Tjapperdeflap,
weer een week verderder bij het eind van de verbouwing

Affijn vanmorgen naar de bouwgroothandel voor zelftappers, boortjes(4,2mm, heb ik niet in boren cassete) en een knappeverzinkboor(de oude had zijn beste tijd wel gehad na wat staal geruimd te hebben nl....

)
Vanmiddag nadat mijn eega weer thuis was van het werk, aan de slag gegaan. Na 100 zelftappers, 14 planken op maat maken, 100 gaten in de planken, het nodige aan pas en meetwerk, 100 gaten in het staal van het frame boren, 3 accuvullingen later, en ook nog een paar shaggies en een paar bakkies koffie zit de poort nu in elkaar
Vanavond na het eten het laatste stuk gedaan, maar om 21:30 ofzo maar gestopt, zelfs met bouwlamp erbij zag ik niet zoveel meer.....

Morgen ochtend verder met het slotgat, het plaatje zit al op zijn plek kon alleen niet zien of het slot nu wel of niet lekker past. Kan ook niet is donker natuurlijk....
Morgen weer verder, o.a dus met het slotgat, plaatje en twee vangers voor de deur om de spleet tussen de staande palen ook te dichten. Er zit nu aan elke kant een kier van een streep of zeven denk ik ongeveer. Daar komt dus een strip overheen waar de deur dus tegenaan moet komen mocht hij pardoes uit je hand waaien oid. Verder morgen deurkruk plus garnituur bevestigen.
Als ik dan echt nog tijd over heb ga ik alvast een stukje grondverfen van de poort (groen). Eega heeft geloof ik een foto gemaakt die gooi ik zo wel ff online. Hebben jullie weer wat te kijken

Edit: dat laatste doen we dus maar ff niet ik stan erop of ik water zie branden, terwijl ik weet dat dat dus niet kan....

Nee echt verschrikkelijke plaat, morgen dus nog wat plaatjes tegoed
[ Bericht 8% gewijzigd door Cybersijp op 25-08-2008 23:19:26 ]