abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59971866
Okay, niet meer zo actueel maar herinneren jullie dit nieuwsbericht nog van 11-06:
Burgemeester: controle homoparkeerplaatsen onjuist

De reden dat deze nieuwspost mij weer te binnen schoot is vanwege de volgende tekst:
"Het politiekorps Midden en West Brabant controleerde eind mei met het Korps Landelijke Politiediensten op de parkeerplaatsen Leikant en Lage Aard langs de A58. De aanleiding hiervoor waren klachten van omwonenden en voorbijgangers over mannen die daar onzedelijke handelingen verrichten op de openbare weg."

Nu rij ik dagelijks over de A58 en om de een of andere reden rijd het verkeer bijna altijd langzaam om en nabij die homo ontmoetingsplekken en dus terug denkend aan bovenstaande tekst ben ik er eens op gaan letten en verrek, die mensen hebben nog gelijk ook... Okay, ik heb ze nog niet op de weg zien staan maar je ziet die mannen altijd wel zodanig aan de rand van de bosjes staan en een paar dagen geleden zag ik ook een man gehurkt zitten die echt niet zijn lens was kwijtgeraakt...

Wat vinden jullie hier nou van, van dit soort parkeerplekken? En mag er strenger op gecontroleerd worden?

Ik moet zeggen dat ik het toch smerig vind... Andere woorden heb ik er niet voor...
Rise or Die Trying!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:25:09 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59971942
Het is gewoon illegaal om in het openbaar seks te hebben. Parkeerplekken moeten gewoon gebruikt kunnen worden door iedereen zonder dat men last moet hebben van hom of hetrostelletjes die de boel een beetje gaan over lopen nemen. Als de overheid dan ook strenger gaat controleren op mensen die gewoon frequent de wet overtreden dan moet daar niet over gezeken worden
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_59972001
En iedereen rijdt er zo langzaam omdat ze het zo smerig vinden om te zien zeker.. en maar kijken met zn alle..
pi_59972024
Ik denk dat die burgermeester ook graag anoniem zijn pulserende zaadstaaf in een bruine ster wil kunnen blijven duwen. Een andere reden kan ik niet bedenken.
pi_59972177
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef Tja..1986 het volgende:
En iedereen rijdt er zo langzaam omdat ze het zo smerig vinden om te zien zeker.. en maar kijken met zn alle..
Nee, dat is het hem nou juist...

Ik had er eigenlijk nooit echt zo stil bij gestaan dat je het kon zien totdat bovenstaand nieuwsbericht hier op fok.nl te lezen was... Het is niet zo dat ik er doelbewust op ga letten maar ik wou toch wel eens weten waar dat nieuwsbericht op gebaseerd was... Ik heb ze zelf niet op de openbare weg kunnen ontdekken maar wel bij het eerste beste bosje...

En dat is gewoon smerig... Niks mis met homo's maar kunnen hun gewoon niet net als een hetero stel gewoon lekker comfortable in een bed ''onzedelijke'' dingen doen?
Rise or Die Trying!
pi_59972346
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

Nee, dat is het hem nou juist...

Ik had er eigenlijk nooit echt zo stil bij gestaan dat je het kon zien totdat bovenstaand nieuwsbericht hier op fok.nl te lezen was... Het is niet zo dat ik er doelbewust op ga letten maar ik wou toch wel eens weten waar dat nieuwsbericht op gebaseerd was... Ik heb ze zelf niet op de openbare weg kunnen ontdekken maar wel bij het eerste beste bosje...

En dat is gewoon smerig... Niks mis met homo's maar kunnen hun gewoon niet net als een hetero stel gewoon lekker comfortable in een bed ''onzedelijke'' dingen doen?
Er zijn net zo goed hertro's die het buiten doen natuurlijk. Maar van mij hoeft het ook niet hoor. Maar het is zo frapant dat iedereen altijd roept dat het smerig is (heb nooit iemand horen zeggen ja, daar kijk ik nou graag naar ) maar dat de auto's er vervolgens wel langzamer voorbij rijden
pi_59972482
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

maar dat de auto's er vervolgens wel langzamer voorbij rijden
Sja, ik sluit ook maar aan in het rijtje... Want anders schenk ik er ook geen aandacht aan...
Rise or Die Trying!
pi_59972957
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

Sja, ik sluit ook maar aan in het rijtje... Want anders schenk ik er ook geen aandacht aan...
Was ook geen aanval op jou ofzo, gaat gewoon om het algemene beeld dat mensen daar langzamer rijden maar er wel over zeiken..
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:09:02 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59974933
Toch vreemd dat ik nooit dergelijke berichten lees over hetero sex.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59975029
Schijnt dat veel van deze heren gewoon een kinderzitje op de achterbank hebben omdat ze hun comingout niet durven hebben. En ra ra, hoe zou dat komen .

Controle is verder prima, en boetes uitschrijven ook. Maar niet ze met grote zaklampen de bossen uit drijven naar een verzamelplek, daar alles registreren en dreigen met openbaarmaking. Want da's inderdaad razzia-achtig en niet in proportie.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:32:57 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_59975564
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:12 schreef DennisMoore het volgende:
Schijnt dat veel van deze heren gewoon een kinderzitje op de achterbank hebben omdat ze hun comingout niet durven hebben. En ra ra, hoe zou dat komen .

Controle is verder prima, en boetes uitschrijven ook. Maar niet ze met grote zaklampen de bossen uit drijven naar een verzamelplek, daar alles registreren en dreigen met openbaarmaking. Want da's inderdaad razzia-achtig en niet in proportie.
Hoezo nog geen coming out? Dat zou betekenen dat deze heren allemaal stiekume homo's zijn, terwijl ik eerder denk dat dit vooral bi-seksuele mannen zijn die wel gewoon sex met hun vrouwelijke partner hebben, maar hun andere pleziertjes anoniem buiten de deur willen halen. Ik denk dat er de nodige zijn, die zichzelf heul niet als homo- of bisexueel beschouwen. Zie ook hier: Biseksueel: toegeven aan de wens om te pijpen
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_59975870
Wat klagen die vieze reetrijders toch altijd over rechten....
Apparte parkeerplekken en parkjes en bosjes zijn er voor dit soort figuren...

Maar als hetero een beetje bezig gaat zoals de natuur bedoeld heeft...wordt je opgepakt

en dat heeft niks met bisexualiteit te maken.
Vreemdgaan blijft vreemdgaan of je nu man/vrouw bent en het met een man/vrouw doet., en het kan gewoon in een hotelkamer of bij de ander thuis.

En als je van prikkels houdt zet je de brandnetels maar gewoon in een vaasje op de slaapkamer
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:57:35 #13
pi_59977569
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:44 schreef desiredbard het volgende:
Wat klagen die vieze reetrijders toch altijd over rechten....
Apparte parkeerplekken en parkjes en bosjes zijn er voor dit soort figuren...

Maar als hetero een beetje bezig gaat zoals de natuur bedoeld heeft...wordt je opgepakt

en dat heeft niks met bisexualiteit te maken.
Vreemdgaan blijft vreemdgaan of je nu man/vrouw bent en het met een man/vrouw doet., en het kan gewoon in een hotelkamer of bij de ander thuis.
Vreemdgaan is niet strafbaar, wat loop je nou te zeiken man?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_59977696
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vreemdgaan is niet strafbaar, wat loop je nou te zeiken man?
Minder rukken beter lezen. En wedden dat je partner(m/v) je vreemdgaan afstraft.

Vreemdgaan is vreemdgaan en Homo/Bisexualiteit is geen excuus om "buiten de deur neuken" zo letterlijk te nemen.

Je kunt gewoon net als een hetero een hotelkamer nemen.

Weet er trouwens iemand van parkeerplaatsen waar de potten openbaar liggen te beffen?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:22:59 #15
pi_59978075
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:04 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Minder rukken beter lezen. En wedden dat je partner(m/v) je vreemdgaan afstraft.
Tenzij ze het goed vind.
quote:

Vreemdgaan is vreemdgaan en Homo/Bisexualiteit is geen excuus om "buiten de deur neuken" zo letterlijk te nemen.
Dat maak ik zelf wel uit. Buitensex is trouwens met vaste partner ook lekker.
quote:

Je kunt gewoon net als een hetero een hotelkamer nemen.
Dat maak ik zelf wel uit.
quote:

Weet er trouwens iemand van parkeerplaatsen waar de potten openbaar liggen te beffen?
Daar mag jij heul niet naar toe. Je bent toch geen pot?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:27:28 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59978164
Ach, als het overlast veroorzaakt lekker wat aan doen.

Maar dat razzia-achtige hoeft inderdaad niet zo. Daar moeten ze nu toch eens mee gaan uitkijken met dat gezanik. Want er is smeris genoeg, als het om een onschuldig xtc pilletje of een neukpartij gaat.

Nu nog een keer wanneer het er echt toe doet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59978413
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Tenzij ze het goed vind.
je bent dommer dan ik je al inschatte; als dat het geval is is het geen vreemdgaan.
quote:
Dat maak ik zelf wel uit. Buitensex is trouwens met vaste partner ook lekker.
En strafbaar voor de wet
quote:
Dat maak ik zelf wel uit.
Hmm de wet/samenleving me dunkt.

Daar mag jij heul niet naar toe. Je bent toch geen pot?
[/quote]
Ik val op vrouwen.
En zoals in de OP ...ik mag daar toch wel in de file staan

Maar als je nu even in staat bent normaal te reageren.
Wat is het toch dat de nichten zo enorm achterlijk doet doen.
Toegeven sex in de duinen is afgezien van schurend zand best spannend, maar het is voor de gemiddelde man (in de 90%) toch echt geen noodzaak het altijd buiten te moeten doen en dat nog vooral rond te bazuinen ook. Dat lijkt voor het merendeel van de mannen in die overe 10% ...ja de homo's wel anders.

Om terug te gaan naar het hetero vergelijk
Zij die het wel eens in een portiek achter in de bioscoop het strand, het bos , het pasjokje my MsSelfridge danwel wat burgelijker C&A gedaan hebben hebben dat naar ik aanneem met instemming van hun vrouwelijke partner gedaan.

Waarom hoort men in het geheel geen geroep van de lesbo's voor befbosjes vingervergaarplaatsen etc.

Is het niet gewoon het geval dat de mannen op dit soort plekken van nog lager allooi is dan die op de Geleen.
En het gewoon vieze gefrustreerde kereltjes betreft, die zich stiekum zo schamen dat ze niet eens een hotelkamer durven te nemen in geval de receptionist een mening zou hebben?

Of zijn het gwoon echt luidmuilerige averechtse relnichten
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:49:18 #18
pi_59978574
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:41 schreef desiredbard het volgende:

[..]

je bent dommer dan ik je al inschatte; als dat het geval is is het geen vreemdgaan.
[..]
Jawel hoor.
quote:

En strafbaar voor de wet
Belachelijk. Autorijden buiten is toch ook niet verboden?
quote:

[..]

Hmm de wet/samenleving me dunkt.
De samenleving vind drugs ook niet goed, maar diezelfde samenleving gebruikt het wel. Lekker hypocriet.
quote:

Ik val op vrouwen.
En zoals in de OP ...ik mag daar toch wel in de file staan.
Op een parkeerplaats?
quote:

Maar als je nu even in staat bent normaal te reageren.
Wat is het toch dat de nichten zo enorm achterlijk doet doen.
Toegeven sex in de duinen is afgezien van schurend zand best spannend, maar het is voor de gemiddelde man (in de 90%) toch echt geen noodzaak het altijd buiten te moeten doen en dat nog vooral rond te bazuinen ook. Dat lijkt voor het merendeel van de mannen in die overe 10% ...ja de homo's wel anders.
Dat is alleen maar jouw mening. Mensen mogen van mij zo veel mogelijk doen. Make love, not war.
quote:

Om terug te gaan naar het hetero vergelijk
Zij die het wel eens in een portiek achter in de bioscoop het strand, het bos , het pasjokje my MsSelfridge danwel wat burgelijker C&A gedaan hebben hebben dat naar ik aanneem met instemming van hun vrouwelijke partner gedaan.
Dus hetero-buitensex mag wel? Discirminazi!
quote:

Waarom hoort men in het geheel geen geroep van de lesbo's voor befbosjes vingervergaarplaatsen etc.
Omdat ze het gewoon doen zonder te roepen.
quote:

Is het niet gewoon het geval dat de mannen op dit soort plekken van nog lager allooi is dan die op de Geleen.
En het gewoon vieze gefrustreerde kereltjes betreft, die zich stiekum zo schamen dat ze niet eens een hotelkamer durven te nemen in geval de receptionist een mening zou hebben?
Omdat ze wel assertief genoeg zijn om voor hun rechten op te komen.
quote:

Of zijn het gwoon echt luidmuilerige averechtse relnichten
Of jij bent een potenrammer.
pi_59978727
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Of jij bent een potenrammer.
Ik heb inderdaad wel eens een kantoorapparatuur door een bushokje getyft.
Heel goed voor de stress

Lijkt me een veel makkelijker oplossing voor die vieze ventjes op een parkeerplaats.
Gewoon met een paar auto's naartoe, groot licht aan op de bosjes, radiootje aan , kratje cola erbij
Kijken hoelang de vieze kereltjes er blijven rondhangen.

Er hoeft helemaal niet geslagen te worden naar die zielige mannetjes, wat op zich ook terecht een strafbaar feit zou zijn.

Oh nu zie ik het , ben te lang weggeweest, maar nu weet ik wat voor rotte vis ik in de discussiekuip heb
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:27:17 #20
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59979432
Desi waarom gooi je kantoorapparatuur door een bushokje?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')