Ja, irritant hè, die egoïstische wijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:56 schreef Acinonyx het volgende:
In 2012 komt er een virus waardoor velen mannen hun dingeling kwijtraken, en omdat die ziekte erfelijk en besmettelijk is zullen er in 2020 alleen nog maar kloot-loze mannen zijn waardoor de gehele mensheid uitsterft
de vrouwen zijn dan namelijk weer zo eigewijs dat ze niet eventjes iets willen lenen van hond, aap, marokaan of whatever om de mensheid te redden
Die gast is inmiddels ook ver heenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:20 schreef Arnoutvanh het volgende:
Wat een malloten, en mocht er iets als een apocalyps komen, denk dan dat je ook niet veel hebt aan je rubberbootje, nee, doe het dan als Tom Cruise
Há, ze hebben het mooi wél overleefd!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Waar zijn ook al weer die josti's die tijdens de millenium-jaarwisseling in bunkers gingen zitten?
zal ik het inscannen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
ik probeerde het artikel online terug te vinden, maar no such luck
Dat de wereld vergaat is niet erg zolang Angst maar chocolade heeft (grapje,niet serieus op reageren aub)quote:Op maandag 7 juli 2008 23:42 schreef Angst het volgende:
de kans dat 2012 echt 2012 is en klopt met de telling van de maya's is vrij nihiel
het zou ook zomaar morgen kunnen zijn
daarbij maya's hebben ons chocolade gebracht
ik lachtequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Mijn kalender loopt maar tot 31 december 2008!
AAAAAAAAA!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |