus 2008 @ 11:59:30 #167
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61261978
    Ik had inderdaad ook op je site kunnen kijken, maar in het weekend daalt mijn hersencapaciteit altijd met 95%

verder keek ik net op je site, zie ik het volgende staan bovenaan mijn browser: 'Please enter a title' ofwel, geef je website eens een naam
      zondag 31 augustus 2008 @ 12:06:37 #168
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61262106
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 11:59 schreef Fugie het volgende:
    Ik had inderdaad ook op je site kunnen kijken, maar in het weekend daalt mijn hersencapaciteit altijd met 95%

verder keek ik net op je site, zie ik het volgende staan bovenaan mijn browser: 'Please enter a title' ofwel, geef je website eens een naam
    Printscreen

Bij mij namelijk niet. Heb het ook nog niet van iemand anders gehoord of bij een andere computer gezien....

Ik zie het trouwens ook niet in de printscreens staan die je me gestuurd hebt...
      zondag 31 augustus 2008 @ 12:23:22 #169
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61262418
    plaatje:
      zondag 31 augustus 2008 @ 13:56:23 #170
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61264264
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 12:23 schreef Fugie het volgende:
    plaatje:
    [ afbeelding ]

hmmmm dat is vreemd...

Bij mij werkt alles gewoon en ik heb er nog niemand over gehoord.
    Iemand anders die dat ook te zien krijgt?
      zondag 31 augustus 2008 @ 14:07:43 #171
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61264516
    is FF3.0 misschien dat het daar aan ligt
      zondag 31 augustus 2008 @ 18:52:39 #172
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_61271379
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 14:07 schreef Fugie het volgende:
    is FF3.0 misschien dat het daar aan ligt
    op mijn mac met FF 2.0 doet ie t prima iig....
    pi_61272190
    Met mijn FF 3.0 doet ie het ook gewoon...
      zondag 31 augustus 2008 @ 23:52:07 #174
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61280016
    ondertussen hebben we al 7 posts aan het wel of niet hebben van een titel besteed, maar niemand heeft nog wat over de nieuwe spullen gezegd

Neff is trouwens goed merk voor je zelfvertrouwen. Ik paste gewoon in een maatje L t-shirt en jas. Normaal gesproken is dat gewoon XL
      maandag 1 september 2008 @ 08:35:00 #175
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61284076
    ik heb al ontdekt hoe het komt, wanneer je naar: http://www.gnarly.nl is alles goed.

maar ik ben lui dus ik ga naar http://gnarly.nl en dan geeft ie bovenstaande

Mag je nu zelf uitzoeken of dit een feature van FF is of een bugje in de site
      maandag 1 september 2008 @ 10:09:41 #176
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61285391
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 08:35 schreef Fugie het volgende:
    ik heb al ontdekt hoe het komt, wanneer je naar: http://www.gnarly.nl is alles goed.

maar ik ben lui dus ik ga naar http://gnarly.nl en dan geeft ie bovenstaande

Mag je nu zelf uitzoeken of dit een feature van FF is of een bugje in de site
    luiaard

Het is geen bugje in FF want als ik het in IE doe, gaat het precies hetzelfde en in MyIE ook.
    Toch wel apart... Hij zou hem niet anders mogen aanspreken als je www er voor weg haalt.

Zal het eens vragen aan de websitebouwer. Bugje in hun software denk ik.

btw nog steeds heeft niemand op de spullen gereageerd. Dat is toch veel belangrijker dan die titel als je een website aanspreekt op een vage manier
      maandag 1 september 2008 @ 13:07:43 #177
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61289661
    die blauw witte neff is vet, maar die heb je niet

En die witte/zwarte met goud zijn ultiem fout
      maandag 1 september 2008 @ 13:41:36 #178
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61290522
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 13:07 schreef Fugie het volgende:
    die blauw witte neff is vet, maar die heb je niet

En die witte/zwarte met goud zijn ultiem fout
    Maar goed, dat is wat ik niet heb. Wat is er met de spullen die we wel hebben?
    pi_61296127
    goeie beanies.. maar die schoenen van de vorige pagina blijven toch mijn favo.. Maat 46 ook aanwezig?

Gister nog een fel roze/groene volcom hoodie gekocht
    pi_61305050
    Vraagje aan de experts.

Ik wil een custom x maar twijfel tussen 158 en 160. Mijn specs: 73 kg, 180 cm, schoenmaat 43 (sl10's)

Wat is jullie mening?
    pi_61313274
    De zomer is voorbij, het wintersport gevoel gaat weer verschrikkelijke kriebelen. Daarom deze tvp

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
      dinsdag 2 september 2008 @ 09:20:06 #182
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61314214
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:05 schreef Bramvanlith het volgende:
    goeie beanies.. maar die schoenen van de vorige pagina blijven toch mijn favo.. Maat 46 ook aanwezig?

Gister nog een fel roze/groene volcom hoodie gekocht
    Nope helaas
    45 is mijn maximale maat...

Ze vallen enigzins groot uit, maar een hele maat is wel veel...
      dinsdag 2 september 2008 @ 09:24:17 #183
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61314269
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef hilhoven het volgende:
    Vraagje aan de experts.

Ik wil een custom x maar twijfel tussen 158 en 160. Mijn specs: 73 kg, 180 cm, schoenmaat 43 (sl10's)

Wat is jullie mening?
    Ik denk niet dat het een wereld van verschil is.
    Je kunt het zo zien. Ga je iets meer freeriden, neem dan de 160cm. Wil je ook nog een beetje "spelen" neem je de 158.
    Als je echt wilt spelen zou je ook nog wel de 156 kunnen rijden...
      dinsdag 2 september 2008 @ 09:24:27 #184
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61314274
    k
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 08:03 schreef GenesiZ het volgende:
    De zomer is voorbij, het wintersport gevoel gaat weer verschrikkelijke kriebelen. Daarom deze tvp

[ afbeelding ]
    Coole pic
    pi_61314878
    Ik heb gister mijn F2 raceplank maar te koop gezet, eind december ga ik weer gratis op wintersport. Weer heerlijk oud&nieuw vieren ergens in Oostenrijk

Het is hoogtijd dat ik overstap naar een lekker freestyleplankje, dat hard de piste af planken heb ik wel weer gezien.
      dinsdag 2 september 2008 @ 12:51:28 #186
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61318567
    Ik ff naar de website van Lib Tech, krijg ik dit te zien op de eerste pagina:

Seen at Salty Peaks

Te ziek
      dinsdag 2 september 2008 @ 15:37:42 #187
    26353 FlowDesign
    OMG IT SPINS!
    pi_61322294
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 12:51 schreef Komakie het volgende:
    Ik ff naar de website van Lib Tech, krijg ik dit te zien op de eerste pagina:
    [ afbeelding ]
    Seen at Salty Peaks

Te ziek
    Haha, die foto liet collega van me gisteren ook al zien
      dinsdag 2 september 2008 @ 16:01:56 #188
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61322838
    Worden blijkbaar nog wel redelijk verkocht...

Ik zie trouwens ook al helemaal een klant binnen komen. "Mag ik ff 5 van die SKATEbanana's "
      dinsdag 2 september 2008 @ 16:10:08 #189
    26353 FlowDesign
    OMG IT SPINS!
    pi_61323097
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 16:01 schreef Komakie het volgende:

Ik zie trouwens ook al helemaal een klant binnen komen. "Mag ik ff 5 van die SKATEbanana's "
    En dan wachten tot ze uitverkocht zijn en dan op Ebay knallen... lijkt me geen slecht idee eigenlijk
      dinsdag 2 september 2008 @ 17:45:46 #190
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61325422
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 16:10 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

En dan wachten tot ze uitverkocht zijn en dan op Ebay knallen... lijkt me geen slecht idee eigenlijk
    Zit wat in
    Btw, ik voer zo'n policy niet in hoor
      dinsdag 2 september 2008 @ 17:48:12 #191
    26353 FlowDesign
    OMG IT SPINS!
    pi_61325475
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 17:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zit wat in
    Btw, ik voer zo'n policy niet in hoor
    ik zag trouwens net pas dat op de site van lib tech (als je goed zoekt ) de nederlandse importeur nu ook aan het lijstje is toegevoegd.
    pi_61325539
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 16:01 schreef Komakie het volgende:

Die dingen gaan daar als warme broodjes over de toonbank. 't is echt een hit (en terecht) dus die policy is wel logisch voordat ze zo op ebay verdwijnen.

