quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef on_air het volgende:
*glij* *zwijmel* *mooi*.
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is inderdaad best oké.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef on_air het volgende:
HIM heeft hier ook een uitvoering van. Best leuk, die jankende gitaren erin. Lekker donker wordt het dan opeens.
Dat vond ik echt een aanwinst van de digitale tv, net zoals VH1 en VH1 classicquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik baal er ook van dat 3voor12 tv verdwijntZo enorm jammer...
Ze schrappen kwaliteit, geen prut helaas.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:11 schreef borisz het volgende:
Dat vond ik echt een aanwinst van de digitale tv, net zoals VH1 en VH1 classic.
Sterren.nl van de TROS mag dan wel blijven. Al dat geplayback van nu en 50 jaar geleden snap ik ook niet
.
af en toe vraag je je wel eens af wat nou de taak van de publieke omroep is. geld verdienen met prut kan je ook wel aan de commercieelen over laten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
Maarja, de prut zal wel meer opleveren dan de kwaliteit..lang leve de publieke omroep!
ze deden express wat moeilijker omdat jarno het anders toch wel weetquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Jarno mazzelt hier zeg...
Anouk n00bs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zo moeilijk waren die vragen toch niet? Between These Walls is nog een bescheiden hitje geweest ook...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze deden express wat moeilijker omdat jarno het anders toch wel weet
Had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Between These Walls is nog een bescheiden hitje geweest ook...
al gelezen dat er 12 van de 31 aan te klagen rijders door de wielerfederatie in de tour zitten, succes met de tour de dopingquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al gelezen dat er 12 van de 31 aan te klagen rijders door de wielerfederatie in de tour zitten, succes met de tour de doping
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:49 schreef Resco het volgende:
Psst....Of hij belt met de vaste lijn, en gebruikt trackID via z'n gsm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al gelezen dat er 12 van de 31 aan te klagen rijders door de wielerfederatie in de tour zitten, succes met de tour de doping
Bij C&S anders ook. Misschien is het wel gewoon een keigoed nummer...quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onderduiken Roel_Jewel op Radio 1 anders hoor je Monique Smit
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Radio staat nog steeds op 1quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
neee niet vanavond weer.... sms maar lekker "coen is een oelewapper" naar 3333, dan kan je dr album winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef wolfrolf het volgende:![]()
Monique Smit
![]()
DIE GA IK VANAVOND REQUESTEN BIJ MICHIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Altijd beter dan viva la vidaquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef wolfrolf het volgende:![]()
Monique Smit
![]()
DIE GA IK VANAVOND REQUESTEN BIJ MICHIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |