lukt me niet om het te achterhalen via de ATP site noch de Queens sitequote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nole deed vorig jaar niet mee zover ik weet?
Mij wel. Vorig jaar Djoko 2e ronde eruit tegen Malisse. dat waren 20 punten. Die verliest hij dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
lukt me niet om het te achterhalen via de ATP site noch de Queens site
Djokovic haalt er vooral een stuk meer dan hij eerst haalde.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Colplay het volgende:
Toch is het vreemd dat Nadal niet meer nr. 1 is als houder van drie GS op dit moment. Waar laat hij dan de punten liggen dat Djokovic toch nr. 1 is?
In de Masters- en ATP-toernooien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Colplay het volgende:
Toch is het vreemd dat Nadal niet meer nr. 1 is als houder van drie GS op dit moment. Waar laat hij dan de punten liggen dat Djokovic toch nr. 1 is?
Natuurlijk heeft Djokovic een heel goed eerste helft gehad en hier veel punten gehaald. Maar vaak haalde Nadal toch ook de finale, waarin hij weliswaar van Djokovic verloor, maar die verschillen zijn toch minder klein dan in GS-finales.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djokovic haalt er vooral een stuk meer dan hij eerst haalde.
Maar Nadal deed niet veel anders dan in 2010, Djokovic wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Djokovic een heel goed eerste helft gehad en hier veel punten gehaald. Maar vaak haalde Nadal toch ook de finale, waarin hij weliswaar van Djokovic verloor, maar die verschillen zijn toch minder klein dan in GS-finales.
En in ieder geval de meeste potentie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:28 schreef medwedew het volgende:
zoals tsonga ook al zei: Djokovic is zonder twijfel de beste speler ter wereld , hij is overal beresterk ongelooflijk snel, niet normaal hoe elastisch en ongelooflijk slim in de rally. Sorry maar als je dan Nadal ziet tennissen scheelt dat nogal wat . het is geweldig om te zien hoe nadal zich ondans beperkingen geregeld weet te verbeteren maar zoals je dit jaar kan zien (ook al wint i wimbledon) is djokovic werkelijk bezig om beter te spelen dan dat je op je nintendo kan. ik ben van niemand een fan maar als ik hier naar zit te kijken moet ik toch zeggen pfffffffff buitenaards bij vlagen! toch speelt hij dit toernooi ietsje minder dan de vorige dus wie weet kan vechter nadal hem bijbenen maar als het gas er op gaat bij djokovic vrees ik dat nadal weer met lege handen staat
Probleem is dat je met Nadal ook niet weet hoe lang hij het volhoudt. Djokovic heeft in ieder geval in zijn carrière tot nu toe een stuk minder blessures gehad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
En in ieder geval de meeste potentie.
Ik denk dat als je op technisch vlak kijkt Dokovic absoluut beter is dan Nadal, maar ik vraag me af of Djoko net zo lang als Nadal alles uit zijn lichaam kan halen. Hij houdt het nu een half jaar vol, maar zo lang als een Nadal of Federer op topniveau is nog maar de vraag.
Met topniveau bedoel ik ook letterlijk de top van zijn kunnen he. Hij speelt natuurlijk al jaren op topniveau, maar even voor de duidelijkheid
Hij is ook 1 van de weinigen die van Nadal met regelmaat kan winnen door zijn type spel. Wat een groot probleem is voor veel spelers is dat Nadal linkshandig is en met ongelooflijk veel spin de bal op iemands backhand kan spelen. Aangezien de backhand van Djoko zo sterk is, is het voor Nadal heel moeilijk spelen.
We zullen zien hoe lang hij het volhoudt
Dat is wel zo, hoewel Nadal het natuurlijk eigenlijk ook al jaren volhoudt. Maar ik vraag me ook af hoe lang Nadal nog op topniveau kan blijven spelen. Er komt toch verschrikkelijk veel kracht bij kijken en zijn benen zijn niet de meest degelijke onderdelen van zijn lichaam, terwijl daar zoveel vanaf hangt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probleem is dat je met Nadal ook niet weet hoe lang hij het volhoudt. Djokovic heeft in ieder geval in zijn carrière tot nu toe een stuk minder blessures gehad.
Zelfs al was dat wel zo, zijn spel is zo fysiek en hij legt zoveel druk op zijn lichaam, topsport is nu eenmaal niet gezond en de manier waarop Nadal het speelt moet dat toch gewoon funest zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is wel zo, hoewel Nadal het natuurlijk eigenlijk ook al jaren volhoudt. Maar ik vraag me ook af hoe lang Nadal nog op topniveau kan blijven spelen. Er komt toch verschrikkelijk veel kracht bij kijken en zijn benen zijn niet de meest degelijke onderdelen van zijn lichaam, terwijl daar zoveel vanaf hangt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |