Jah! Puike tentquote:
Camping Ticket is valid from 11th August 10:00 a.m. to 18th August 08:00 a.m. A Camping Ticket entitles you to sleep in the camping area in a tent or caravan (for entry with a caravan, you have to buy a Caravan Camping Ticket), and you can use the camping facilities.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef -skippybal- het volgende:
Moet je nou nog extra betalen om je tent al op dag -1 neer te zetten?
Hoe vet is de Meduzaquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Mocca cucca, cocktail emmers, halve liters arany aszok, arany aszok karaoke bar, djuice telefoonoplaadplek, alle zitzakken/hangmatten/hangmatstoelen, meduza, de mensen, de sfeerzin zin zin
Van de officiële sitequote:Win tickets voor Sziget 2009 met een YouTube clip.
IHahha, ok ok. Maar ik had het gehoord van wat, maar ach, dat soort dingen worden zovaak in de groep gegooid om nog maar wat te lullen te hebben. Eerlijk gezegd lijkt het me ook sterk...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van de officiële site, zegt niet alles natuurlijk
.
Anders stel ik gewoon voor dat jullie je telefoonnummers + iets aan je te herkennen naar mij toe via pm. Dan hou ik een spreadsheet bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef basmens het volgende:
ja lijkt me ook niet dat ze dat zo snel gaan doen inderdaad. Hoe staat het met de Fok! meeting? gaat die er nog komen?
2quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:34 schreef basmens het volgende:
lijkt me een goed plan, ik pm je eerdaags wel een keerje(nu ff druk)
Balaton Sound was overigens heerlijk, eerste de hele dag aan het water liggne, `s avonds feestenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef koen_pijl het volgende:
Mm ik had al gehoord dat Sziget voortaan rond het balaton meer wordt gehouden, maar ik dacht dat ze het in de war waren met Volt en Balaton Sound.
Sziget moet op het eiland blijven! Hoewel de ouders van mij vriendin wel een huisje hebben aan het balatonmeer.
Rechts op die site staat een grote link naar de tickets.quote:
Spectators will have the opportunity to watch the Budapest Red Bull Air Race from both sides of the Danube River. No tickets are required to watch the race from the Spectator Areas.
Heheh, dom van mijquote:Op maandag 21 juli 2008 09:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Rechts op die site staat een grote link naar de tickets.
Meer info hier: https://redbullairrace.showare.ch/Performance/ShoWareFrontEndPerEventWithImage.aspx?ACTION=CATEGORY&CATEGORYID=69
Op dag-0 of 1 kun je makkelijk aan programmaboekjes komen bij infostandjes. En na een tijdje zal iedereen ze ook weer overal laten rondslingerenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
Nog een vraagje, weet iemand hoelaat Observer begint op Day 4? Want die had ik op Balaton Sound gezien en vond hem wel erg gaaf!
Die Hongaarse vind ik altijd zo verwarrend, in elk geval daar had ik op Balaton Sound last vnaquote:Op maandag 21 juli 2008 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Op dag-0 of 1 kun je makkelijk aan programmaboekjes komen bij infostandjes. En na een tijdje zal iedereen ze ook weer overal laten rondslingerenNeem een Hongaarse, want in de Engelse versie staan niet alle podia.
Ik zal binnenkort wel even een PM sturen btw.
Yes, me tooquote:En net de vouchers voor de trein binnen gekregen in de mailbox
4 Aug: Berlijnquote:Op maandag 21 juli 2008 12:45 schreef SlaggY het volgende:
Onze route wordt:
8 Aug: Praag
11 Aug: Sziget
18 Aug: Nog twee dagen Budapest
20 Aug: Paar dagen Munchen
24 Aug: Thuis
Heb er zin in!
Ik ken wel iemand, zal vanavond even vragen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:11 schreef BOKA het volgende:
Iemand nog behoefte aan een kaartje+camping + treinticket (10-19 augustus)?
Ik kan namelijk niet meer gaan, heb eergisteren mijn been gebroken...
En op 20 augustus is er toch ook een nationale feestdag wat daar groots gevierd word?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef koen_pijl het volgende:
TIps voor mensen die tot 20/21 augustus blijven:
19/20 augustus air bull air race
20 augustus groot vuurwerk.
Ken je toevallig een Serge? Die had t vandaag ook over zo'n rondrit met Budapest als afsluiting..quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef bassieVL het volgende:
Sziget wordt ook de afsluiter van onze vakantie: St. Petersburg - Riga - Vilnius - Warsaw - Budapest.
Vandaar waarschijnlijk het vuurwerkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En op 20 augustus is er toch ook een nationale feestdag wat daar groots gevierd word?
Nope. Niet bekend.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ken je toevallig een Serge? Die had t vandaag ook over zo'n rondrit met Budapest als afsluiting..
Tof, weet je al iets meer?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:31 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand, zal vanavond even vragen!
Ja, meestal is om 2300 een locale DJ, dan om 0030/0100 de liveact, en daarna de 'grote' DJ.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:37 schreef remcoUT het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de begintijden in de party arena? Is het mogelijk om bijvoorbeeld het einde van The Killers nog te zien en daarna Justice?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of het makkelijk is om aan verdovende middelen te komen op Sziget, of kan ik beter mijn eigen wiet mee smokkelen?
Ah, dat zijn de betere tips iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
en dan delen ze dus géén poncho's uit. Sterker nog, het is gewoon niet te krijgen op het eiland
Ik heb ook zo'n barrel. Echt, ga er NIET mee naar Sziget !quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
Wij zijn er klaar voor. De 8e/9e vertrekken we.
Mocht iemand dit barrel tegenkomen, in Praag, Krakow of Budapest, kom een glaasje vodka pakken.
[ afbeelding ]
Des te spannendere wordt de vakantie.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Doen we toch.
Ga je niet eens met een Lada?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Eirick het volgende:
Wij zijn er klaar voor. De 8e/9e vertrekken we.
Mocht iemand dit barrel tegenkomen, in Praag, Krakow of Budapest, kom een glaasje vodka pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:37 schreef 2cv het volgende:
Ik hoop dat je dan minimaal een internationale reis- en kredietbrief bij je hebt + een lading onderdelen + een lading gereedschap + een automonteur en dat je het hele ding vantevoren van voor tot achter, van boven tot beneden helemaal totaal doorlicht en waar nodig repareert/onderhoudt. Dan maak je misschien een kans op Sziget aan te komen ...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:00 schreef Eirick het volgende:
Distributieriem/multiriem/v-snaar/spanrollen/veerbollen zijn vervangen.
ANWB europaservice + CZ internationaal.
Verder heb ik er wel vertrouwen in, ben in veel gaardere barrels naar oost-europa getrokken.
[..]
Mooooi, zie ik je dan.quote:
Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand of het makkelijk is om aan verdovende middelen te komen op Sziget, of kan ik beter mijn eigen wiet mee smokkelen?
Als het mij is gelukt met een slecht onderhouden opel kadett uit 1971 dan moet dat voor jou helemaal goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Doen we toch.
Niet op Sziget zelf, maar in Budapest moet het wel lukken, Ik heb een keer eentje gekocht bij het Gellert badhuis. Zal wel op meer toeristische plekken te krijgen zijn denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je er een Nederlandse krant kopen?
je paspoort en tandenborstelquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:38 schreef CasB het volgende:
Zijn er nog dingen die handig zijn om mee te nemen? Behalve kleding, geld, tent, slaapzak, slaapmatje, genoeg kleding.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef maok het volgende:
Er is zo'n punt waar je je telefoon kunt inleveren en gratis kunt laten opladen.
Ik zag op de plattegrond inderdaad een "Nokia terminal", maar als je op LL je telefoon op wil laten laden sta je het halve festival in een rij en dat is het me ook niet waard, vandaar dat ik wel benieuwd was hoe het op Sziget is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef maok het volgende:
Er is zo'n punt waar je je telefoon kunt inleveren en gratis kunt laten opladen.
Ik vind het vooral handig op de vele momenten dat ik íedereen weer eens kwijt ben en geen mooie vrouwen kan vinden om me door te laten troosten. Dan is een smsje met de mededeling "Help! Waar zijn jullie" meer dan eens een uitkomst.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef Bellah het volgende:
Jeej nokiaZoiets vroeg ik me ook al af. Mijn ouders gaan 's ochtends, 's middags en 's avonds uitgebreide updates verlangen natuurlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |