Ah relaxed.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:51 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik heb het ook alleen gedaan. Ik heb op Hawai'i Big Island en in Honolulu in dezelfde hostels geslapen als jij gaat doen.
Via het hostel op Big Island heb ik een een daagse rond tour gemaakt door Volcano NP. Ik heb tijdens die tour een aantal korte wandelingen gedaan en zou ook naar de plek gaan waar lava te zien is. Dit is aan de kust. Maar ik denk dat het via een helikopter nog mooier is dan vanaf het land.
Helaas heb ik er geen langere wandelingen kunnen doen omdat ik geen vervoer er naar toe had. Openbaar vervoer is niet toerijkend genoeg op Hawai'i.
Het hostel waarin je zit in Waikiki is echt een gaaf hostel voor een week vakantie. Het is een omgebouwd appartementencomplex op een honderd meter van het strand en de boulevard. Aardig wat luxe voor een hostel en veel leuke mensen.
In mijn profiel staat een link naar mijn weblog van mijn reis. Hierin staan ook mijn foto's van Hawai'i.
Staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boodschap van algemeen nut.
Zal eens even kijken dan, misschien volgende zomer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef LOCALMOTION het volgende:
Wheelgunner...heb je het over een vliegticket. Het is goedkoper om eerst naar de westkust van Amerika te
vliegen en dan een goedkope ticket naar Hawaii te kopen in California.Speciaal nu met de Euro hoger dan de $$$
Zal toch wel zomer worden, ik ben van januari tot en met mei in de VS voor een uitwisseling, daarna heb ik nog een maand om te reizen. En dan wordt het Florida, California / Nevada of Hawaii denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef LOCALMOTION het volgende:
Het weer is altijd en blijft mooi in Hawaii--- suggestion--ga niet in de zomer--te druk -vele mensen en duurder.
Ga "off season als het mogelijk is--na de zomer of voor de kerstdagen/new year..
Jup, voor studie..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:33 schreef LOCALMOTION het volgende:
Aha goed voor je.....school uitwisseling neem ik aan. Het is al half 4 snachts en ik ga maar naar bed, omdat na 5
uurtjes moet ik weer op. Mahalo Wheelgunner
Mischien heb ik wat gemist maar wat kost dit alles nou zonder je eigen zakgeld en ander extra's en wat heb je ervoor? Ik praat dan over: Hotel(allin?)trips etc etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:43 schreef WooZ het volgende:
Hawaii, een staat van enkele eilanden. Een staat met de meest actieve vulkaan ter wereld en een staat die bekend staat om zijn goede surfspots![]()
<knip>
Het kost veel, veel geld. En veel meer dan ik begroot had. Boodschappen zijn ong. 4x (ja echt) zo duur als op the mainland. Bv een 1.5L pak melk voor 4$ for gods sakequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:02 schreef spy08 het volgende:
[..]
Mischien heb ik wat gemist maar wat kost dit alles nou zonder je eigen zakgeld en ander extra's en wat heb je ervoor? Ik praat dan over: Hotel(allin?)trips etc etc.
Gaaaf!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:07 schreef alana het volgende:
Die eerste keer zaten we in Waikiki maar hebben we uiteindelijk echt het hele eiland gezien, van het regenwoud tot de north shore tot de niet-toeristische westkust (als ik het goed herinner was het west?), waar we toen bij de locals werden uitgenodigd om vervolgens te blijven slapen en de volgende ochtend met (wilde) dolfijnen te zwemmen bij een nabij gelegen baai... Goede herinneringen!!
Ojaaaa, alsjeblieft WooZ!!!!!quote:
Zet je nog meer foto's online?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |