Wel een goeie, heb er meer dan zestien..quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Zenon het volgende:
Ik heb een boekje waar ik alle wachtwoorden en zulks in opschrijf
Waar stoort een mens zich aan tegenwoordigquote:Op maandag 7 juli 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet je wat pas irritant is aan Gmail... dat ze je steeds meer ruimte geven... ik word helemaal gestoord van die teller die laat zien hoeveel MB je hebt en het blijft maar toenemen... alsof ik zoveel gebruik, stelletje prutsers. Ik gebruik Gmail omdat het zo makkelijk is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:39 schreef Chou het volgende:
[..]
Waar stoort een mens zich aan tegenwoordig
Je bent heus niet alleen ofzo; er zijn anderen die daar wél op zitten te wachten..quote:Op maandag 7 juli 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet je wat pas irritant is aan Gmail... dat ze je steeds meer ruimte geven... ik word helemaal gestoord van die teller die laat zien hoeveel MB je hebt en het blijft maar toenemen... alsof ik zoveel gebruik, stelletje prutsers. Ik gebruik Gmail omdat het zo makkelijk is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Zenon het volgende:
Ik heb een boekje waar ik alle wachtwoorden en zulks in opschrijf
Welke kneus zit daar nou op te wachten? Het is volledig nutteloos. Duizenden e-mails nemen geen gigabyte op... Google is dom bezig.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je bent heus niet alleen ofzo; er zijn anderen die daar wél op zitten te wachten..
Het is gewoon fucking irritant. "Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:39 schreef Chou het volgende:
[..]
Waar stoort een mens zich aan tegenwoordig
Je kan met Gmail Drive bijvoorbeeld je muziekbestanden in je mail zetten.. zodat je die rommel ook niet kwijtraaktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Welke kneus zit daar nou op te wachten? Het is volledig nutteloos. Duizenden e-mails nemen geen gigabyte op... Google is dom bezig.
[..]
Het is gewoon fucking irritant. "Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!" alsof je daar wat aan hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Jawel, dat nemen ze welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Welke kneus zit daar nou op te wachten? Het is volledig nutteloos. Duizenden e-mails nemen geen gigabyte op... Google is dom bezig.
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
"Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!" alsof je daar wat aan hebt!
Wacht, dan c/p ik even een hoax:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
quote:You are currently using 1080 MB (15%) of your 6905 MB.
Ik heb zelfs al meer space gekocht. Picasa vreet ook ruimte.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is gewoon fucking irritant. "Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!" alsof je daar wat aan hebt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |