Vroeger toen deed je nog een examenfeestje op een vrijdag of een zaterdag organiseren. Tegenwoordig schijnt het een trend te zijn zulkes Partijtje op de gekst mogelijke tijdstippen te gaan houden.
Zoals gisteravond bij mij in de buurt. Is er een of ander dom emo wijf (achterbuurmeisje) geslaagd, krijg ik om 18:00 uur een lullig briefje in de bus geduwd dat er vannacht een horrorfeest ter ere van haar slagen was en dat dat kon zorgen voor enige geluidsoverlast.
Nou en dat heb ik geweten. Vanaf 21:00 keihard Within Temptation en nog dat soort geschreeuw wat zo ongeveer door de spauwmuren naar binnen kwam... Ik dacht die zetten om 22:30 het geluid wel wat zachter, niet dus he !
Dus ik met Tyson (mijn hond) een ommetje maken voordat ik naar bed ging. Zie ik vlak bij de bosrand zoen stelletje (op een meter afstand ofzo) waarbij het wijf gehurkt op de knieen zat. Van die Iron Maiden t-shirt types, dus voor hetzelfde geldt waren het 2 gasten met lang haar, ik weet het niet
Waarschijnlijk zat die hele tuin van dat wijf dus vol met dit soort gespuis.
Wou ik om 23:15 ong. naar bed gaan, want ja er zijn ook mensen die wel een job kunnen krijgen he. Tril ik zowat uit mijn bed op de stem van Ozzy Ozbourne, of hoe heet die vent. Ben vannacht tot 05:00 wel 8x wakker geweest ofzo, ben zelfs nog even naar beneden geweest omdat ik honger had en me dus een paar frikandellen in de vetbak heb gegooid

Maar goed. Uiteindelijk vannacht slecht geslapen en nu ben ik woedend op die emo-bitch

. Heb echter momenteel niet genoeg energie en kracht om een poets voor haar te bedenken. Heb ongelofelijk zin om haar terug te pakken, maar ik weet ff niks
Klacht: Slecht slapen door ongewassen tuig dat op de gekste momenten een feestje gaat houden