M'n eerste ski vakantie week dit jaar wordt waarschijnlijk 12-21 december in Briancon, moet het nog even aanzien maar dat gaat het waarschijnlijk wel worden.
      dinsdag 2 september 2008 @ 18:56:50 #193
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61326995
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 17:51 schreef Fiama het volgende:

[..]

Die dingen gaan daar als warme broodjes over de toonbank. 't is echt een hit (en terecht) dus die policy is wel logisch voordat ze zo op ebay verdwijnen.

Dat blijkt wel weer.
    Wel een luxe positie als je dat als winkelier gewoon kunt zeggen. Dat betekent dat je spullen er gewoon gegarandeerd uit gaan
    pi_61334900
    Damn had ik er toch meer moeten kopen..

Nog steeds een keer ff testen btw, hij staat nog nieuw te zijn
      woensdag 3 september 2008 @ 13:26:00 #195
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61345469
    quote:
    Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef Bramvanlith het volgende:
    Damn had ik er toch meer moeten kopen..

Nog steeds een keer ff testen btw, hij staat nog nieuw te zijn
    Heb je er 1 en dan heb je hem nog niet eens geprobeerd...

Btw, wij hebben vandaag de Bataleon boards binnen gekregen
    Ik zit nog op me werk dus nog niet gezien, maar er zit wel wat leuks tussen.
    Ik vind de Jam echt cool. Met Pamela Anderson erop. Tenminste... in een vage puntjes tekening maar toch vind ik hem echt gaaf

pi_61356511
    Oei, botertjegeil gewoon , de nieuwe Evil Twin ziet er ook erg goed uit Ik hoop mijn boardje ook snel te verkopen, dan kan ik ook aan Bataleon.

woensdag 3 september 2008 @ 20:43:18 #197
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_61357612
    als het pamela was dan had je alleen 2 tieten gezien

die evil twin ziet er dan weer wel grappig uit, ik zie er barpapappa's in
      donderdag 4 september 2008 @ 10:06:28 #198
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61369467
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef Fugie het volgende:
    als het pamela was dan had je alleen 2 tieten gezien
    Hij schijnt haar echt te zijn.
    Wel gebaseerd op een foto van 15 jaar terug gok ik
    quote:
    die evil twin ziet er dan weer wel grappig uit, ik zie er barpapappa's in
    Hmm misschien wel een beetje ja.
    Wel grappig op zich dat ze de kleuren aan de onderkant gewoon hebben omgedraaid. Gezien de naam ook..

Maar de Jam blijft toch mijn vriendje.
    Die ga ik ook testen tijdens mijn testweekend. Ik ben wel benieuwd. De importeur was er helemaal lyrisch (hoe schrijf je dat eigenlijk ) over.
    pi_61387334
    Ik heb mijn Jussi 159 (2008, 1 week gebruikt) op Marktplaats te koop gezet voor ¤350,-
    Als ik 'm voor een mooie prijs kan verkopen doe ik 'm weg en koop ik een LiB Tech
      zaterdag 6 september 2008 @ 10:16:18 #200
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_61421795
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef FlowDesign het volgende:
    Ik heb mijn Jussi 159 (2008, 1 week gebruikt) op Marktplaats te koop gezet voor ¤350,-
    Als ik 'm voor een mooie prijs kan verkopen doe ik 'm weg en koop ik een LiB Tech
    Vet! goeie keuze

Gisteren bij de importeur geweest. Ik kan een SKATEbanana, Gnu Danny Kass, Gnu Riders Choice, T.Rice en een Gnu B-street (dames) mee nemen
    Daarnaast nog 1 die we niet verkopen maar ze hadden niet zo veel testboards van boven de 160 liggen dus dat kon ff niet anders. Alleen de 159 Skatebanana kwam dan nog in de buurt.

Het wordt een druk weekendje zo

De Skatebanana is door Transworld trouwens gebombardeerd tot beste board van hun goodwood test.
    De Gnu Danny Kass komt er super goed uit in de Snowboarder mag test. Als 1 van de beste boards.
    Dus ook iedereer die er verstand van heeft (of zou moeten hebben) is erg tevreden met Bananatech
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')