quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:19 schreef Scherpkoekje het volgende:
klacht: gvd kut user
ketsersquote:
+1 scherp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Om in de lijn van dit topic te blijven geen PI, daarnaast staat dit topic in KLB en mod ik ONZ.quote:
Sjeez, je ziet prut en je gooit er geen slotje op? Bang om buiten de lijntjes te tekenen? Dat valt me wel een klein beetje van je tegen, Ludo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Om in de lijn van dit topic te blijven geen PI, daarnaast staat dit topic in KLB en mod ik ONZ.
Maar je hebt wel gelijk! Sinds donderdag geen post meer gehad, vandaag ineens de halve gang vol!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:18 schreef dagdag het volgende:
gisteren geen post vandaag niet
zijn ze weer aan de staking
klacht gvd kut postbode
Inderdaad wat een gebrek aan ruggegraad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sjeez, je ziet prut en je gooit er geen slotje op? Bang om buiten de lijntjes te tekenen? Dat valt me wel een klein beetje van je tegen, Ludo.
Nee, niemand wil jou gewoon iets sturen,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:18 schreef dagdag het volgende:
gisteren geen post vandaag niet
zijn ze weer aan de staking
klacht gvd kut postbode
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |