Mooi nog niemand gereageerd! das mooi want er komt zo een major update aan nl.

Eerst ff de laptop van de Mrs wat verder op orde brengen en dan ga ik ff updeten(met flink foto's ) Ik bedoel maar

Allles op de gevoelige plaat gezet
brb
Zoals gezegd een major update vandaag! Gisteren en vandaag vrij geweest en een beste klap uit kunnen delen (echt wel )
Gistermiddag de laatste hand gelegd aan de panelen, echt hardcore flink wat lagen aflak zijn er tegen aan gegaan, maar het resultaat is er. De twee rechter panelen 6 lagen lak(2 grond, 4 aflak(kwestie van stof die er in dwarrelde. Dus maar weer het hele riedeltje van voor af aan...... ) Linker vier panelen 5 lagen lak(2 grond, en 3 laag aflak. Drie lagen omdat ik heel "schraal"heb geverfd ivm de kralen die anders gaan druipen/vollopen )
Het verfwerk achterhuis nagelopen, qua stof en vogelpoep van duiven oid. dat allemaal verwijderd. Een tochtstrip vastgeslagen met rvs ipv nietjes (waren dus al door zeg maar....)
Vanmorgen vroeg begonnen met alle panelen te sjouwen naar boven, hulphout naar boven wat gereedschap etc. Met flip de timmerman bezig geweest de bevestiging op orde te maken. Flip uitegzwaaid en zelf verder gegaan. Afgetimmerd(hout was al voorbereid, dus kwestie van op maat maken , voor boren , zijzen en afschroeven. Kitten klaar!
De sluitkommetjes bevestigd
In de middag achter huis bezig egweest met dekstukken en goot te verfen. Stuk van het hekwerk ookmal mee genomen in eerste laag aflak. Prima gelukt(en al zeg ik het zelf

)
Komen de plaatjes bij mijn praatjes :
![full.jpg]()
De wand

![full.jpg]()
Beetje van de zijkant , zie je hoe de panelen voor en achter elkaar zitten
![full.jpg]()
Ik heb geen spiegel meer nodig

![full.jpg]()
Detail van de kraal, werd om gevraagd
![full.jpg]()
Radiator van het kleine slaapkamertje, veel warmte straks, weinig inbouwdiepte nodig

![full.jpg]()
Dekstukken, en gootstukken geschilderd

![full.jpg]()
stukje hekwerk gedaan
en nog maar een end :
![full.jpg]()
Nou ? Vind dat ik best wat gedaan heb op de vrije dagen, al zeg ik het zelf
[ Bericht 80% gewijzigd door Cybersijp op 03-08-2011 00:58:57 (foto's ingeplakt) ]