We kunnen ze makkelijk hebben... Wij gaan ze heel hard uitlachen..... Die KLB kertjes worden toch heel snel boos en dan gaan ze huilen weg en dan beginnen ze zichzelf te snijden omdat ze er niet tegen kunnenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Dandror het volgende:
En dan op een grasveld bij de A2 afspreken?
In de achtertuin van TS. Er komen hooguit 2 mensen naar die "vechtpartij" en die gaan dan na 2 duwtjes toch gezellig een biertje drinken.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef Dandror het volgende:
En dan op een grasveld bij de A2 afspreken?
Na 2 duwtjes is het huilen gekquote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In de achtertuin van TS. Er komen hooguit 2 mensen naar die "vechtpartij" en die gaan dan na 2 duwtjes toch gezellig een biertje drinken.
ik ben een echte knuffel joodquote:Op maandag 7 juli 2008 22:32 schreef Angst het volgende:
ik mis HETERO
maar in elk geval, ik steun
ONZIN RULEERD
oh en knuffel jood
ben je echt joods?
ik heb nog nooit eerder van een knuffeljood gehoord
Alsof wij bang hoeven te zijn voor een padvinder.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:36 schreef mstx het volgende:
Pas op voor de_boswachter met z'n hakbijlof platenkoffer
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:37 schreef stame het volgende:
[..]
Wel weer een rede om een topic in KLB te openen natuurlijk
Jij bent het levende bewijs.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
In KLB vinden de goede grappen plaats.
Je nieuwe avatarquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Newbiequote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Maar om even lullig te doen: wie de fuck zijn jullie? Ik heb de meesten echt nooit gezien
Ik ken ze allemaal.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Wij doen niet aan kuttopics in KLBquote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
Jou ken ik wel.quote:
Alles rustig op BNW?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Laat ze maar ff een klaagtopic over dit topic aanmaken!
ik zat ooit veel in onzinquote:Op maandag 7 juli 2008 22:43 schreef GasTurbine het volgende:
Bedankt voor uw reactie,quote:
Op een incidenteel onzintopicje na wel ja!quote:
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bedankt voor uw reactie,
Ik neem het mee naar achteren.
Groetjes,
Kusjes,
En veel liefs,
The_Pineapple.
Ja want als je kritiek op Balkenende hebt moet je ook gelijk zelf maar minister-president wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was niet beschikbaar, jij rent weg voor je verantwoordelijkheden. Zoals alle KLB'erts.
Tuurlijk, hoe moeten we anders onder superioriteit over dat stelletje emo's daar duidelijk maken?quote:
Kleurrijke emo dan, aan je avatar te zien!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
proud2be an EMO!
waarom kwam je er zelfdan ook?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:56 schreef Dandror het volgende:
haha ajacieden en nog meer joden.
Tuurlijk zitten die bij de klaagmuurbaak
Oja, horen ze allemaal ook thuis.quote:
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?quote:
Gozer.quote:
Oké wel een falende SC natuurlijk dat wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?
quote:
En waar staat er dat dit een reeks gaat worden?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dit werd toch jullie 'tegenhanger' van onze KLBclubzert is dit toch een SC ofniet?
quote:
quote:Melden!
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenMon 7 July 2008 22:49u door LudoSanders
Omdat ze in KLB....
Nu je het zegt, ik haal een ONZ topic door de war. Dacht dat het een KLB topique was.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef Dandror het volgende:
[..]
Gozer.
Ik heb nu net voor het eerst in m'n leven dat forum voor 5 seconden bekeken...
waar zijn mijn posts daar?
Dat is wel zó sad.quote:
Nou als tegenhanger van een KLB SC lijkt me dat het ook in ons een SC word anders is het toch geen tegenhanger?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waar staat er dat dit een reeks gaat worden?
je moederquote:
Want wat in de OP staat is altijd waar.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou als tegenhanger van een KLB SC lijkt me dat het ook in ons een SC word anders is het toch geen tegenhanger?
Tvoje Maminkaquote:
Dan falen jullie dus met je tegenhanger.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want wat in de OP staat is altijd waar.
oh kijk, de *ik kan het niet aan*-mod komt even gedag zeggen. Wanneer wordt je weer gewisseld?quote:
Ruilen?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:07 schreef DeNeelz het volgende:
Wanneer elfzesendertig een KLB'er is ben ik een ONZ'er!
quote:
Je kreeg dit ook toegepm't?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:10 schreef PeZu het volgende:
ooh btw die KLB kaste zijn latente kontenlikkers en fabel fantasten, de battle is bij voorbaat aan ONZ
hahaquote:Op maandag 7 juli 2008 23:10 schreef Dandror het volgende:
haha door dit topic wordt de 60 miljoen vannacht gehaald
quote:
nee het kwam per e-meeuwquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef Angst het volgende:
ik zocht op niet mee omgaan en krijg dit plaatje
[ afbeelding ]
Schrob- of staalborstel nodig?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga mijn ballen wassen. doei. (K) hvj wjnmk ilysm.
Maar jij hebt ook redelijk snel nieuwe vriendjes gevonden na beverton etc.quote:
i knowquote:
als de gasfles leeg is...quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
oh kijk, de *ik kan het niet aan*-mod komt even gedag zeggen. Wanneer wordt je weer gewisseld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |