SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stiekem is TS zelf een kloonquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:10 schreef Fha het volgende:
Thee, iemand?
Munt, lekker! Magikook?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:19 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Goed plan!
* tuxepux heeft nog verse munt!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:19 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Goed plan!
* tuxepux heeft nog verse munt!
Tuurlijk!quote:
Danku, danku!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:24 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Tuurlijk!
* tuxepux deelt verse muntthee uit
Mag ik hier roken dan?quote:
Je snapt het inderdaad prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:32 schreef daniellaheerlen het volgende:
hahahahha,ja ik snap het,helemaal.
Kwestie van keuzes, he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Kwestie van keuzes, he.Heb je weer in de trein gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Kwestie van keuzes, he.Geyl ben ik niet, slechts scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Niet eens!quote:
Ik ga vrijdag weer dusse...quote:
Ik nietquote:
Ja lekker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:40 schreef Plasgoot het volgende:
Biertje iemand?
moet nog werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:40 schreef Plasgoot het volgende:
Biertje iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |