Dat krijg je als je Bupa bant.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:09 schreef nikky het volgende:
Wat is het rustig op FOK! trouwens.
Wehehe tof!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:07 schreef IQM het volgende:
[..]
[22 juli] Andershandigdag!
[22 juli] Andershandigdag!
quote:
Dat komt omdat Bupa's fans er ook niet meer zijn. Scheelt toch al snel zo'n 300 à 400 gebruikers.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Er zitten iets van 780 "mensen" op FOK! Das nie zo veul.
Hij is er welquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Bupa's fans er ook niet meer zijn. Scheelt toch al snel zo'n 300 à 400 gebruikers.
Hij kijkt vanaf boven mee inderdaad.quote:
Misschien onder een andere naam, ja. Maar dat is toch anders.quote:
Leuk, een oude, eerder gepubliceerde en tevens gejatte column + een mirror maken van de column (sinds wanneer is dat verboden?) en dreigen de columnist te mailen. Wat dus alleen maar loze woorden waren en ook niet verboden is, geloof ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:22 schreef nikky het volgende:
Wat heeft Bupa nu weer gedaan dat hij een ban heeft btw?
Daar had ik nog niets een bij nagedacht. Dat dichtgooien mag murp morgenochtend doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:30 schreef nikky het volgende:
Loze woorden zijn niet te onderscheiden van echt. Er wordt dan ook geen onderscheid in gemaakt. Mag Bupa wel weer terugkomen dan?
En jaja ik weet dat bans niet besproken worden op FOK!. Smijt hem straks maar lekker dicht.
Straks he! Niet nu.
Van wie? Van de users wel. Ze smachten naar hem.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:30 schreef nikky het volgende:
Mag Bupa wel weer terugkomen dan?
Van de crew bedoel ik. Leffe naar Yvonne sturen? Kratje in dit geval?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Van wie? Van de users wel. Ze smachten naar hem.Ík smacht naar hem.
FOK! is zo rustig, ONZ is verbaggerd. We hebben een held nodig!
Jij bent toch crew!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Van de crew bedoel ik. Leffe naar Yvonne sturen? Kratje in dit geval?.
Voor Bupa.
Wel te rusten ieder. Ik ga lekker slapen. Morgen weer een kleintje wakker om een uurtje of tien.
Nee schat, sinds januari ben ik geen crew meer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent toch crew!
Hoe oud is ze nu?Anderhalf?
Ja hé, ik zie nog steeds dat kleurtje (met een andere tag), dus ik zie het verschil niet, hè.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee schat, sinds januari ben ik geen crew meer..
En zo hoort het!quote:Ze is bijna anderhalf en zeer goed in het charmeuren en manipuleren met die mooie lach en blauwe kijkers van der.
Maar een 'in the name of' ofzo? We moeten zijn gedachtegoed wel voortzetten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:01 schreef IQM het volgende:
Als het goed is wel. Het is echter maar de vraag of het ook op FOK! verschijnt, daar Bupa nog steeds geband is.
Bupa kennende zal hij het wel ergens anders vieren. Zoals een oude Indiaan me ooit vertelde: "Het is niet Bupa die FOK! nodig heeft, het is FOK! dat Bupa nodig heeft."quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar een 'in the name of' ofzo? We moeten zijn gedachtegoed wel voortzetten.
Whehe, indianen, dat is me een stelletje hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupa kennende zal hij het wel ergens anders vieren. Zoals een oude Indiaan me ooit vertelde: "Het is niet Bupa die FOK! nodig heeft, het is FOK! dat Bupa nodig heeft."
Dat is Rennend Leer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Whehe, indianen, dat is me een stelletje hoor!
[ afbeelding ]
Truste, groeten aan Bupa!quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:13 schreef IQM het volgende:
Ik ga slapen.Als ik Bupa spreek, zal ik het hem vragen.
[/Clark Kent-post]
Noem je mij nu een lastige homofiele jongen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is Rennend Leer.
Lastige homofiele jongen.
Yup.quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Truste, groeten aan Bupa!
[..]
Noem je mij nu een lastige homofiele jongen?
Mits overdatumquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |