abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 08:07:02 #31
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_61259953
Ik heb ook 3 weken lang Hawaii gedaan, super. Alles geboekt via www.paci.nl
Op Honolulu zat ik in het Sheraton Waikiki. Kauai in het Marriott. Maui het Sheraton en op The Big Island Mauna Lani resort. Voor foto's op Fok! [Showcase] Hawaii
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_61260403
Ik heb alleen geen plannen voor Kauai helaas, moest keuzes maken

Mijn eerste week op the Big Island in chronologische volgorde:

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

13)

14)

15)

16)

17)

18)

19)

20)

21)

22)

23)

Allemaal gemaakt met mijn lieve Canon A710 IS

Nu een week op Maui en daarna op Oahu

pi_61260610
En de foto's van vandaag

zondag 31 augustus 2008 @ 10:30:09 #34
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_61260741

Zo te zien ben je ook met de helicopter geweest. Met of zonder deuren? Ik zonder en dat was echt gaaf.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:01:32 #35
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61263157
Cool!

Ijsland maar dan groener
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:04:18 #36
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61263225
En een beter klimaat...
pi_61336433
Ohhh sUperrr mooi, WooZ!!
Echt gaaf om weer wat stukjes Hawaii terug te zien via jouw schitterende foto-reportage!
 FR
pi_61336487
Ik wil er ooit een keertje heen Maar dan wel om de Ironman te lopen (en daarna uitgebreid daar vakantie te houden )
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_61340194
WooZ awesome pictures bruddah---you just made my heart melt of envy and homesick.
..... He maar hoe ben jij dan ooit op Maui terecht gekomen man? Dat doen niet veel NLers je na denk ik ......

By the way I was born on the island and my dad took us out to see the world afterwards--He was a combat
pilot in the US-Airforce and spent about 4years in Europe/Holland -Camp Smith-Soesterberg ,when he was
stationed overseas.We also spent a lot of time in other countries--Far East etc etc.I was an AirForce brad.
I had the honor to spend some good time at the International School in the Netherlands and graduated.
===married years after after.... a Dutch girl.----I went back to find my fiancee at that time and I'm still married to her.
Sorry for the late answer---

He maar hoe ben jij dan ooit op Maui terecht gekomen man? Dat doen niet veel NLers je na denk ik
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_61342176
cool man, maui is top

Ik heb zelf 5 jaar gewindsurfd, ben later overgestapt naar snowboarden.... maar ho'okipa beach in het echt zien

Dat is world's famous spot voor windsurfing...kanaha ligt er vrijwel naast.... ik kon wel uren blijven kijken
pi_61342353
Pff, als ik die foto van dat strand zie vind ik het wel jammer dat ik hier woon hoor !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61346422
Prachtige foto's Wooz!

Ik ben zelf twee keer op Oahu geweest, een keer in de zomer en een keer in de winter. In de winter is de North Shore toch echt wel heel gaaf!! We zijn daar toen bijna niet vandaan geweest, Er was toen toevallig ook nog een surf contest waarbij we 3 dagen lang hebben kunnen genieten van de absolute wereldtop in golfsurfen, echt indrukwekkend..!!

Het is inderdaad in de zomer wel erg zonde om ergens in een resort aan het strand te blijven hangen. Zeker Waikiki is een beetje de Spaanse Costa Brava maar dan voor Japanners, en bovendien hele drukke stranden..

Die eerste keer zaten we in Waikiki maar hebben we uiteindelijk echt het hele eiland gezien, van het regenwoud tot de north shore tot de niet-toeristische westkust (als ik het goed herinner was het west?), waar we toen bij de locals werden uitgenodigd om vervolgens te blijven slapen en de volgende ochtend met (wilde) dolfijnen te zwemmen bij een nabij gelegen baai... Goede herinneringen!!

Zet je nog meer foto's online?
pi_61353621
Hawaii
Als ik over een paar jaartjes hopelijk weer in SF woon moet ik echt nog een keertje terug!
hmmmm....WAT???
pi_61366580
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:07 schreef alana het volgende:

Die eerste keer zaten we in Waikiki maar hebben we uiteindelijk echt het hele eiland gezien, van het regenwoud tot de north shore tot de niet-toeristische westkust (als ik het goed herinner was het west?), waar we toen bij de locals werden uitgenodigd om vervolgens te blijven slapen en de volgende ochtend met (wilde) dolfijnen te zwemmen bij een nabij gelegen baai... Goede herinneringen!!
Gaaaf!
quote:

Zet je nog meer foto's online?
Ojaaaa, alsjeblieft WooZ!!!!!
 FR
pi_61369331

Die foto bij het red sand beach

Ik liet em net pas zien aan die gast, had nml niet door dat ik een foto aan het maken was, en het is echt een hele gave geworden
  donderdag 4 september 2008 @ 11:55:07 #46
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_61372045
Hana...leuk om daar naar toe te rijden. Mooie foto's trouwens
pi_61373755
Wat een schitterende foto's weer: het is écht genieten!!
Thanks!
 FR
pi_61421258
35)

36)

37)

38)

39)

40)

41)

Die regenboog, dat was echt maf. Hij is dus gevormd om een schaduw van een bergtop heen

En die 2 met die 3m hoge golf die recht over hun heen brak. Jammer dat ik de burst er niet op had staan, ze werden echt snoeihard gevloerd Bleken het Duitsers te zijn

Gisteren een 11.5 mile hike gedaan in het NP en daarna de sunset gekeken

Wekker staat nu om 3u. Sunrise wil ik ook wel eens meemaken
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:33:45 #49
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61424166
Zucht, wat mooi.
pi_61438294
42)

pi_61497983
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 09:17 schreef WooZ het volgende:
Gisteren een 11.5 mile hike gedaan in het NP en daarna de sunset gekeken

Wekker staat nu om 3u. Sunrise wil ik ook wel eens meemaken
Zeker doen!!! De sunset was adembenemend, op 10,000ft boven de wolken... schitterend!

http://www.new.facebook.com/photo.php?pid=30860884&l=51b6b&id=11704586
http://www.new.facebook.com/photo.php?pid=30860897&l=e41f2&id=11704586
http://www.new.facebook.com/photo.php?pid=30860873&l=070ec&id=11704586
http://www.new.facebook.com/photo.php?pid=30860872&l=05fe3&id=11704586
pi_61664579

pi_61665913
Superrrrrrrrrmooi weer, WooZ!!!!
 FR
pi_61774950
C'est fini

Maar wat een aanrader om ooit op vakantie te gaan!!!! (als je de jackpot wint)

pi_61776751
Wat een gaaf topic om door te lezen (en stiekem een beetje te dromen dat je er zelf bent ). Enorm gave foto's heb je gemaakt. Wil hier zeker ook nog eens naartoe.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61779683
Neeeeeeeeee toch, je vertrekt écht????

Je foto's zijn zooow mooi dat we het gevoel hebben een beetje mee op reis te zijn!!!

Echt leuk dat je ons hebt laten meegenieten van je mooie reis!
Het bracht me weer mooie herinneringen boven... ik wil teruggggg!!!!!!!!
 FR
pi_61822481
Bedankt voor de positieve reacties!! Een toegift als afsluiter

pi_62214502
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Smeich-nog een kans gehad om in de buurt van Lahaina te komen!!! Thats home brah--Ik had vroeger in the
Kuialua Street gewoond--tussen Laalo and Hopoe Str.aan de kant van Kumukahi Str.,maar nu zit ik op the
mainland.Of ik moet van mijn vrouw scheiden om terug te gaan to the Islands.--maar ze is te lief,daarom blijf ik
maar bij haar.Als je van de main highway 30 =Honoapiilani rijdt,dan moet je bij de Lahainaluna road af om naar mijn da hauz te komen.Mahalo nui loa Localmotion

Taukai Amaone!

Wist niet dat je Hawai'i maoli bent, dacht aan eerder Melanesia (Maluku, Papua) aan je voorgaande posts te zien

Love to visit Hawai'i (Moloka'i) soon, maar eerst terug naar m'n eigen eilandje Honimoa
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_65447273
M'n vriend en ik willen deze zomer 3 eilanden bezoeken, alleen twijfelen we nog over de autohuur. De ene zaak rekent wel extra onder de 25 jaar, en deze toevallig niet:

http://www.aloharents.com/rates-current.htm

Iemand ervaring met dit bedrijf?

Schitterende foto's btw Zie nu al dat we een extra geheugenkaartje mee moeten nemen tzt

[ Bericht 29% gewijzigd door Numbie op 27-01-2009 10:31:16 (toevoeging) ]
pi_65468359
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef Numbie het volgende:
M'n vriend en ik willen deze zomer 3 eilanden bezoeken, alleen twijfelen we nog over de autohuur. De ene zaak rekent wel extra onder de 25 jaar, en deze toevallig niet:

http://www.aloharents.com/rates-current.htm

Iemand ervaring met dit bedrijf?

Schitterende foto's btw Zie nu al dat we een extra geheugenkaartje mee moeten nemen tzt
Via die site kun je ook alleen maar bij de standaard car rentals huren. Alleen thrifty geeft je zo een auto mee zonder extra toeslag. Het is alleen wel knaken duur als je al die verzekeringen erbij neemt, ong 500$/week

Weet je al hoelang je precies gaat en welke eilanden je wilt zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')