abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59998315
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Ah een dag niet gelachen is een dag niet geleeft... (wordt je tenminste ook niet ziek en hoef je ook niet af te melden bij je baas..,oh wacht je hebt geen werk,des te makkelijker)
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59998370
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat filmpje liet me denken aan dit epic slechte filmpje

Die is inderdaad nog slechter!
pi_59998445
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:08 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

Die is inderdaad nog slechter!
En dan nog 1 miljoen views Zeker al die 40 jarige huisvaders..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:27:05 #54
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_59998985
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:27 schreef deepart het volgende:
Heb een tijd terug pfeiffer gehad, kon echt weinig meer.. Altijd ziek na het werken. Dus na een aantal weken een gesprek met de BV arts.. Moest ik 2,5 uur heen en 2,5 uur terug reizen.. Zegt die gast dat ik me niet zo moet aanstellen en volgende week weer alle uren moet gaan maken... Met het oog op de contracts verlenging die eraan zat te komen..

Ben toen maar weg gegaan en lekker het komende half jaar voor de helft in de ziekte wet.. En mijn contract werd gewoon verlengd. Ik ga geen ME oplopen door met pfeiffer door te blijven werken..

Al werk ik nu ergens anders met het oog op de studie die ik doe..
Ik ben in 10 jaar tijd ook al 3 keer getest op Pfeiffer, maar al de 3 keren hebben ze niks kunnnen vinden.
Ik voel me wel de laatste tijd erg moe, zwak ziek en misselijk. Maar het kan ook zo weer over zijn. Wel voel ik me uitstekend als ik middag/avond diensten draai, dan voel ik mezelf herboren. Maar als ik ochtend diensten moet draaien voel ik me altijd klote.
pi_59999115
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:27 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ik ben in 10 jaar tijd ook al 3 keer getest op Pfeiffer, maar al de 3 keren hebben ze niks kunnnen vinden.
Ik voel me wel de laatste tijd erg moe, zwak ziek en misselijk. Maar het kan ook zo weer over zijn. Wel voel ik me uitstekend als ik middag/avond diensten draai, dan voel ik mezelf herboren. Maar als ik ochtend diensten moet draaien voel ik me altijd klote.
Daarvoor hebben ze koffie

Het kan zijn dat je vroeger Pfeiffer hebt gehad en dat je der een soort van ME aan hebt over gehouden in mindere mate, waarschijnlijk niet maar het kan. Zelf moet ik heel toevallig morgen een hartfilmpje laten maken en bloed laten prikken omdat ik sinds ik pfeiffer heb gehad nooit mijn conditie op pijl heb kunnen krijgen.

Ga je trouwens wel rond dezelfde tijd naar bed, en slaap je niet te weinig maar ook niet teveel? 8 uur ofzo
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:44:46 #56
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_59999448
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:32 schreef deepart het volgende:

[..]

Daarvoor hebben ze koffie

Het kan zijn dat je vroeger Pfeiffer hebt gehad en dat je der een soort van ME aan hebt over gehouden in mindere mate, waarschijnlijk niet maar het kan. Zelf moet ik heel toevallig morgen een hartfilmpje laten maken en bloed laten prikken omdat ik sinds ik pfeiffer heb gehad nooit mijn conditie op pijl heb kunnen krijgen.

Ga je trouwens wel rond dezelfde tijd naar bed, en slaap je niet te weinig maar ook niet teveel? 8 uur ofzo
Tja das lastig, ik ben van nature een nachtmens, mijn hele biologische klok is zo ingesteld.

Maar qua werk ishet ook lastig, ik kan bijvoorbeeld van 13:00 tot 21:30 (22:30 thuis) werken, en dan weer om 05:00 er uit moeten om weer om 16:00 thuis te zijn. Ik ben dan een wrak, ik slaap soms stiekem 'smorgens op het werk, als ik 2 uurtjes alleen ben, want anders stort ik ter plekke neer. Ik denk ook dat het met vitamine gebrek te maken heeft, ik eet laatste tijd namelijk erg slecht.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:50:46 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59999625
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Ah een dag niet gelachen is een dag niet geleeft... (wordt je tenminste ook niet ziek en hoef je ook niet af te melden bij je baas..,oh wacht je hebt geen werk,des te makkelijker)

Gisteren voelde ik me ook niet lekker, toen om 15 uur naar huis gegaan.. wilde eerst niet gaan maar moest van de baas
Klopt, ik studeer nog. Jij moet vroeg je nest uit, ik kan tot 9 blijven liggen

Oeps, je lollerpwn is mislukt

En hoe kun je je nou niet lekker voelen als je je nog nooit lekker hebt gevoelt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60000183
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:44 schreef wolferl het volgende:

[..]

Tja das lastig, ik ben van nature een nachtmens, mijn hele biologische klok is zo ingesteld.

Maar qua werk ishet ook lastig, ik kan bijvoorbeeld van 13:00 tot 21:30 (22:30 thuis) werken, en dan weer om 05:00 er uit moeten om weer om 16:00 thuis te zijn. Ik ben dan een wrak, ik slaap soms stiekem 'smorgens op het werk, als ik 2 uurtjes alleen ben, want anders stort ik ter plekke neer. Ik denk ook dat het met vitamine gebrek te maken heeft, ik eet laatste tijd namelijk erg slecht.
Dat kan het ook zijn hé dat hele onregelmatige. En Gezonder eten en erbij sporten heeft ook wel een positief effect..
Diepzinnige deepart.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 juli 2008 @ 17:11:47 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60000300
Zo snel krijg je geen vitaminegebrek hoor En als je daar toch bang voor bent, haal dan een potje multivitamines.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:13:40 #60
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60000335
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:44 schreef wolferl het volgende:
Misschien is het niet zozeer je biologische klok, maar eerder je slaappatroon. Als avondmens slaap ik het liefst van 1 tot 9, maar als ik een week lang vroeg op moet is dat voor mij niet echt een probleem. Zolang ik maar elke avond om 11 uur slaap, dan sta ik om 6 uur fris naast mijn bed. Bij onregelmatigheid ben ik een wrak. Misschien moet je eens proberen ook op dagen dat je laat werkt vroeg op te staan, zodat je regelmaat aanhoudt en niet op je werk zit terwijl je biologische klok denkt dat het 4 uur is.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:43:34 #61
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60000920
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:13 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Misschien is het niet zozeer je biologische klok, maar eerder je slaappatroon. Als avondmens slaap ik het liefst van 1 tot 9, maar als ik een week lang vroeg op moet is dat voor mij niet echt een probleem. Zolang ik maar elke avond om 11 uur slaap, dan sta ik om 6 uur fris naast mijn bed. Bij onregelmatigheid ben ik een wrak. Misschien moet je eens proberen ook op dagen dat je laat werkt vroeg op te staan, zodat je regelmaat aanhoudt en niet op je werk zit terwijl je biologische klok denkt dat het 4 uur is.
Ik kan het altijd proberen.
pi_60004408
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:57 schreef Henno het volgende:
De volgende keer als je iets voelt opkomen de boel niet ophouden, maar gewoon je werkplek/-locatie ondernekken. Als ze er wat van zegt, meld je gewoon dat die plas kots bij jou thuis had gelegen als ze je had laten gaan.

Als ik moet vechten tegen m'n maag, ga ik gewoon naar huis na de simpele mededeling dat ik naar huis ga omdat ik me klote voel. M'n baas zal dat prima vinden, want echt veel komt er dan toch niet meer uit m'n handen... dan liever uitzieken en later fris weer beginnen.
[..]

Of ze zijn juist te laf om zich ziek te melden, zou me niks verbazen
[..]

Mwah, meestal ben je al besmettelijk als je nog geen symptomen hebt, dus dat gebeurt toch wel
Mjah oke, maar ik heb er een hekel aan als mensen strontziek op het werk blijven lopen.
Die bleke duffe, snotterende gezichten, echt gewoon smerig.

Vooral toen ik nog in een grootkeuken werkten had ik er een bloedhekel aan, als mensen grieperig en snotterent door zo'n tent lopen, lekker fris .

Gelukkig maak ik het niet VAAK mee, maar 1 keer is al teveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')