Tenzij je steeds met andere mensen eet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Je ontmoet geen nieuwe mensen. Je zit weer tegen dezelfde mensen aan te lullen die je al kent.
Vooral niet doen als het niet heerlijk was, gegronde kritiek doet de prijs van de rekening dalenquote:Het is maar afwachten of het smaakt. Voor dat geld zeggen ze natuurlijk dat het heerlijk was.
Tussen elke gang de benen strekken en lekker even buiten in de frisse lucht roken blijkt leuk omdat er meerdere mensen buiten staan waar je anders nooit een praatje mee zou maken.quote:Je mag niet roken terwijl je snakt naar een peuk.
Even thuis nog een kaasplankje en napraten over al dat lekkers is wel bevredigend.quote:Na afloop heb je vaak nog honger en zet thuis de frituurpan aan.
De porties zijn altijd net te klein om je lekkere trek te bevredigen.
Dat moet je maar afwachten dus.quote:Wat je krijgt is een schilderij, maar of het smaakt ?
Maar wel olie, gezouten en ongezouten boterquote:Er staat geen ketchup op tafel.
Geen Mayonaisse ook trouwens.
Dan vraag je om een andere tafel, in het restaurant van jouw OP moet dat mogelijk zijn...quote:Er zit iemand naast je aan een andere tafel te smakken of luid te lachen om zijn eigen grapjes.
Je bent niks verplicht, sterker nog, deze prijsklasse vragen ze niet of het gesmaakt heeft, en ook niet of het naar je zin was. Daar gaan ze gewoon van uitquote:Na afloop ben je verplicht te zeggen dat het geweldig was
Neequote:Je moet met mes en vork eten
Daar heb je een punt.quote:De wijn kost 20 euro terwijl dezelfde wijn voor 5 euro bij de Albert Hein te koop is
Een eenhapssmeltopjetonghapjequote:Het toetje is altijd net zo groot als een vingerhoed. Maar alweer een mooi klein schilderijtje.
Geen probleemquote:Kopje koffie is van het huis. Terwijl je eigenlijk wil doorzuipen met de te dure wijn.
HAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Je ontmoet geen nieuwe mensen. Je zit weer tegen dezelfde mensen aan te lullen die je al kent.
Goed voor je lijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:47 schreef Dibble het volgende:
Voor dat geld stamp ik me een maand lang vol bij de shoarmatent hier met ongelimiteerd saus
een maand lang shoarma met veel saus eten,komt iedereen van aan lijkt me en anders word je wel strontmisselijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Tsja dat sommige mensen dik van eten worden......
Bij de Egyptenaren de hoer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:58 schreef Morwen het volgende:
Bij de Maya's was de Kok de hoogste persoon, gewoon een weetje
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Doe mij maar gewoon een lekker bord zuurkool met kookspek en worst.Ik ben twee jaar geleden in een zeer duur restaurant wezen eten (200 euro pp ofzo) en dat vond ik maar niks eigenlijk, ik had nog steeds een hongerig gevoel, en lekker bier hadden ze ook niet.
Sorry meneer de 3-sterren kok, maar ik lust echt geen wijn.
![]()
4 sterren restaurants? Ik dacht dat ze maar tot 3 gingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 04:02 schreef Morwen het volgende:
Een echte kok zal je dus nooit hongerig het pand laten verlaten, dan doen ze dus iets niet goedEn dat zie ik zo vaak in 4 sterren restaurants, alles moet perfect de keuken uit maar de meeste mensen willen gewoon lekker eten.
omdat ze geen centjes hebben om uit eten te gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:42 schreef Flashwin het volgende:
waarom maken mensen 150000 posts op een forum?
heul niet waarquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 06:49 schreef henkway het volgende:
In Thailand kun je heerlijk eten voor 1,50 euro, gebakken thaise rijst met kip, en lekkere saus erbij zoveel je wilt en koud bier en sterren lopen er ook
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:42 schreef Flashwin het volgende:
waarom maken mensen 150000 303640 posts op een forum?
Je zal je er prima thuis voelen dus....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 06:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik-ben-een-loser-topic
Per Persoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
Wat is PP Bluezzie ?
Het was niet persoonlijk bedoeld trouwens
pssst meisjequote:
Ben het met TS eens, het is vaak weinig, mooi maar niet lekker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef David het volgende:
Als het goed is kun je voor die prijs dingen proeven die je zelf nooit kunt bij mekaar klotsen...
Als je dat geld hebt, waarom niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |