Zoek op artiest of nummer op de 3fm site. Als je het nummer vindt staat het in de databasequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kom je er trouwens achter of een plaat al dan niet in de 3FM Database zit?
Ik wil namelijk een plaatje aanvragen maar vrees dat ik weinig kans maak als de plaat niet in de database zit.
Pfff dan zijn de a-artiesten helemaal niet te betalen.. Straks trouwens weer Rob Stenders en die had me gisteren toch een bijzonder fijne playlist. Hopenlijk vandaag weer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lijkt beetje het minimum bedrag te zijn voor c-artiesten
dacht ik dus ookquote:
En bovendien hebben de jocks ook zelf vaak een stapel cd's mee, dus proberen kan altijd!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, bedankt voor het ophelderen. Ik ga het morgen direct even uitproberen.
Mooi woord, "jocks". "De jocks van de Radio Veronica Drive In show staan deze week in Scala Jumbo Palace in Valkenburg"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
En bovendien hebben de jocks ook zelf vaak een stapel cd's mee, dus proberen kan altijd!
Elize kost voor 30 minuten 2500 euro. Een hele redelijke prijs. Toch vraag ik me nog steeds af of dat inclusief of exclusief pijpen is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dan zijn de a-artiesten helemaal niet te betalen.. Straks trouwens weer Rob Stenders en die had me gisteren toch een bijzonder fijne playlist. Hopenlijk vandaag weer.
Tot morgen Maricha en Michiel !
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Elize kost voor 30 minuten 2500 euro. Een hele redelijke prijs. Toch vraag ik me nog steeds af of dat inclusief of exclusief pijpen is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:29 schreef borisz het volgende:
van de log van antiroos
http://www.last.fm/music/Jeroen+van+der+Boom Kijk vooral rechts in beeld
Eej! Niks verkeerds over Limburgers hè!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:49 schreef TheVulture het volgende:
kansloze limbo nu in de uitzending.... zwakzinnige mafkees
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eej! Niks verkeerd over Limburgers hè!
Met jou is niks misquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eej! Niks verkeerds over Limburgers hè!
Om bij iemand een poliepje in te brengen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of je je morgen wil melden om 16:00 uur bij de 3fm studio
Blinddate met je favourite zangeresquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Om bij iemand een poliepje in te brengen?
Geil.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blinddate met je favourite zangeres
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima , vraag morgen maar naar Monique,Koen en Sander
De column kwam mij alleen heel erg bekend voor, volgens mij had ze hem al een keer voorgedragen bij giel een tijd terug.quote:
Mika is wel okay. Live. Op de radio mwah. Maar de show is top, hij kan echt zingen, vrolijk, meedansbaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelukkig maar, als de regen het verpest had, dan was er zoiezo niets meer aan.
Kortom de shotgun is netjes opgeborgen, voor een volgende artiest die we niet mogenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Mika is wel okay. Live. Op de radio mwah. Maar de show is top, hij kan echt zingen, vrolijk, meedansbaar.
Met regen ook dat alles, maar dan was blijven staan kijken minder geweest.
Die klinkt nóg slechterquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Goeie plaat van Green Day ditIk zou graag de versie van Racoon ook eens horen, die is ook erg goed..
Nee, die is nog leuker dan de al leuk zijnde versie van Green Dayquote:
wees blij dat ze hem niet zo kapot draaien als Sweet about me.quote:
Misschien kwam het omdat eerst Madonna werd gedraaid, en ik lekker op de fiets in het zonnetje zat, maar dat begin deed mij opeens denken aan Dear Jessiequote:
Nog niet nee maar als ze dat ding komende week of volgende week Megahit maken dan kan het snel gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
wees blij dat ze hem niet zo kapot draaien als Sweet about me.
Zou eigenlijk net als sky radio een maximum willen op het zelfde nummer draaien binnen een bepaald tijdstip bv tussen 09:00 en 17:00
Sky Radio heeft die garantie (nooit hetzelfde nummer tussen 8 en 5) ook weer losgelaten toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wees blij dat ze hem niet zo kapot draaien als Sweet about me.
Zou eigenlijk net als sky radio een maximum willen op het zelfde nummer draaien binnen een bepaald tijdstip bv tussen 09:00 en 17:00
die plaat wordt MH komende week, kan toch bijna niet missen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog niet nee maar als ze dat ding komende week of volgende week Megahit maken dan kan het snel gaan.
Idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
die plaat wordt MH komende week, kan toch bijna niet missen?
Maar de plaat komt pas over enkele weken officieel uit en meestal volgt 3FM vrij braaf de data waarop de platen officieel uitkomen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
die plaat wordt MH komende week, kan toch bijna niet missen?
Zit er uberhaubt een muziekreactie, zal vast wel een iets zijn waar pluggers hun platen droppen, maar vooraf muziek selecteren doen ze niet. Anders zou de playlist al van te voren ingevuld kunnen worden op de 3fm site, nu vult deze pas zich na na het uur van draaien.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sky Radio heeft die garantie (nooit hetzelfde nummer tussen 8 en 5) ook weer losgelaten toch?
Juist voor dit soort gevallen zit die muziekredactie er imo. Dat elke dj die plaat geweldig vindt, wil nog niet zeggen dat ze 'm ook allemaal mogen (en moeten) draaien. Zo'n muziekredactie kan heel simpel ervoor zorgen dat er geen overkill Viva La Vida op een dag gedraaid wordt. Als wij dat als 3FM-fans al simpel kunnen bijhouden via 3fmfan.nl, moet dat voor de muziekredactie al helemaal makkelijk te regelen zijn.... Gevoel voor programmering, playlist enzo.
ok, wist nog niet dat 'ie nog niet uit was. Dan zou het nog wel even kunnen duren idd. Maar ze draaien hem nu zo vaak, zou vreemd zijn om hem een andere week dan komende week MH te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar de plaat komt pas over enkele weken officieel uit en meestal volgt 3FM vrij braaf de data waarop de platen officieel uitkomen.
3FM heeft ons wat dat betreft al vaker verrastquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ok, wist nog niet dat 'ie nog niet uit was. Dan zou het nog wel even kunnen duren idd. Maar ze draaien hem nu zo vaak, zou vreemd zijn om hem een andere week dan komende week MH te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |