Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tampons gebruiken terwijl je niet echt vloeit is ook niet goed hoor!
*mompelt iets over horror verhaal in een tijdschrift waar iemand een tampon gebruikte terwijl het niet nodig was en er iets achter bleef en zeer ernstig ziek werd*
Hier precies hetzelfde!! als het maar voor de geboorte is en beide partners aanwezig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het voor de zekerheid nog even op het gemeentehuis nagevraagd hier, omdat ik met het zelfde probleem kamp, maar zolang de erkenning vóór de geboorte plaatsvindt, maakt het niet uit wanneer je het aangeeft. erkenning is gratis en moet worden gedaan in het bijzijn van beide partners. (althans hier dan)
Same here, nog steeds strings, inmiddels maatje L, ook ik ben 22 kilo aangekomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:10 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, ik weet niet wat voor onderbroeken je gewend bent te dragen, maar ik heb de hele zwangerschap mijn gewone strings gedragen. Op een enkele na die niet lekker meer zat pastten ze me allemaal nog.
Ik was trouwens zo'n 20 kilo aangekomen
wij zijn geregistreerd bepartnerd, dus we moesten de erkenning ook apart regelen. daarmee is wel dan in een keer het ouderlijk gezag geregeld. dat ouderlijk gezag is dus niet automatisch geregeld door de erkenning! pas op dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:31 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde!! als het maar voor de geboorte is en beide partners aanwezig.
Weet wel dat alleen de afstammeling is geregeld, de voogdij enzo moet nog via het kanton gerecht na de geboorte van het kindje. Aangeven is weer wat anders dat doet de man binnen 3 dagen na de bevalling.
sangdrax probeerde er even onderuit te komen, maar dat vind ik niet fijn. tis ook zijn kindje, hij moet mee tenzij hij echt niet kan. we gaan altijd op vrijdagmiddag, en hij neemt bijna nooit vrij, dus hij moet. nog daargelaten: iemand moet me omhoog hijsen van die rottafel!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef Shaienne het volgende:
Llewella gefeliciteerd!
Vandaag 11 weken zwanger! Nog steeds zo moe. Ik draag al wel 2 weken positiekleding, wat een verademing! Heerlijk! Mijn buik is al best wel gegroeid.
Vandaag 'voorlichting' gesprek gehad in het ziekenhuis. Toen ik de afspraak maakte, zei ze dat mijn vriend ook mee moest.
Hij helemaal moeilijk doen en op zeuren van mij toch maar vrij genomen.
Nou... hij heeft echt niets hoeven te zeggen. Het was gewoon een intake en alle vragen waren voor mij..hmm voelde mij best schuldig.
Gaan jullie partners altijd mee naar v.k. of gyn?
Hij ging wel mee naar elke echo en toen ik de afspraken bij de vk nog vroeg op de ochtend kon maken ging hij ook mee, maar de laatste paar keer issie niet meer meegegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef Shaienne het volgende:
Llewella gefeliciteerd!
Vandaag 11 weken zwanger! Nog steeds zo moe. Ik draag al wel 2 weken positiekleding, wat een verademing! Heerlijk! Mijn buik is al best wel gegroeid.
Vandaag 'voorlichting' gesprek gehad in het ziekenhuis. Toen ik de afspraak maakte, zei ze dat mijn vriend ook mee moest.
Nou... hij heeft echt niets hoeven te zeggen. Het was gewoon een intake en alle vragen waren voor mij..hmm voelde mij best schuldig.
Mijn man gaat mee naar de echo's maar waarschijnlijk niet naar de VK. Hij moet werken en kan vaak moeilijk vrij krijgen en ach bij zo'n bezoek aan de VK sta je vaak na 15 minuten ook alweer buiten. Jammer van alle vrije uren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:28 schreef Shaienne het volgende:
Llewella gefeliciteerd!
Wat je je moet bedenken is dat als jouw vriend NU iets overkomt en hij heeft het niet erkend, dan heeft je kind geen erfrecht. Vrienden van mij hebben het daarom al vroeg in de zwangerschap geregeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:24 schreef DJMO het volgende:
heel veel plezier jelief!!!
mijn vriend gaat ook mee naar alle afspraken, behalve het bloed prikken, hij kan niet tegen naaldenhij beweert zelfs plat te gaan als ik aan het bevallen ben, maar dat zien we dan wel
![]()
wij willen het kindje in ongeveer de 30e week officieel erkennen, dat lijkt mij vroeg genoeg toch??
dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat je je moet bedenken is dat als jouw vriend NU iets overkomt en hij heeft het niet erkend, dan heeft je kind geen erfrecht. Vrienden van mij hebben het daarom al vroeg in de zwangerschap geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |