abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 23:39:14 #251
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_97766815
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nole deed vorig jaar niet mee zover ik weet? :?
lukt me niet om het te achterhalen via de ATP site noch de Queens site
"Ik quote graag mezelf."
pi_97767167
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef San_Andreas het volgende:

[..]

lukt me niet om het te achterhalen via de ATP site noch de Queens site
Mij wel. Vorig jaar Djoko 2e ronde eruit tegen Malisse. dat waren 20 punten. Die verliest hij dus.
Rafa vorig jaar kwartfinale tegen Lopez eruit. Dat waren 45 punten. Dus het verschil zou nu naar 25 punten verkleind kunnen worden. Maar geen #1 voor Djoko inderdaad.

Dat komt pas met WImbledon. Zelfde scenario als met RG. Haalt Djoko de finale staat ie #1. Haalt Djoko de halve en wint Nadal Wimby niet, dan ook #1. Spannend!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 6 juni 2011 @ 10:20:48 #253
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_97777033
Nieuwe ranglijst is uit :Y
De bakker op 80 :'(
Haase op 59 :Y
Schoorel 102 :Y
Voor de rest weinig bijzonders met de opmerking dat Nole en Rafa elkaar wel heel erg dicht genaderd zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door San_Andreas op 06-06-2011 10:26:53 ]
"Ik quote graag mezelf."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 01:52:12 #254
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_97824927
Hewitt heeft vooralsnog geluk dat Federer afzegt voor Halle.
Hij heeft daar 250 punten te verdedigen aangezien hij Fed in de finale versloeg vorig jaar en stond slechts zo'n 100 punten boven de top-100 grens.

Niet dat het zo makkelijk is om niet uit de top-100 te vliegen want daarvoor moet hij in ieder geval de finale halen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_97828729
Hewitt :(
Die heb ik al afgeschreven hoor...vorig jaar was zijn swansong toen tegen Fedje. Speelde nog geniaal op Wimbledon, daar had ie echt nog wel ver kunnen komen, maar chokete tegen Djokovic...
Hewitt :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98916609
En we hebben een nieuwe nummer 1 !
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:19:05 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_98916674
Het is volbracht _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_98916941
Lalala, jaaaa *O*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:45:32 #259
67205 Colplay
How you doin??
pi_98922134
Toch is het vreemd dat Nadal niet meer nr. 1 is als houder van drie GS op dit moment. Waar laat hij dan de punten liggen dat Djokovic toch nr. 1 is?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:46:27 #260
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_98922175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Colplay het volgende:
Toch is het vreemd dat Nadal niet meer nr. 1 is als houder van drie GS op dit moment. Waar laat hij dan de punten liggen dat Djokovic toch nr. 1 is?
Djokovic haalt er vooral een stuk meer dan hij eerst haalde.
sig verwijderd door FA
pi_98922187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Colplay het volgende:
In de Masters- en ATP-toernooien.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:49:12 #262
67205 Colplay
How you doin??
pi_98922303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Djokovic haalt er vooral een stuk meer dan hij eerst haalde.
Natuurlijk heeft Djokovic een heel goed eerste helft gehad en hier veel punten gehaald. Maar vaak haalde Nadal toch ook de finale, waarin hij weliswaar van Djokovic verloor, maar die verschillen zijn toch minder klein dan in GS-finales.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:52:45 #263
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_98922475
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Colplay het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Djokovic een heel goed eerste helft gehad en hier veel punten gehaald. Maar vaak haalde Nadal toch ook de finale, waarin hij weliswaar van Djokovic verloor, maar die verschillen zijn toch minder klein dan in GS-finales.
Maar Nadal deed niet veel anders dan in 2010, Djokovic wel.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:07:06 #264
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_98928548
Iemand een idee hoe lang Djokovic mogelijk op nummer één blijft?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:52:11 #265
67205 Colplay
How you doin??
pi_98936952
Moeilijk te zeggen denk ik. Tweede helft van het seizoen hebben beide het ongeveer hetzelfde gedaan volgens mij. Alleen won Nadal in de finale van de US Open van Djokovic. Veel zal dus afhangen van de resultaten, maar zolang ze allebei elke finale halen zal Djokovic wel nummer 1 blijven.

Ik blijf het opvallend vinden dat Djokovic straks op nummer 1 kan staan met 1 GS in het afgelopen jaar, en dat Nadal er drie gewonnen heeft. Heb geen zin alles uit te zoeken, maar blijkbaar zijn de vier verloren Masters finales een groter verschil dan twee verloren GS-finales.
pi_98937206
2 verloren GS finales zijn 1600 punten misgelopen.
4 verloren MS finales zijn 1600 punten misgelopen.

Dat is dus evenveel.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:07:19 #267
67205 Colplay
How you doin??
pi_98937531
Oke verschillen zijn dus straks echt minimaal. Kwartfinale tegen halve finale of zo in verschillende toernooien. Niet verwacht dat Nadal in relatief korte tijd zijn nr. 1 positie kwijt zou kunnen raken. Als hij zondag wint heeft hij 5 van de 6 laatste GS gewonnen en wordt hij toch nummer 2.
pi_98941940
zoals tsonga ook al zei: Djokovic is zonder twijfel de beste speler ter wereld , hij is overal beresterk ongelooflijk snel, niet normaal hoe elastisch en ongelooflijk slim in de rally. Sorry maar als je dan Nadal ziet tennissen scheelt dat nogal wat . het is geweldig om te zien hoe nadal zich ondans beperkingen geregeld weet te verbeteren maar zoals je dit jaar kan zien (ook al wint i wimbledon) is djokovic werkelijk bezig om beter te spelen dan dat je op je nintendo kan. ik ben van niemand een fan maar als ik hier naar zit te kijken moet ik toch zeggen pfffffffff buitenaards bij vlagen! toch speelt hij dit toernooi ietsje minder dan de vorige dus wie weet kan vechter nadal hem bijbenen maar als het gas er op gaat bij djokovic vrees ik dat nadal weer met lege handen staat
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:34:16 #269
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_98942031
Rond 8 augustus krijgt Rafa er 500 punten bij voor z'n winst in Barcelona. Het verschil na dit weekend is dat ik 460 ofzo. Wanneer Rafa dan een zelfde prestatie als Djoko neerzet in het eerste Masters toernooi van Augustus (volgens mij Rogers Cup) dan pakt hij de nummer 1 positie weer terug.

Dacht ik.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:12:31 #270
67205 Colplay
How you doin??
pi_98942566
Dan zal Nadal morgen wel van Djokovic moeten winnen, anders pakt Djoko toch nog eens 800 punten extra terwijl Nadal er 800 verliest.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:29:36 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98942915
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:28 schreef medwedew het volgende:
zoals tsonga ook al zei: Djokovic is zonder twijfel de beste speler ter wereld , hij is overal beresterk ongelooflijk snel, niet normaal hoe elastisch en ongelooflijk slim in de rally. Sorry maar als je dan Nadal ziet tennissen scheelt dat nogal wat . het is geweldig om te zien hoe nadal zich ondans beperkingen geregeld weet te verbeteren maar zoals je dit jaar kan zien (ook al wint i wimbledon) is djokovic werkelijk bezig om beter te spelen dan dat je op je nintendo kan. ik ben van niemand een fan maar als ik hier naar zit te kijken moet ik toch zeggen pfffffffff buitenaards bij vlagen! toch speelt hij dit toernooi ietsje minder dan de vorige dus wie weet kan vechter nadal hem bijbenen maar als het gas er op gaat bij djokovic vrees ik dat nadal weer met lege handen staat
En in ieder geval de meeste potentie.
Ik denk dat als je op technisch vlak kijkt Dokovic absoluut beter is dan Nadal, maar ik vraag me af of Djoko net zo lang als Nadal alles uit zijn lichaam kan halen. Hij houdt het nu een half jaar vol, maar zo lang als een Nadal of Federer op topniveau is nog maar de vraag.
Met topniveau bedoel ik ook letterlijk de top van zijn kunnen he. Hij speelt natuurlijk al jaren op topniveau, maar even voor de duidelijkheid ;)

Hij is ook 1 van de weinigen die van Nadal met regelmaat kan winnen door zijn type spel. Wat een groot probleem is voor veel spelers is dat Nadal linkshandig is en met ongelooflijk veel spin de bal op iemands backhand kan spelen. Aangezien de backhand van Djoko zo sterk is, is het voor Nadal heel moeilijk spelen.

We zullen zien hoe lang hij het volhoudt :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98942971
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

En in ieder geval de meeste potentie.
Ik denk dat als je op technisch vlak kijkt Dokovic absoluut beter is dan Nadal, maar ik vraag me af of Djoko net zo lang als Nadal alles uit zijn lichaam kan halen. Hij houdt het nu een half jaar vol, maar zo lang als een Nadal of Federer op topniveau is nog maar de vraag.
Met topniveau bedoel ik ook letterlijk de top van zijn kunnen he. Hij speelt natuurlijk al jaren op topniveau, maar even voor de duidelijkheid ;)

Hij is ook 1 van de weinigen die van Nadal met regelmaat kan winnen door zijn type spel. Wat een groot probleem is voor veel spelers is dat Nadal linkshandig is en met ongelooflijk veel spin de bal op iemands backhand kan spelen. Aangezien de backhand van Djoko zo sterk is, is het voor Nadal heel moeilijk spelen.

We zullen zien hoe lang hij het volhoudt :)
Probleem is dat je met Nadal ook niet weet hoe lang hij het volhoudt. Djokovic heeft in ieder geval in zijn carrière tot nu toe een stuk minder blessures gehad.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:48:27 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98943344
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef TheArt het volgende:

[..]

Probleem is dat je met Nadal ook niet weet hoe lang hij het volhoudt. Djokovic heeft in ieder geval in zijn carrière tot nu toe een stuk minder blessures gehad.
Dat is wel zo, hoewel Nadal het natuurlijk eigenlijk ook al jaren volhoudt. Maar ik vraag me ook af hoe lang Nadal nog op topniveau kan blijven spelen. Er komt toch verschrikkelijk veel kracht bij kijken en zijn benen zijn niet de meest degelijke onderdelen van zijn lichaam, terwijl daar zoveel vanaf hangt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98956305
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is wel zo, hoewel Nadal het natuurlijk eigenlijk ook al jaren volhoudt. Maar ik vraag me ook af hoe lang Nadal nog op topniveau kan blijven spelen. Er komt toch verschrikkelijk veel kracht bij kijken en zijn benen zijn niet de meest degelijke onderdelen van zijn lichaam, terwijl daar zoveel vanaf hangt.
Zelfs al was dat wel zo, zijn spel is zo fysiek en hij legt zoveel druk op zijn lichaam, topsport is nu eenmaal niet gezond en de manier waarop Nadal het speelt moet dat toch gewoon funest zijn :? Het zou mij in ieder geval erg verbazen als hij op zijn 30e nog in de top 10 van de wereld staat.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_98956825
verschil op de wereldranglijst kan direct al groot worden::::::::::::::If djokovic wins the title he will have 13,285 ATP points, in case of a different result 12,485. Rafa will have 12,070 points if he defends the trophy, if not he will have 11,270.

the difference between Nole and Rafa can be 2, 015 points.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')