quote:OK, ik ben bij. Seks, seks en seks, piemels, clitorissen en nog meer seks.
En een lekkere cocktail, een opgezegde baan ( spannend!) en de schoonmoeder van Tezz die volgende week de uitslag krijgt of de chemo geholpen heeft (ook spannend! Sterkte ).
Lein en DH hébben seks, Isa en Steer wíllen seks en PF heeft seks gehad.
Heb ik nog iets gemist?
ik heb ook zin in chocolade.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
chocolade..
ik wil ook een blokje... want ik kan echt never nooit seks hebben vanavond
en nee, ik slaap nog niet, want ons geweldige werkstuk kreeg ineens een positieve overleg-wending
Tja ik was even inspiratieloosquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
die TT had origineler gekund Borisz!
iets met SEX-SC ofzo..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik was even inspiratieloos
BIer en tieten is ook weer zo 2008 voor Christus
Naar dat je dat kunt/wil plannen! vrijdag.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook zin in chocolade.
En ik ga ook geen sex hebben vanavond. En dit weekend denk ik ook niet...En misschien wel helemaal niet meer voor Zweden. Dat moet ik nog even overwegen..
naar dat ik dat kan plannen? K heb 1 mogelijkheid, maar k weet niet zo geod of het handig is om daar 'gebruik van te maken'...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Naar dat je dat kunt/wil plannen! vrijdag.
Ik heb oreo koekjes!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb chocolate chip cookies.![]()
En nu weet ik ook weer waarom ik die nooit koop, ik heb het hele pak al bijna op.
Ja denk 't. Maar op zich het kan altijd wel maar van mij moet het niet altijd. Of zo. Maar dan zal ik wel een uitzondering zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
naar dat ik dat kan plannen? K heb 1 mogelijkheid, maar k weet niet zo geod of het handig is om daar 'gebruik van te maken'...
Jij gaat vrijdag weer sexen?
Donequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets met SEX-SC ofzo..
trouwens, ik ben met je aan t flirten in je fobo! Reageer eens terug!
en waarom geen sex?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:23 schreef KrnKje het volgende:
Ciao... ik ga vast géén sex hebben
Morgen bruiloft... in de middag pas... ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |