Gaaaf!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:07 schreef alana het volgende:
Die eerste keer zaten we in Waikiki maar hebben we uiteindelijk echt het hele eiland gezien, van het regenwoud tot de north shore tot de niet-toeristische westkust (als ik het goed herinner was het west?), waar we toen bij de locals werden uitgenodigd om vervolgens te blijven slapen en de volgende ochtend met (wilde) dolfijnen te zwemmen bij een nabij gelegen baai... Goede herinneringen!!
Ojaaaa, alsjeblieft WooZ!!!!!quote:
Zet je nog meer foto's online?
Zeker doen!!! De sunset was adembenemend, op 10,000ft boven de wolken... schitterend!quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:17 schreef WooZ het volgende:
Gisteren een 11.5 mile hike gedaan in het NP en daarna de sunset gekeken
Wekker staat nu om 3u. Sunrise wil ik ook wel eens meemaken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Smeich-nog een kans gehad om in de buurt van Lahaina te komen!!! Thats home brah--Ik had vroeger in the
Kuialua Street gewoond--tussen Laalo and Hopoe Str.aan de kant van Kumukahi Str.,maar nu zit ik op the
mainland.Of ik moet van mijn vrouw scheiden om terug te gaan to the Islands.--maar ze is te lief,daarom blijf ik
maar bij haar.Als je van de main highway 30 =Honoapiilani rijdt,dan moet je bij de Lahainaluna road af om naar mijn da hauz te komen.Mahalo nui loa Localmotion
Via die site kun je ook alleen maar bij de standaard car rentals huren. Alleen thrifty geeft je zo een auto mee zonder extra toeslag. Het is alleen wel knaken duur als je al die verzekeringen erbij neemt, ong 500$/weekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef Numbie het volgende:
M'n vriend en ik willen deze zomer 3 eilanden bezoeken, alleen twijfelen we nog over de autohuur. De ene zaak rekent wel extra onder de 25 jaar, en deze toevallig niet:
http://www.aloharents.com/rates-current.htm
Iemand ervaring met dit bedrijf?
Schitterende foto's btwZie nu al dat we een extra geheugenkaartje mee moeten nemen tzt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |