Nee, dat is het hem nou juist...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef Tja..1986 het volgende:
En iedereen rijdt er zo langzaam omdat ze het zo smerig vinden om te zien zeker.. en maar kijken met zn alle..
Er zijn net zo goed hertro's die het buiten doen natuurlijk. Maar van mij hoeft het ook niet hoor. Maar het is zo frapant dat iedereen altijd roept dat het smerig is (heb nooit iemand horen zeggen ja, daar kijk ik nou graag naarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, dat is het hem nou juist...
Ik had er eigenlijk nooit echt zo stil bij gestaan dat je het kon zien totdat bovenstaand nieuwsbericht hier op fok.nl te lezen was... Het is niet zo dat ik er doelbewust op ga letten maar ik wou toch wel eens weten waar dat nieuwsbericht op gebaseerd was... Ik heb ze zelf niet op de openbare weg kunnen ontdekken maar wel bij het eerste beste bosje...
En dat is gewoon smerig... Niks mis met homo's maar kunnen hun gewoon niet net als een hetero stel gewoon lekker comfortable in een bed ''onzedelijke'' dingen doen?
Sja, ik sluit ook maar aan in het rijtje... Want anders schenk ik er ook geen aandacht aan...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
maar dat de auto's er vervolgens wel langzamer voorbij rijden
Was ook geen aanval op jou ofzo, gaat gewoon om het algemene beeld dat mensen daar langzamer rijden maar er wel over zeiken..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Sja, ik sluit ook maar aan in het rijtje... Want anders schenk ik er ook geen aandacht aan...
Hoezo nog geen coming out? Dat zou betekenen dat deze heren allemaal stiekume homo's zijn, terwijl ik eerder denk dat dit vooral bi-seksuele mannen zijn die wel gewoon sex met hun vrouwelijke partner hebben, maar hun andere pleziertjes anoniem buiten de deur willen halen. Ik denk dat er de nodige zijn, die zichzelf heul niet als homo- of bisexueel beschouwen. Zie ook hier: Biseksueel: toegeven aan de wens om te pijpenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:12 schreef DennisMoore het volgende:
Schijnt dat veel van deze heren gewoon een kinderzitje op de achterbank hebben omdat ze hun comingout niet durven hebben. En ra ra, hoe zou dat komen.
Controle is verder prima, en boetes uitschrijven ook. Maar niet ze met grote zaklampen de bossen uit drijven naar een verzamelplek, daar alles registreren en dreigen met openbaarmaking. Want da's inderdaad razzia-achtig en niet in proportie.
Vreemdgaan is niet strafbaar, wat loop je nou te zeiken man?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:44 schreef desiredbard het volgende:
Wat klagen die vieze reetrijders toch altijd over rechten....
Apparte parkeerplekken en parkjes en bosjes zijn er voor dit soort figuren...
Maar als hetero een beetje bezig gaat zoals de natuur bedoeld heeft...wordt je opgepakt
en dat heeft niks met bisexualiteit te maken.
Vreemdgaan blijft vreemdgaan of je nu man/vrouw bent en het met een man/vrouw doet., en het kan gewoon in een hotelkamer of bij de ander thuis.
Minder rukken beter lezen. En wedden dat je partner(m/v) je vreemdgaan afstraft.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemdgaan is niet strafbaar, wat loop je nou te zeiken man?
Tenzij ze het goed vind.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Minder rukken beter lezen. En wedden dat je partner(m/v) je vreemdgaan afstraft.
Dat maak ik zelf wel uit. Buitensex is trouwens met vaste partner ook lekker.quote:
Vreemdgaan is vreemdgaan en Homo/Bisexualiteit is geen excuus om "buiten de deur neuken" zo letterlijk te nemen.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Je kunt gewoon net als een hetero een hotelkamer nemen.
Daar mag jij heul niet naar toe. Je bent toch geen pot?quote:
Weet er trouwens iemand van parkeerplaatsen waar de potten openbaar liggen te beffen?
je bent dommer dan ik je al inschatte; als dat het geval is is het geen vreemdgaan.quote:
En strafbaar voor de wetquote:Dat maak ik zelf wel uit. Buitensex is trouwens met vaste partner ook lekker.
Hmm de wet/samenleving me dunkt.quote:Dat maak ik zelf wel uit.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
je bent dommer dan ik je al inschatte; als dat het geval is is het geen vreemdgaan.
[..]
Belachelijk. Autorijden buiten is toch ook niet verboden?quote:
En strafbaar voor de wet
De samenleving vind drugs ook niet goed, maar diezelfde samenleving gebruikt het wel. Lekker hypocriet.quote:
[..]
Hmm de wet/samenleving me dunkt.
Op een parkeerplaats?quote:
Ik val op vrouwen.
En zoals in de OP ...ik mag daar toch wel in de file staan.
Dat is alleen maar jouw mening. Mensen mogen van mij zo veel mogelijk doen. Make love, not war.quote:
Maar als je nu even in staat bent normaal te reageren.
Wat is het toch dat de nichten zo enorm achterlijk doet doen.
Toegeven sex in de duinen is afgezien van schurend zand best spannend, maar het is voor de gemiddelde man (in de 90%) toch echt geen noodzaak het altijd buiten te moeten doen en dat nog vooral rond te bazuinen ook. Dat lijkt voor het merendeel van de mannen in die overe 10% ...ja de homo's wel anders.
Dus hetero-buitensex mag wel? Discirminazi!quote:
Om terug te gaan naar het hetero vergelijk
Zij die het wel eens in een portiek achter in de bioscoop het strand, het bos , het pasjokje my MsSelfridge danwel wat burgelijker C&A gedaan hebben hebben dat naar ik aanneem met instemming van hun vrouwelijke partner gedaan.
Omdat ze het gewoon doen zonder te roepen.quote:
Waarom hoort men in het geheel geen geroep van de lesbo's voor befbosjes vingervergaarplaatsen etc.
Omdat ze wel assertief genoeg zijn om voor hun rechten op te komen.quote:
Is het niet gewoon het geval dat de mannen op dit soort plekken van nog lager allooi is dan die op de Geleen.
En het gewoon vieze gefrustreerde kereltjes betreft, die zich stiekum zo schamen dat ze niet eens een hotelkamer durven te nemen in geval de receptionist een mening zou hebben?
Of jij bent een potenrammer.quote:
Of zijn het gwoon echt luidmuilerige averechtse relnichten
Ik heb inderdaad wel eens een kantoorapparatuur door een bushokje getyft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |