quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:51 schreef Misanthroopia het volgende:
Ehm, ik hoorde vannacht, diep in de nacht, een enorme explosie in Overvecht? Ik weet nog wel dat ik dacht, droom ik dit nou? Maar ik hoorde allemaal auto-alarmen afgaan dus ben er vrij zeker van dat het wel echt was. En nu lees ik op het nieuws dat er een enorme explosie in Bilthoven is geweest. Echter, die vond in de avond plaats, terwijl ik het diep in de nacht hoorde. Met 300 m/s is het geluid echt wel sneller hier.
Iemand anders die de explosie in Overvecht ook heeft gehoord?
Dat was iets anders dan, de knal die ik hoorde was rond 5 uur in de nacht(kan ook 3 uur zijn geweest.)quote:
Nou, het ging echt goed tekeer zeg. Zo hard zelfs dat water tussen de kozijnen en het klap-kiep-kantelraam in de slaapkamer is geslagen, er lag een hele plas op de vensterbank... Straks maar eens kijken of er afvoergaatjes in het kozijn zitten zodat water wat daarin komt te staan ook weer kan weglopen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:06 schreef The6thgate het volgende:
Niks gehoord, maar zit ook niet in Overvecht en moet toch even een tvp erin gooien
fixxxedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:26 schreef The6thgate het volgende:
dat kruisje in de OP is niet echt mooi btwCS concept dan weer wel
De terminal zelf is niet eens heel veel werk. De projectleider zelf had het al wel over 2014 trouwens.quote:
Rita K.?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De terminal zelf is niet eens heel veel werk. De projectleider zelf had het al wel over 2014 trouwens.
Onze favoriete Nimby:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef lost95 het volgende:
[..]
Wel als we Kees van Oosten eerst plat rijden
Hoop dat je het kan vinden, ben er wel benieuwd naar, hoop iedergeval tot dat het klaar is nog op de zelfde plek te werkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Q. het volgende:
Ze gaan volgend jaar beginnen, heb een presentatie gezien van het projectbureau, ze gaan eerst de perrons opknappen en pas in 2011 komt de terminal echt aan de beurt, eens kijken of ik nog ergens een planning kan vinden.
Sinds kort heet het Shoppingcenter Overvecht. Met erg lelijke paars met gele borden.......quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
WC overvecht mag wel overeind blijven staan.
Of een bus. Of een kogel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Becherovka het volgende:
Jammer dat hij geen verkeersbord raakte. En dat meen ik echt.
Zelfde volk. Of het dezelfde persoon is weet ik niet. Mogen van mij wel eens goed aangepakt worden door de politie, want ik ben ze nu toch al regelmatig tegengekomen terwijl ze als debielen door de stad rijden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:12 schreef Gripper het volgende:
Zijn dat die twee mongolen die altijd samen door de gansche stad scheuren op die 2 zwarte crossmotor-achtige motoren? Goftedomme wat een asociale teringlijers zijn dat zeg.
Dacht dat het eenrichtingsstraat was. Heb daar om de hoek op schoolgezeten ooit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Becherovka het volgende:
Die mongolen van Bolleke zijn weer los geloof ik. Gooi je wielen in de luhuhuhuhcht.
160 over de nobelstraat. Jammer dat hij geen verkeersbord raakte. En dat meen ik echt.
Eens rijden ze zich wel te pletter op een stadsbus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:56 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Zelfde volk. Of het dezelfde persoon is weet ik niet. Mogen van mij wel eens goed aangepakt worden door de politie, want ik ben ze nu toch al regelmatig tegengekomen terwijl ze als debielen door de stad rijden.
Die retards op de staatweg mogen helemaal een keer tegen het viaduct knallen.. wat een aso'squote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef Becherovka het volgende:
Die mongolen van Bolleke zijn weer los geloof ik. Gooi je wielen in de luhuhuhuhcht.
160 over de nobelstraat. Jammer dat hij geen verkeersbord raakte. En dat meen ik echt.
Omschrijf verdacht rustigquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:12 schreef zwahiel het volgende:
Vind 't de laatste tijd verdacht rustig in de stad... Iedereen op vakantie of zo, maar 't is al meer dan een maand...
Ik krijg opeens visioenen van Q die met een rolletje euro's aankomt bij de kermis en de hele middag niet uit de botsauto's is te krijgenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef Q. het volgende:
Hey, geen slecht woord over de Piekenkermis hè?
Schijnbaar was er mogelijkheid tot inbreng van het publiek. Goed voorgelicht weer. Wel 200 stemmen, zozo.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:24 schreef Q. het volgende:
De nieuwe bibliotheek op het Smakkelaarsveld. Teleurstellend, als je de alternatieven weet.
Het past goed bij Hoog Catharijne moeten ze gedacht hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Schijnbaar was er mogelijkheid tot inbreng van het publiek. Goed voorgelicht weer. Wel 200 stemmen, zozo.
Ik vond het juist heel erg druk op het station om 7:30.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:09 schreef afterhourpower het volgende:
vanochtend fiets ik door de stad naar het station.. kom 3 man en een paardekop tegen. Vakantie is echt begonnen nu..
Kan het ontwerp wel waarderen, alleen of de locatie zo mooi en goed is. rechts ervan staan utrechts lelijkste kantoorpanden naar mijn ideequote:Op maandag 21 juli 2008 13:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Schijnbaar was er mogelijkheid tot inbreng van het publiek. Goed voorgelicht weer. Wel 200 stemmen, zozo.
Dat is nog een hele prestatie, daar hebben we er namelijk nogal wat van.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan het ontwerp wel waarderen, alleen of de locatie zo mooi en goed is. rechts ervan staan utrechts lelijkste kantoorpanden naar mijn idee
Hmmmm karakterloos beton.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef Q. het volgende:
Het past goed bij Hoog Catharijne moeten ze gedacht hebben.
Ach hebben ze nog wat te doen komende jaren, gebied waar gerechtshof zit is mooi, zo zou de andere kant ook mogen worden, lichte kleuren gebouwen ipv diep donker grijs.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nog een hele prestatie, daar hebben we er namelijk nogal wat van.
Dat hele blok tussen de Leidseveertunnel en de Daalsetunnel is gewoon gruwelijk en doods maar ja, zitten oa ING en ABN-AMRO, die gaan echt niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach hebben ze nog wat te doen komende jaren, gebied waar gerechtshof zit is mooi, zo zou de andere kant ook mogen worden, lichte kleuren gebouwen ipv diep donker grijs.
Ing gaat eind 2009 weg, abn amro gaat dit jaar al wegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hele blok tussen de Leidseveertunnel en de Daalsetunnel is gewoon gruwelijk en doods maar ja, zitten oa ING en ABN-AMRO, die gaan echt niet zomaar weg.
Hebben ze die niet in leuven , is veel leukere stad om te studeren, als het dan toch moetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:35 schreef zwahiel het volgende:
Daarom heb ik o.a. ook oorlog in mijn hoofd
Maar 't wordt misschien Communicatiewetenschappen mediacultuur aan de universiteit Antwerpen.
Echt, deze stad wordt kapot gemaakt door gezeik van haar eigen bewoners.quote:Stadsstrand moet sluiten na protest
UTRECHT - Het stadsstrand Oog in Al moet dicht na protesten van twee omwonenden. De bewoners stapten twee weken geleden naar de rechter en vochten de tijdelijke vergunning met succes aan.
afbeelding vergroten Stadsstrand Oog in Al moet dicht na klachten van twee omwonenden.
Het stadsstrand ligt op de Noordpunt in Oog in Al, waar Merwedekanaal en Amsterdam-Rijnkanaal samenkomen. De gemeente gaf uitbater Sidney Rubens in juni van dit jaar toestemming voor een stadsstrand voor maximaal vijf jaar.
Twee bewoners van het Merwedestaetegebouw waren het daar niet mee eens. Zij ervaren geluidsoverlast en vrezen dat het stadsstrand langer dan vijf jaar blijft. De rechter stelt de twee bewoners nu in het gelijk. Uit het vonnis blijkt dat ook de rechter onvoldoende is overtuigd dat het strand van tijdelijke aard is.
De gemeente heeft gisteren het stadsstrand in een brief laten weten dat het zich op last van de rechter moet houden aan de oorspronkelijke bestemming: groenvoorziening. In de praktijk betekent dit dat Rubens het strand moet sluiten.
De uitspraak van de rechter is de zoveelste tegenvaller voor Rubens. Hij mocht in 2004 en 2005 van de gemeente het stadsstrand exploiteren bij Parkhaven Dichterswijk. In 2006 was er geen stadsstrand in Utrecht wegens het ontbreken van een geschikte plek. Na lang onderhandelen mocht Rubens vorig jaar van start op de Noordpunt. Dit jaar was hij in mei drie maal doelwit van inbrekers en zag hij tot zijn verrassing dat hij er een concurrent bij kreeg toen de Jaarbeurs vorige maand ook een stadsstrand opende.
Rabo gaat in 2010 weg.quote:Op maandag 28 juli 2008 03:45 schreef zwahiel het volgende:
Zou 't wel vreemd vinden dat ABN er weg zou gaan, want ze hebben net hun kantoor helemaal opgeknapt aan de binnenkant. Is nog niet zo lang klaar. Daarnaast hebben ze nieuwe gevels gemaakt aan de zijkanten. En naast de ING zit er nog Defensie, de Rabo, de FHG en Fortis. Die gaan allemaal niet zomaar weg hoor!
neem aan dat het voor de bieb is idd. ze zijn er in elk geval al een paar weken mee bezigquote:Op maandag 28 juli 2008 00:02 schreef speknek het volgende:
Smakkelaarsveld is trouwens al compleet tegen de vlakte gegooid zag ik vandaag. Is dat al voor de bibliotheek? Zou wel het eerste zijn dat de gemeente voortvarend aanpakt.
Rokade? (er zijn aardig wat kleine winkelcentra in Zuilen)quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Undergod het volgende:
Oh hier zijn jullie gebleven!
Vanaf volgende week maandag voeg ik mij bij het werkende volk in Utrecht.
Ik ben student af.
Maandag begin in namelijk aan mijn 1e stage, en die is in het handencentrum in Zuilen t/o dat kleine winkelcentrumpje.
Werken![]()
Even rokade gegoogled, en zag dat het dat idd is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Rokade? (er zijn aardig wat kleine winkelcentra in Zuilen)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Undergod het volgende:
Oh hier zijn jullie gebleven!
Vanaf volgende week maandag voeg ik mij bij het werkende volk in Utrecht.
Ik ben student af.
Maandag begin in namelijk aan mijn 1e stage, en die is in het handencentrum in Zuilen t/o dat kleine winkelcentrumpje.
Werken![]()
Die grond is vrij instabiel, dus zal wel eerst bouwrijp gemaakt moeten worden en dan tijdje laten inklinken.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:02 schreef speknek het volgende:
Smakkelaarsveld is trouwens al compleet tegen de vlakte gegooid zag ik vandaag. Is dat al voor de bibliotheek? Zou wel het eerste zijn dat de gemeente voortvarend aanpakt.
wat moet het opbrengen , collega zoekt nog wat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef PiperMaru het volgende:
Iemand interesse in een enorm leuke 3-kamer benedenwoning in Zuilen-West (koop)?![]()
Rustige straat, bushalte en winkels om de hoek, in 10 fietsminuten zit je in het centrum, tuintje en schuurtje inbegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |