Inderdaadquote:
ja in een heel dik neopreen pak op 15 meter diepte. bovendien is ze net 18 en ik 37. gvd, k ga toch niet liggen ketsen met een meid die me dochter had kunnen zijn.quote:
TS zou het met zijn 37 jaar allang geleerd moeten hebben...quote:
Ik denk dat jou vrouw het niet heel prettig vind dat je met een chick van 18 gaatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja in een heel dik neopreen pak op 15 meter diepte. bovendien is ze net 18 en ik 37. gvd, k ga toch niet liggen ketsen met een meid die me dochter had kunnen zijn.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja in een heel dik neopreen pak op 15 meter diepte. bovendien is ze net 18 en ik 37. gvd, k ga toch niet liggen ketsen met een meid die me dochter had kunnen zijn.
Waarom niet? Hou haar nog even te vriend, perfect voor een midlife crisis.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Pedo is als ze jonger is dan 18 of 16... dat zou je even aan Chrisz2k moeten vragen, maar in haar geval ben je iig geen pedo.quote:
midlife crisis is voor zielige 35+ mannen die in hun jeugd teveel gemist hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hou haar nog even te vriend, perfect voor een midlife crisis.
Niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
Goh, je voldoet wel perfect aan die omschrijving....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
midlife crisis is voor zielige 35+ mannen die in hun jeugd teveel gemist hebben.
Van TS, zijn vrouw of die "buddin"?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef Trashcanman het volgende:
Foto's?
Ik ben eerlijk, toen ze me vroeg met wie heb ik het gewoon gezegdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Altijd eerlijk blijven TS.
nee. geen behoefte aan.quote:Owja, en als je dan toch in de gelegenheid bent om een 18 jaar oud kutje te kunnen volblaffen, moet je er ook voor gaan he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |