Hij woont letterlijk aan de andere kant van het land... dan is hij meer kwijt aan de benzine, dan die 15 euro oplevertquote:Op maandag 7 juli 2008 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ja hij heeft je adres tochbetaal nou maar gewoon anders heb je binnen 3 dagen een kale bubba voor de deur die jou helemaal kapot maakt
Het gaat om de les.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:24 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Hij woont letterlijk aan de andere kant van het land... dan is hij meer kwijt aan de benzine, dan die 15 euro oplevert
ik kan nu heel serieus zeggen dat ik niet bang ben, maar goed, als iemand zo'n les wil...quote:
Jij bent degene die afspraken niet nakomt en wil de ander die dat wél doet een les leren?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:28 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ik kan nu heel serieus zeggen dat ik niet bang ben, maar goed, als iemand zo'n les wil...
Daar dacht ik ook al gelijk aan.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:32 schreef Hukkie het volgende:
Je zou natuurlijk even kunnen wachten met betalen tot je het produkt binnen hebt, voor de zekerheid.
and proud of itquote:
Het zou natuurlijk een stuk leuker zijn als hij straks de 15 euro overmaakt en morgen een leeg doosje geleverd krijgt.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
Ik hoop dat TS dadelijk lelijk van de trap valt, een paar tandjes uit z'n giecheltje ziet vallen, z'n neus breekt en een dik, blauw oog krijgt, waarna hij naar het ziekenhuis moet, waar hij onderweg daar naartoe ook nog eens wordt aangereden, zodat hij voor de rest van z'n leven niet meer kan lopen, moet eten door een rietje en ook nooit meer een vriendin zal krijgen, waardoor hij dus uiterst verbitterd sterft, terwijl niemand aan z'n sterfbed zit en er ook niemand komt opdagen bij de begrafenis.
Uiteraard om TS een lesje te leren, hè. Dat snap je.
Dan ga we hem wel uitlachen met zijn allen uiteraard. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk een stuk leuker zijn als hij straks de 15 euro overmaakt en morgen een leeg doosje geleverd krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |