We kunnen ze makkelijk hebben... Wij gaan ze heel hard uitlachen..... Die KLB kertjes worden toch heel snel boos en dan gaan ze huilen weg en dan beginnen ze zichzelf te snijden omdat ze er niet tegen kunnenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Dandror het volgende:
En dan op een grasveld bij de A2 afspreken?
In de achtertuin van TS. Er komen hooguit 2 mensen naar die "vechtpartij" en die gaan dan na 2 duwtjes toch gezellig een biertje drinken.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Dandror het volgende:
En dan op een grasveld bij de A2 afspreken?
Na 2 duwtjes is het huilen gekquote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In de achtertuin van TS. Er komen hooguit 2 mensen naar die "vechtpartij" en die gaan dan na 2 duwtjes toch gezellig een biertje drinken.
ik ben een echte knuffel joodquote:Op maandag 7 juli 2008 22:32 schreef Angst het volgende:
ik mis HETERO
maar in elk geval, ik steun
ONZIN RULEERD
oh en knuffel jood
ben je echt joods?
ik heb nog nooit eerder van een knuffeljood gehoord
Alsof wij bang hoeven te zijn voor een padvinder.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:36 schreef mstx het volgende:
Pas op voor de_boswachter met z'n hakbijlof platenkoffer
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:37 schreef stame het volgende:
[..]
Wel weer een rede om een topic in KLB te openen natuurlijk
Jij bent het levende bewijs.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
In KLB vinden de goede grappen plaats.
Je nieuwe avatarquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Newbiequote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Ik ken ze allemaal.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Wij doen niet aan kuttopics in KLBquote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
Jou ken ik wel.quote:
Alles rustig op BNW?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
ik zat ooit veel in onzinquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Bedankt voor uw reactie,quote:
Op een incidenteel onzintopicje na wel ja!quote:
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bedankt voor uw reactie,
Ik neem het mee naar achteren.
Groetjes,
Kusjes,
En veel liefs,
The_Pineapple.
Ja want als je kritiek op Balkenende hebt moet je ook gelijk zelf maar minister-president wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |