abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59986425
Ik heb nu zon 10 maanden een vriendin en ze is een supermeid.
Er is echter 1 minpuntje, ze is bij vlagen onzeker. Maar bij vlagen dus ook absoluut niet.

De dagen dat ze niet onzeker is hebben we een perfecte relatie, veel lol samen en perfecte sex.
De momenten waarop ze onzeker is voelt ze zich verdrietig en soms minderwaardig, waardoor haar humeur, maar daarmee vaak ook het mijne er aan gaan.

Ik weet het probleem niet precies maar soms is ze zo bang om mij kwijt te raken. Soms heel jaloers. Soms mist ze haar ouders of blaast ze kleine dingen op tot grote olifanten.
Ze weet zelf dat ze in haar hoofd 'fout' bezig is en geeft toe dat ze zichzelf verdrietig maakt.
Probleemherkenningsfase is dus al doorlopen

Maar wat is nu de oplossing? Ik verzeker haar zo vaak dat ze zo'n leuke meid is en zich geen zorgen hoeft te maken over al die kleine dingetjes. Daabij ben ik altijd begripvol en geef ik veel complimenten en verzeker ik hoeveel ik van haar hou.
Het is gewoon haar ego die in de weg zit denk ik soms. Ik wil haar graag helpen omdat ik het beste voor haar wil, maar ook voor mij want als zij zich beter voelt heeft dat natuurlijk een positieve invloed op onze relatie.

Disclaimer:
Ze voelt zich het grooste gedeelte van de tijd goed en dan hebben we een super relatie. Ik wil haar dus ook absoluut niet kwijt en kom dus niet met adviezen dat ik 'die labiele meid maar moet dumpen' want zelfs hoe het nu gaat wil ik haar nog niet kwijt. Maar het zou wat beter kunnen als ze wat beter in haar vel zat.
pi_59986440
Je hebt perfecte sex, dus niet zeuren.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:12:36 #3
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_59986518
Ik heb zo de symptomen eens bestudeerd en kan maar tot één conclusie komen:

Je vriendin is een vrouw.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_59986522
Is er eindelijk iemand met -naar eigen zeggen- perfecte geile seks....gaat ie zeiken. Kneus.
Dynamische veerkracht
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:14:07 #5
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_59986550
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:12 schreef Strani het volgende:

People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 9 juli 2008 @ 00:16:27 #6
39237 crew  H_T
2733
pi_59986605
Die symptomen he, zijn die ongeveer een week in de maand aanwezig?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_59986648
quote:

"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:21:00 #8
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59986693
even zonder gekkigheid

Vrouwen, en dat weet ik, want ik ben er zelf ook ooit een geweest, die houden wel van bevestiging, maar niet als het bijkans op haar overkomt als verlatingangst die meer debet aan jou is, schat ik zo in, dan aan haar. Maar ik schiet maar wat in het donker natuurlijk
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59986721
quote:

woensdag 9 juli 2008 @ 00:24:08 #10
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59986757
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:21 schreef EppoHanensnaaier het volgende:
even zonder gekkigheid

Vrouwen, en dat weet ik, want ik ben er zelf ook ooit een geweest, die houden wel van bevestiging, maar niet als het bijkans op haar overkomt als verlatingangst die meer debet aan jou is, schat ik zo in, dan aan haar. Maar ik schiet maar wat in het donker natuurlijk
daarmede dus eigenlijk zeggende: misschien projecteer jij je eigen angsten wel op haar. Want, heeft ze ooit wel eens aangegeven zelf dat ze onzeker is?
neen, van praatjesmakerij kon ik deze okketaaiende stille vennoot niet betichten...of op een op heisterig wijze invulling gevende zijnde aan het beroep al waarin hij blijkens zijn kleding in tewerkgesteld was - c.q. balieclown - dat ook niet, -Eppo-
pi_59986818
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef EppoHanensnaaier het volgende:

[..]

daarmede dus eigenlijk zeggende: misschien projecteer jij je eigen angsten wel op haar. Want, heeft ze ooit wel eens aangegeven zelf dat ze onzeker is?
Ja. Ze komt zelf met uitspraken als 'ik ben zo bang om je kwijt te raken', voornamelijk als ze zich verdrietig voelt omdat ze denkt dan mij ook te kort te doen door haar gedrag.

Ik heb dan wel perfecte seks maar wanneer ze zich verdrietig voelt is er geen seks
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:30:56 #12
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59986892
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:27 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

Ja. Ze komt zelf met uitspraken als 'ik ben zo bang om je kwijt te raken', voornamelijk als ze zich verdrietig voelt omdat ze denkt dan mij ook te kort te doen door haar gedrag.

Ik heb dan wel perfecte seks maar wanneer ze zich verdrietig voelt is er geen seks

ik wil haar verhaal wel eens horen
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:42:49 #13
158452 IQM
I am the one
pi_59987103
quote:

[ Bericht 30% gewijzigd door Re op 09-07-2008 10:45:50 ]
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:52:36 #14
221058 EppoHanensnaaier
perfect zijn= liefjes
pi_59987265
waarom ga je niet gewoon lekker uit elkaar, he? 40 procent gaat binnen een jaar uit elkaar, heerlijk gewoon.
zit je dalijk opgescheept met een hysterisch dwangbuissekreet dat naast JOU kinderen ook nog eens alimentatie wil om haar diazepam verslaving te kunnen bekostigen. En dan nog wat, waarom vraag je het niet gewoon aan haar zelf. Vraag? er is volgens mij niet eens een vraag hier, je geeft alleen aan hoe het zit. Wat wil je nou eigenlijk?
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:01:19 #15
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_59987384
Ts z'n eerste vrouw? onzeker zijn ze allemaal.
Klap eens in je handjes.
pi_59987479
quote:

Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_59987768
quote:

And that is how I met your mother.
pi_59987780
vrouwen, vliegtuig zonder vleugels is nog stabieler.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:46:24 #19
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59987870
quote:

Beste post in tijden.
pi_59988348
quote:

Dit is een epic post. En krijgt kudos.

pi_59988387
quote:

halleluja!
Kan niet anders dan er mee instemmen.

En wat betreft het probleem, ik kan niet in 10 zinnen weten hoe jou vriendin in elkaar steekt (nee ik hoef er ook geen meer) je kan het beste met haar praatte of haal er professioneel relatietherapeut bij (geen idee hoe het heet), gebeurd vaak zat. succes. vrouwen zijn gewoon ingewikkeld. Of wordt boos waarom ze de hele tijd zo achterlijk doet, misschien denkt ze dan oh hij vindt dit niet leuk zometeen is het over.. en houd ze op
weetikveel het is bijna 6 uur, en nog niet geslapen verwacht niet zo veel
pi_59988388
quote:

het enige juiste antwoord
pi_59988650
Het (zelfvertrouwen/onzekerheid) wordt bepaald door het autonome zenuwstelsel, je kunt er derhalve niet direct iets aan doen (niet door de wil). Laat haar veel ervaringen opdoen, dat maakt je sterker/geeft meer zelfvertrouwen. Vrouwen uiten hun ongenoegen, dus daar zul je mee moeten leven, maar als je ieder (ook) een eigen leven leidt dan blijft het binnen de perken (de overlast).
pi_59988684
quote:

Zeg tegen je vriendin dat ze een dikke reet heeft

Maar ik denk dat het alleen met veel geduld is op te lossen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59990025
Jammer dat dat niet in de fipo stond.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')