Sinds kort heet het Shoppingcenter Overvecht. Met erg lelijke paars met gele borden.......quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
WC overvecht mag wel overeind blijven staan.
Of een bus. Of een kogel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Becherovka het volgende:
Jammer dat hij geen verkeersbord raakte. En dat meen ik echt.
Zelfde volk. Of het dezelfde persoon is weet ik niet. Mogen van mij wel eens goed aangepakt worden door de politie, want ik ben ze nu toch al regelmatig tegengekomen terwijl ze als debielen door de stad rijden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:12 schreef Gripper het volgende:
Zijn dat die twee mongolen die altijd samen door de gansche stad scheuren op die 2 zwarte crossmotor-achtige motoren? Goftedomme wat een asociale teringlijers zijn dat zeg.
Dacht dat het eenrichtingsstraat was. Heb daar om de hoek op schoolgezeten ooit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Becherovka het volgende:
Die mongolen van Bolleke zijn weer los geloof ik. Gooi je wielen in de luhuhuhuhcht.
160 over de nobelstraat. Jammer dat hij geen verkeersbord raakte. En dat meen ik echt.
Eens rijden ze zich wel te pletter op een stadsbus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:56 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Zelfde volk. Of het dezelfde persoon is weet ik niet. Mogen van mij wel eens goed aangepakt worden door de politie, want ik ben ze nu toch al regelmatig tegengekomen terwijl ze als debielen door de stad rijden.
Die retards op de staatweg mogen helemaal een keer tegen het viaduct knallen.. wat een aso'squote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Becherovka het volgende:
Die mongolen van Bolleke zijn weer los geloof ik. Gooi je wielen in de luhuhuhuhcht.
160 over de nobelstraat. Jammer dat hij geen verkeersbord raakte. En dat meen ik echt.
Omschrijf verdacht rustigquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:12 schreef zwahiel het volgende:
Vind 't de laatste tijd verdacht rustig in de stad... Iedereen op vakantie of zo, maar 't is al meer dan een maand...
Ik krijg opeens visioenen van Q die met een rolletje euro's aankomt bij de kermis en de hele middag niet uit de botsauto's is te krijgenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Q. het volgende:
Hey, geen slecht woord over de Piekenkermis hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |