abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59970108

De Selecties:
Argentina:
Goalkeepers: Oscar Ustari (Getafe), Sergio Romero (AZ Alkmaar)
Defenders: Pablo Zabaleta (Espanyol), Luciano Monzon (Boca Juniors), Ezequiel Garay (Real Madrid), Nicolas Burdisso (Inter Milan), Federico Fazio (Sevilla), Lautaro Acosta (Sevilla)
Midfielders: Fernando Gago (Real Madrid), Juan Roman Riquelme (Boca Juniors), Ever Banega (Valencia), Javier Mascherano (Liverpool), Jose Sosa (Bayern Munich)
Forwards: Diego Buonanotte (River Plate), Sergio Aguero (Atletico Madrid), Lionel Messi (Barcelona), Ezequiel Lavezzi (Napoli), Angel Di Maria (Benfica)

Australia:
Mark Bridge (Sydney FC), Billy Celeski (Melbourne Victory), Adam Federici (Reading/ENG), Neil Kilkenny (Leeds United/ENG), Adrian Leijer (Fulham FC/ENG), Trent McClenahan (Hereford United/ENG), Mark Milligan (uncontracted), Stuart Musialik (Sydney FC), Nikita Rukavytsya (Perth Glory), Kristian Sarkies (Adelaide United), Matthew Spiranovic (FC Nurnberg/GER), Nikolai Topor-Stanley (Perth Glory), James Troisi (uncontracted), Tando Velaphi (Perth Glory), Ruben Zadkovich (Derby County/ENG), David Carney (Sheffield United/ENG), Jade North (Newcastle Jets), Archie Thompson (Melbourne Victory).

Brazil
Goalkeepers: Diego (Almeria, ESP), Renan (Internacional)
Defenders: Marcelo (Real Madrid, ESP), Ilsinho (Shakhtar Donetsk, UKR), Rafinha (Schalke 04, GER), Thiago Silva (Fluminense), Alex Silva (Sao Paulo), Breno (Bayern Munich, GER).
Midfielders: Lucas (Liverpool, ENG), Anderson (Manchester United, ENG), Hernanes (Sao Paulo), Ronaldinho (Barcelona, ESP), Diego (Werder Bremen, GER), Thiago Neves (Fluminense).
Strikers: Robinho (Real Madrid, ESP), Alexandre Pato (AC Milan, ITA), Rafael Sobis (Real Betis, ESP), Jo (Manchester City, ENG)

Italy:
Ignazio Abate (AC Milan), Robert Acquafresca (Cagliari), Salvatore Bocchetti (Genoa), Antonio Candreva (Udinese), Luca Cigarini (Parma), Andrea Coda (Udinese), Andrea Consigli (Atalanta), Domenico Criscito (Genoa), Paolo De Ceglie (Juventus), Lorenzo De Silvestri (Lazio), Daniele Dessena (Parma), Sebastian Giovinco (Juventus), Claudio Marchisio (Juventus), Riccardo Montolivo (Fiorentina), Marco Motta (Udinese), Antonio Nocerino (Palermo), Andrea Ranocchia (Arezzo), Tommaso Rocchi (Lazio), Giuseppe Rossi (Villarreal), Andrea Russotto (Treviso), Salvatore Sirigu (Palermo), Emiliano Viviano (Brescia).

[ Bericht 72% gewijzigd door BliksemSchigt op 08-07-2008 13:21:05 ]
pi_59970197
Met 2 vingers in de neus door
pi_59970426
Sterk team van Argentinie!!!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_59970490
Ik vind die van Brazilie nog sterker eigenlijk. Al zit het bij Argentinie op het eerste oog verdedigend beter in elkaar. Slimme zet om Burdisso mee te nemen. Bij Brazilie hadden ze Ronaldinho beter thuis kunnen laten ten faveure van een ervaren verdediger.
That's all folks!
pi_59970499
Als Argentinie en Brazilie geen medialle pakken, weet ik het ook niet meer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:35:45 #6
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_59970642
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:31 schreef mcyodogg het volgende:
Als Argentinie en Brazilie geen medialle pakken, weet ik het ook niet meer.
en dan Nederland die andere
pi_59970820
Van Groningen kant doen mee:

-Oluwafemi Ajilore, roepnaam Femi (Nigeria)
-De Roover (Belgie)

tevens tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59971049
Italië moet ook niet onderschat worden hoor...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Redactie Sport dinsdag 8 juli 2008 @ 13:51:22 #9
218273 crew  JayJay8
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juli 2008 @ 14:00:53 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59971377
NL moet gewoon winnen als groepswinnaar. Argentinië moet dan ook maar groepswinnaar worden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:50:09 #11
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59972617
Wat een enorm sterke selecties bij vooral Argentinie en Brazilie. Ronaldinho is ook voor lucht mee zeg, die gaat gewoon banken.
pi_59972783
Aguero - Messi is gewoon een dodelijke aanval bij Argentinie verwacht ze ook wel in de finale.

Robinho en Pato is natuurlijk ook zeer sterk.

Dan komen wij aan met Sibon en Kew Jaliens.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_59976712
Aguero gaat de held worden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:52:57 #14
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59977478
Is er al iets bekend over het uitzenden van het voetbal op de Olympische Spelen door de NOS? Gaan ze alleen Nederland live uitzenden of alle wedstrijden?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59978260
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:52 schreef The_Verve het volgende:
Is er al iets bekend over het uitzenden van het voetbal op de Olympische Spelen door de NOS? Gaan ze alleen Nederland live uitzenden of alle wedstrijden?
Wat ik gehoord/gelezen heb (weet alleen niet meer waar) dat voetbal niet altijd live of volledig wordt uitgezonden omdat er meer sporten zijn naast voetbal op de OS.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_59978670
kan een RTL die overige rechten niet kopen? Trekt genoeg kijkers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59978774
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:52 schreef The_Verve het volgende:
Alleen de wedstrijden van Nederland live, dacht ik dat Jack van Gelder zei bij Holland Sport.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juli 2008 @ 19:06:35 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59978989
Alle wedstrijden van NL + finale worden live uitgezonden op NL1.
Voor de overige voetbalwedstrijden moet je waarschijnlijk kijken op de NOS streams of de buitenlandse omroepen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59980382
quote:
Afzegging Kompany verbaast Belgische bondscoach

De Belgische bondscoach Jean-François De Sart heeft met verbazing gereageerd op de afzegging van Vincent Kompany voor de Olympische Spelen.

'We hebben met Vince gesproken en samen besloten dat het voor hem beter is dat hij tijdens de hele voorbereiding bij Hamburger SV blijft', meldde HSV-manager Dietmar Beiersdorfer. In plaats van in Peking onder meer aan te treden tegen Brazilië, speelt Kompany voor de Duitse beker tegen FC Ingolstadt 04.

De boodschap van Kompany kwam voor De Sart als een verrassing. 'Ik wil hier niks op zeggen, want ik weet van niks', zei de coach van de olympische ploeg tegen Sporza.

'De club of Kompany moeten mij eerst maar eens bellen.' Maar De Sart zet zijn vraagtekens bij de afzegging. 'Uit persoonlijke gesprekken weet ik dat Vincent heel graag wil voetballen op de Spelen', vertelde hij vorige week in Voetbal Magazine

Voor De Sart is het de tweede A-international die een streep zet door het olympisch voetbaltoernooi. Steven Defour haakte eerder af om met Standard Luik te kunnen deelnemen aan de voorronde van de Champions League.
Afzeggen van Defour kan ik nog wel snappen, maar Kompany niet echt. Enige keer van je leven dat je naar de Olympische Spelen kan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:11:33 #20
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59980501
Gago gaat Argentinië de winst bezorgen.

Ik mis Golzalo wel
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59980828
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:52 schreef Tim86 het volgende:
kan een RTL die overige rechten niet kopen? Trekt genoeg kijkers
Ik denk het niet op die tijdstippen.

Bovendien koop je volgens mij de Olympische Spelen in zijn geheel, niet alle onderdelen apart. En waarom zou je Japan-Nigeria gaan uitzenden als tegelijkertijd Nederlanders ergens anders een andere sport spelen? Van de NOS is het dus niet zo gek.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59980870
Argentina!
Finale Nederland - Argentina
Koning.
pi_59985737
Barcelona wil Ronaldinho niet afstaan voor de Spelen.
pi_59992758
En de volgende die toch niet mee mag:
quote:
Ook Heinze mag niet naar Peking
Door Carlo Willemsen
Woensdag, 09 juli 2008, 12:17

Real Madrid geeft Gabriel Heinze geen toestemming om deel te nemen aan de Olympische Spelen in Peking. Argentijnse bondscoach Sergio Batiste selecteerde de dertigjarige verdediger als dispensatiespeler, maar daar steekt de Spaanse club nu een stokje voor.

Heinze was tweede keuze achter Nicolás Burdisso, die van zijn club Internazionale eveneens geen toestemming kreeg om af te reizen naar Peking. Eerder staken ook Bayern München (Martin Demichelis), FC Barcelona (Ronaldinho), AC Milan (Kaká), Schalke 04 (Rafinha) en Werder Bremen (Diego) een stokje voor de Olympische deelname van hun spelers.
pi_59992865
Na Demichelis en Burdisso nu ook geen Heinze
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')